• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Schrijven jij; ik was al paniekerig aan het lerwn tot het moment dat je dit schreef en ik nieuwsgierig en bang werd waardoor ik nu niet god kan concentreren dus hoe sneller jij post hoe groter de kans is dat ik morgen een voldoende ga scoren :'3


    Soms haat ik jou (flower) x'D vooral omdat je nu een druk op mij zet en straks stel ik je teleur en dan en dan uch D: #stress


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Soms haat ik jou (flower) x'D vooral omdat je nu een druk op mij zet en straks stel ik je teleur en dan en dan uch D: #stress


    Ik raak zelden teleur hoor :')

    En ik haat jou soms ook hoor :'3

    En ik kom er net achter dat ik een toets heb in plaats van twee. Ik weet niet of ik het niet goed had gelezen of zo of mijn docent heeft het precies een minuut geleden besloten dat we geen toets meer hebben maar hrt is nu "doorlezen hoofdsruk 2" in plaats van "toets hoofdstuk 2" happy dance


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik denk dat we allemaal nog wat moe en paranoïde zijn door de omstandigheden van de afgelopen dagen. Nee- van de afgelopen jaar zelfs.' Ik zie Ralf naar buiten kijken en kijk daar ook heen. George staat alleen. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
    'Eerlijk is eerlijk; het is moeilijk om een relatie te hebben met een weerwolf terwijl ikzelf ook een weerwolf ben, wiens tweelingbroer een relatie heeft met een dooddoener. Kijk dan wat we allemaal hebben doorstaan tot nu..' Ik weet niet waarom, maar weer komt die stomme woede naar boven die ik de hele tijd voel, voor mensen waar ik helemaal niet boos op wil zijn.
    'We blijven alles doorstaan en steeds krijgen we maar geen geluk. Ik ben er klaar mee, ik...' Ik bal mijn hand tot een vuist om daar al mijn woede en kracht in te steken, maar het blijft maar erger worden. 'Volg me niet,' zeg ik tegen Ralf en ik begin naar buiten te rennen. Ik probeer al mijn woede te steken in het zo hard mogelijk van Ralf wegrennen voor de woede mij over neemt. Wat is er toch met me aan de hand en waarom moet ik de hele tijd iedereens leven verpesten?


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik raak zelden teleur hoor :')

    En ik haat jou soms ook hoor :'3

    En ik kom er net achter dat ik een toets heb in plaats van twee. Ik weet niet of ik het niet goed had gelezen of zo of mijn docent heeft het precies een minuut geleden besloten dat we geen toets meer hebben maar hrt is nu "doorlezen hoofdsruk 2" in plaats van "toets hoofdstuk 2" happy dance


    Ik haat jou omdat je neerschrijft; 'en ik haat jou soms ook hoor :'3 ' zonder reden D'; ik haat mensen die geen redens geven. Zoals nu :o ik geef altijd een reden; zo niet verzin ik er een :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik haat jou omdat je neerschrijft; 'en ik haat jou soms ook hoor :'3 ' zonder reden D'; ik haat mensen die geen redens geven. Zoals nu :o ik geef altijd een reden; zo niet verzin ik er een :o


    Ik heb wel een reden hoor D: en neem het npu niet al te letterlijk :']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    Fred Weasley

    'Ik denk dat we allemaal nog wat moe en paranoïde zijn door de omstandigheden van de afgelopen dagen. Nee- van de afgelopen jaar zelfs.' Ik zie Ralf naar buiten kijken en kijk daar ook heen. George staat alleen. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.
    'Eerlijk is eerlijk; het is moeilijk om een relatie te hebben met een weerwolf terwijl ikzelf ook een weerwolf ben, wiens tweelingbroer een relatie heeft met een dooddoener. Kijk dan wat we allemaal hebben doorstaan tot nu..' Ik weet niet waarom, maar weer komt die stomme woede naar boven die ik de hele tijd voel, voor mensen waar ik helemaal niet boos op wil zijn.
    'We blijven alles doorstaan en steeds krijgen we maar geen geluk. Ik ben er klaar mee, ik...' Ik bal mijn hand tot een vuist om daar al mijn woede en kracht in te steken, maar het blijft maar erger worden. 'Volg me niet,' zeg ik tegen Ralf en ik begin naar buiten te rennen. Ik probeer al mijn woede te steken in het zo hard mogelijk van Ralf wegrennen voor de woede mij over neemt. Wat is er toch met me aan de hand en waarom moet ik de hele tijd iedereens leven verpesten?


    Ik wist wel dat dexe avond een hell-avond zou worden net als al de andere dagen ):

    Overigens, wanneer begint de laatste opdracht en wat gaan we na dat doen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zenuwachtig hield ik mijn hand voor mijn mond in poging mijn angstige ademhaling te verdoezelen terwijl twee personen zichtbaar werden in de maanlicht.
    ‘Hoorde je niet ergens te zijn vanavond; Campbell?’
    ‘..Ergens anders dan bij je vriendje rondhangen.’ Hoorde ik de kille stem bijvallen van Lucian. Nerveus slikte ik terwijl ik zo zacht mogelijk stappen naar achter deed hoewel ik echter beter wist dat dit een enorm slechte poging was om weg te komen. ‘Ik ben hier alleen. Néagreb is weg dus.. dus wilde ik hier een uil naar mijn moeder sturen.’ Waagde ik een poging waarbij ik direct Kealans hand mijn arm stevig voelde omsluiten. Lucian en Kealan waren beide de grote brede beukers van Bulgarije. Ze stonden bekend om het vele valsspeler en het expres blesseren van de tegenstanders; iets waar ze totaal geen moeite deden om het te verbergen. Niet dat iemand dan het lef had om ze ooit over hun daden aan te spreken. Iedereen keek wel tien keer beter uit.
    ‘Denk je werkelijk dat Nathaniel je niet doorziet- hij heeft ons gestuurd.’ Met dat zag ik een maniakale glimlach op Kealans witte gezicht komen wat niets goed voorspelden.
    ‘Omdat wij helemaal uit training voor jou hebben moeten komen halen- vind ik dat we een beloning moeten krijgen- vind je niet Lucian?’
    ‘Zeker. Zal ik hem zoeken of laten we het onze lieve kleine zoekertje doen.’ zei Lucian het laatste met nogal een spottende ondertoon voordat ik zijn voetstappen steeds dichter naar me toe hoorde komen wat me enorm nerveus maakte. Vooral om het feit dat Kealan mij enorm strak vast hield.
    ‘Je gaat je vriendje halen en je brengt hem naar ons toe. Geen flauwe grappen of het word erger. Vergeet niet dat we alles mogen doen van Nathaniel met hem wat we willen dus met iedere ongehoorzame stap van jou word zijn lot erger.’ Ik slikte terwijl ik mijn keel kurkdroog voelde worden terwijl mijn arm haast door Kealans hand afgeknepen werd.
    ‘Begrijp je dat.’ Hoorde ik Lucian zeggen terwijl Kealan die veel agressiever was dan Lucian woedend; ‘Antwoord’ hoorde zeggen terwijl hij met zijn vrije hand mijn keel greep wat meteen alle adem uit mijn luchtpijp leek te knijpen waarbij ik angstvallig ‘nee’ schudde. Met een ruk werd ik losgelaten waar geen seconde later een enorme pijn door me heen schoot wat door mijn hele lichaam leek te gaan. Crucio. Met moeite hield ik een enorme kreet in terwijl Lucian en Kealan allebei geamuseerd toekeken.
    ‘Je weet heus wel dat we hem vinden met of zonder jou; Campbell. Je maakt de situatie alleen maar slechter voor hem.’ Zelfs door de pijn heen kon ik zijn glimlach zien alsof deze hele situatie vermakelijk was.
    ‘O-oke.’ Schreeuwde ik haast uit waarbij de spreuk opgeheven werd en ik ietwat hijgend op de grond viel terwijl mijn hoofd nog steeds uit elkaar wilde splijten voordat ik ietwat wankelend op stond om weg te strompelen terug Zweinsveld in, terwijl de zachte regendruppels harder en sneller de aarde begon te raken terwijl ik nog net een oranjeharig gedaante langs een muurtje zag verdwijnen. Nerveus slikte ik voordat om me heen keek. Kealan en Lucian leken nergens te bekennen wat zou betekenen dat ik met George kon praten. Hem weg kon sturen. Zo snel als ik kan verdween ik achter het muurtje waar ik George op de grond zag zitten met zijn hoofd achterover en zijn ogen gesloten. Iets wat mij enorm bang maakte gezien hij machteloos leek; triest.
    Ietwat aarzelend knielde ik voor hem neer en pakte met mijn handen snel zijn polsen vast waarbij ik zachtjes; ‘George.’ Siste. ‘Je moet hier weg- nu. Verdwijnsel- of iets, maar verdwijn…’ met dat werd ik bruut weggetrokken en kwam ik met een knal tegen de muur terecht waarbij het even zwart werd voor mijn ogen.
    ‘Wel.. wel.. ik moest het zien voordat ik het kon geloven. Werkelijk een Weasley, Camp?’ ik hoorde Lucian lachen terwijl ik overeind probeerde te krabbelen maar alweer pakte Kealan mij stevig vast terwijl mijn blik noodgedwongen op Lucian en George gericht stond.
    ‘Wist je dat leugens niet beloont word; en zeker niet als je ons verraad voor een Weasley, Camp? Je mag blij zijn dat Demetrius je er niet uit heeft gegooid omdat je vanavond niet aanwezig was, hoewel dit waarschijnlijk veel leuker gaat worden dan een training, dus alvast bedankt, Rooky.’


    Oké anders werd m’n post te lang x’D maar ehm; George? You are screwed :p

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 21:34 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoezo was dit iets wat ik erg graag wilde D'''=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 21:52 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Langzaam voelde ik de regendruppels op mijn hoofd plonsen, het voelde aan alsof iemand met een stok mijn hoofd zat te poken. Meerdere malen ook. Ik concentreerde me op het gevoel om mijn gedachtes even helder te maken maar die werd verstoord toen iemand mijn pols vast pakte en mijn ogen open schoten.
    ‘George.’ ik keek op bij het horen van Campbell zijn stem. Eenmaal zijn blik te hebben opgevangen zag ik pure angst erin wat me geen goed gevoel gaf.
    ‘Je moet hier weg- nu. Verdwijnsel- of iets, maar verdwijn…’
    Ik fronste mijj voorhoofd en schrok wakker toen iemamd Campbell greep en hem tegen een muur aan gooide. Twee andere grote jogens kwamen voor mij staan en verward bleef ik zitten terwijl ik steeds meer het gevoel kreeg dat ik hier in slaap viel en dit een droom was. Maar zo slim was ik niet om te weten wanneer ik droomde. Dus dit was echt.
    ‘Wel.. wel.. ik moest het zien voordat ik het kon geloven. Werkelijk een Weasley, Camp? Wist je dat leugens niet beloont word; en zeker niet als je ons verraad voor een Weasley, Camp? Je mag blij zijn dat Demetrius je er niet uit heeft gegooid omdat je vanavond niet aanwezig was, hoewel dit waarschijnlijk veel leuker gaat worden dan een training, dus alvast bedankt, Rooky.’
    'Ho Ho Ho, wacht even- wat is er in merlijns naam aan de hand?' Siste ik verward en krabbelde overeind.
    'Of nee- weet je wat, vertel het me maar niet. Laat Camp maar los zkdat we dit gewoon kunnen uitpraten; wat het ook überhaupt is.'

    Ik heb geen idee wat geoge moet doen nu; ik ven gewoon te nieuwschierig en bamg :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George; kerstmis is al geweest. Sorry ik haat mezelf door mijn reactie x'D maar ik moest het typen (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    George; kerstmis is al geweest. Sorry ik haat mezelf door mijn reactie x'D maar ik moest het typen (flower)


    Wat bedoel je :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat bedoel je :')


    het hohoho gedeelte :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    het hohoho gedeelte :$


    Oh x'D Georgie is stiekem de kerstman; wist je dat (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh x'D Georgie is stiekem de kerstman; wist je dat (flower)


    Wist je dat ik je dan nog aantrekkelijker vind dan dat je al was :'D I <3 santa


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya