• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics

    ×Speeltopic 1


    Maandag 29-09 8:15
    Het weekend is voorbij gevlogen, leerlingen die in het zevende of achtste jaar zitten mochten zondag het kasteel verlaten met toestemming van de professoren. Het was een rustig weekend geweest, de leraren zaten veel op hun kantoren waardoor de leerlingen veel vrij spel hadden sinds er geen gangbewaker meer is.
    Over een half uur is het ontbijt over en zullen de leerlingen nog een kwartier hebben om naar de lessen te gaan. De meesten zullen al een tijdje wakker zijn, sommigen hebben zich verslapen. Al met al: Het schooljaar is begonnen, er staat na vandaag veel huiswerk op je bureau en het word weer een druk jaar met veel dingen op de Planning.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 20:09 ]


    Little do you know


    June Mercendes


    "Een beetje kunnen slapen na de gezellige zondagavond met Jones?" Vraagt Tommy en ik zucht even. Hoe kan ik dat nog een week volhouden. Het antwoord is simpel: niet. Toch zal ik wel moeten, helaas. Ik ben ik elk geval niet helemaal alleen. Het grootste deel van mijn vrienden is er ook.
    "Echt super. Ik vond het gisteravond echt awesome met Jones. Hij is toch altijd zo vriendelijk tegen ons. Echt mijn favoriete leraar." Ik grinnik even. "Maar goed. Ik zie dus echt niet in hoe ik deze week ga overleven. En jij al helemaal. Heb jij geen dubbelafspraak met Jones en Kjellberg?" Vraag ik hem. Het lijkt mij eigenlijk wel stom. Bij elkaar drie weken. Drie weken. Dat is ongeveer eeuwig. En eer die tijd over is zouden we nog tijd genoeg hebben voor de straf die we krijgen voor Silena's plan. Yeh, dat wordt vast geweldig. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat we helemaal klaar zijn met al het nablijven. Ik kijk toe hoe Tommy nog een slok neemt van zijn koffie. Ik heb dat spul nooit lekker gevonden. Echt gewoon smerig. Ze zeggen dat je er wakker van wordt, maar op het moment voel ik me al wakker genoeg.


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Echt super. Ik vond het gisteravond echt awesome met Jones. Hij is toch altijd zo vriendelijk tegen ons. Echt mijn favoriete leraar." Ik lach om haar sarcasme en merk dat haar enthousiasme aanstekelijk is. Op het moment dat zij of een van mijn andere vrienden vrolijk is, slaat het gewoon over. "Maar goed. Ik zie dus echt niet in hoe ik deze week ga overleven. En jij al helemaal. Heb jij geen dubbelafspraak met Jones en Kjellberg?" Ik haal nonchalant mijn schouders op en trek een gezicht. Eigenlijk heb ik daar niet over nagedacht.
    "Oh god, hoe moet ik dit gaan doen? Het is niet zo dat ze opeens hun straffen intrekken.Welke van de twee geeft, denk je, het minst lijfstraffen?" Ik voel de moed een beetje in de schoenen zakken. Alhoewel Kjellberg je waarschijnlijk het kasteel met een kindertandenborstel zou laten schoonmaken, kan Jones je simpelweg vergiftigen. Wie wordt er dan ook leraar Muggle Studies?
    Proberend deze afweging te maken, wordt het steeds makkelijker om terug mijn bed in te duiken.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 22:23 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    Ik zie hem nadenken. Als ik hem zo zien denk ik niet dat hij hier al over had nagedacht.
    "Welke van de twee geeft, denk je, het minst lijfstraffen?" Vraagt hij me. Ik denk even na. Ik denk eerlijk gezegd dat ze daar beiden echt geschikt voor zijn.
    "Geen idee. Beiden denk ik. Ik zou er niet eentje met alle eer laten strijken door een winnaar uit te roepen. Maar als je gaat kiezen zou ik voor Jones gaan, tenzij je liever vanavond zit opgescheept met Kjellberg en Lewis. Maar misschien is het net iets verstandiger om het te vragen aan beiden. Ik denk dat het je alleen maar extra nablijven oplevert als je bij eentje niet komt. Misschien kan je wel tot een mooie overeenkomst komen." Zeg ik hem. Ik pak onder het praten door alvast een derde boterham. Ik hoop maar niet dat Tommy vanavond naar Kjellberg moet. Dat zou nog eens sneu zijn. "Maar stel dat je vanavond naar Kjellberg gaat, dan kan je proberen een haar te regelen voor het plan. Dat wordt vast nog een hele opgave." Ik heb nou niet echt het idee dat Kjellberg ons die haar zomaar gaat geven. Dat kan nog problemen opleveren.


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Geen idee. Beiden denk ik. Ik zou er niet eentje met alle eer laten strijken door een winnaar uit te roepen. Maar als je gaat kiezen zou ik voor Jones gaan, tenzij je liever vanavond zit opgescheept met Kjellberg en Lewis. Maar misschien is het net iets verstandiger om het te vragen aan beiden. Ik denk dat het je alleen maar extra nablijven oplevert als je bij eentje niet komt. Misschien kan je wel tot een mooie overeenkomst komen." Ik knik. Als ik moet kiezen tussen een uur met Lewis en Kjellberg en een uur met Jones en mijn vrienden én June, lijkt de keuze een stuk makkelijker. "Maar stel dat je vanavond naar Kjellberg gaat, dan kan je proberen een haar te regelen voor het plan. Dat wordt vast nog een hele opgave." Oja, het plan hebben we ook nog. Vermoeid haal ik een hand door mijn haar.
    "Ik ga wel naar Kjellberg toe om te regelen dat ik het een andere keer doe en probeer dan subtiel een haar te krijgen. Geen idee hoe dat kan, eigenlijk. Over haar grijze bol strijken? Ik steek mijn hand nog liever in een bak gif." Walgend over dat idee drink ik mijn beker leeg en dan kijk ik lusteloos naar het eten op de tafel.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    "Ik ga wel naar Kjellberg toe om te regelen dat ik het een andere keer doe en probeer dan subtiel een haar te krijgen. Geen idee hoe dat kan, eigenlijk. Over haar grijze bol strijken? Ik steek mijn hand nog liever in een bak gif." Ik lach. Ik zie het al helemaal voor me. Ik zie dat hij naar het eten staart.
    "Geen honger?" Vraag ik hem. Het idee dat iemand geen honger heeft kan ik met mijn eetlust amper bevatten, maar sommigen zeggen dat het echt zo is. "Of ben je aan het nadenken over aankomend jaar. Het ziet ernaar uit dat we weinig vrije tijd krijgen." Ik zie daar eerlijk gezegd best wel tegenop, maar het zou toch moeten. En ik wil ons geweldige plan al helemaal niet aan de kant zetten omdat dat ons nablijven bespaard. Daar is het gewoon te geniaal voor. Alleen die stomme haar moeten we zie te krijgen. Wie zou zich eigenlijk laten omtoveren als Kjellberg. Mij niet gezien. Ik heb absoluut geen behoefte om de hele dag door te brengen als lelijk oud wijf, ik zou mezelf gaan haten. Laat mij maar gewoon jong blijven. Ik ga liever niet verkleed als iemand anders, laat staan als Kjellberg.


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Geen honger?" Ik haal mijn schouders op en laat mijn ogen glijden. Normaal heb ik altijd trek maar deze ochtend is sowieso een beetje vreemd. Het lijkt gewoon alsof ik nog een beetje uitsta. "Of ben je aan het nadenken over aankomend jaar. Het ziet ernaar uit dat we weinig vrije tijd krijgen." Even lach ik schamper.
    "Het is nu al drukker dan ooit." Ik kan een gaap niet onderdrukken en houd een hand voor mijn mond. "Ze gaan ons waarschijnlijk platgooien met huiswerk en projecten. Kjellberg en Jones nu al helemaal natuurlijk en de anderen ook." Ik wil naar achter leunen om onderuit te zakken, maar val hierbij bijna van de bank af. Soepel. Erg soepel. Zo subtiel mogelijk ga ik weer rechtop zitten.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    "Het is nu al drukker dan ooit." Ik knik. Na een week hebben we het ongeveer allemaal al voor elkaar gekregen om straf te hebben, alleen Phoebe niet, maar zelfs Mer. Ik voel me aan de ene kant een beetje schuldig tegenover haar, maar aan de andere kant: wij deden helemaal niets verkeerd. Er is helemaal niets mis mee om in een kleedkamer te zitten. Het was niet zo dat we Mer meenamen om op een missie om Kjellberg te vermoorden. Jones was gewoon onredelijk. Heel erg onredelijk. "Ze gaan ons waarschijnlijk platgooien met huiswerk en projecten. Kjellberg en Jones nu al helemaal natuurlijk en de anderen ook." Tommy heeft gelijk. Het lijkt de hobby van de leraren om ons te dwarsbomen en degenen die ons wel mogen zien we ongeveer nooit. Het was gewoon stom ongeluk dat juist Kjellberg binnenkwam lopen toen Tommy en Lewis vochten en het was uitgerekend Jones die ons zag in de kleedkamer. Als het twee anderen leraren waren geweest had vast en zeker geen van ons straf. Het ligt volgens mij dan ook echt niet aan wat je doet, maar meer aan wie je betrapt. Ik wordt uit mijn gedachten gehaald als ik Tommy bijna zij vallen van de bank. Ik lach een beetje. Dat krijgt natuurlijk hij weer voor elkaar.
    "Dit is niet echt jouw beste ochtend geloof ik." Concudeer ik met een glimlach.


    She was always looking for more..


    America Gaia Lazar


    "Het gaat wel, ongeveer", zeg ik.
    In de Great Hall aangekomen ga ik naast Phoebe zitten.
    Ik pak een chocobroodje en begin te eten.
    "Ook zo'n zin in de lessen?", vraag ik dan aan Phoebe, redelijk sarcastisch.
    Mijn gedachten dwalen ondertussen weg, naar het plan. Ik zou me niet terugtrekken, maar ik was zeer zeker niet blij met het idee van nog meer nablijven.
    Ik pak nog een broodje en eet verder, als ik me plots bedenk dat Phoebe al antwoord heeft gegeven.
    Een beetje schaapachtig lach ik:"wat zei je?"


    be gay do crimes


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Dit is niet echt jouw beste ochtend geloof ik." Ik lach even en kijk dan naar June. Ze heeft een punt. Ik moet mezelf gewoon even aanzetten. Ookal wacht ik daar liever mee totdat History of Magic is afgelopen. Het is een interessant vak, maar de lessen duren zo lang. Ik lees het liever uit mezelf in een boek.
    Ik besluit mezelf te dwingen om wat te eten en pak een boterham waar ik wat random beleg op smeer. Zonder het na te denken prop ik de boterham in mijn mond en drink ik ondertussen nog wat slokken koffie. Over het algemeen gaat eten bij mij vooral over het zoveel mogelijk in een keer naar binnen werken.
    "Vandaag is een vrij relaxte dag, toch? Buiten het nablijven om," zeg ik met mijn mond vol.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    "Vandaag is een vrij relaxte dag, toch? Buiten het nablijven om," Daar denk ik even over na. Hij heeft wel gelijk. Vandaag geen Kjellberg en geen Jones. Dat zijn al twee redenen om de dag als perfect te beschouwen. Eerst hebben we History of Magic, oftewel ongelofelijk saai. Ik heb nooit interesse gehad in het verleden. Dat lijkt allemaal zo onwerkelijk. Naar mijn mening kan je beter naar de toekomst kijken. En dan nog een blokuur ook. Als professor Morisson het niet doorheeft kan ik wel even proberen te slapen. Dan schrijf ik de aantekeningen wel over van iemand die het nut ziet om ze op te schrijven. Dat lijkt me best een goed plan.
    "Ja, opzich wel. Maar History of Magic is nogal slaapverwekkend." Antwoord ik. Ondertussen kijk ik al even of we al compleet zijn. Sommigen moeten nog komen, ik hoop maar dat ze zich verslapen. Wel geef ik toe dat we vannochtend nogal vroeg waren. De rest staat vast gewoon rond de normale tijd op. Ik vul mijn glas weer opnieuw en neem een paar slokken. Tommy zit weer eens veels te veel tegelijkertijd te eten. Vandaag zou het wel een drukke dag worden, lijkt me. Acht uur achter elkaar, een voller rooster kan niet, of toch wel, omdat ik waarschijnlijk tot middernacht bij Jones ben. Echt een geweldig vooruitzicht.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    'Goeiemorgen,' klinkt de stem van Phoebe, die bij ons komt zitten. Ik mompel 'morgen' terug, alhoewel niemand het volgens mij gehoord heeft.
    'Goedemorgen iedereen.'
    Ik kijk op en zie dat June, Lily en Mer er ook bij komen. Iedereen schept meteen op, en ik wil zoals gewoonlijk weer aan een muffin gaan zitten prutsen, maar Silena werpt me een blik toe die half liefdevol, half streng is. Dus ik beleg wat toast met bacon en ei, wat ik overdreven langzaam in mijn mond stop. Silena grinnikt.
    June en Tommy zijn in gesprek, maar ik ben te lui om mee te luisteren. Het is maandag, niemand is op maandag druk en alert. Behalve eerste jaars dan. De rennen en gillen en springen continu. Ik sweer dat wij niet zo erg waren.
    'Wat hebben we allemaal ook al weer?' vraag ik aan niemand in het bijzonder. Meestal gooi ik gewoon alle boeken in mijn tas. Onze roosters zijn meestal toch bomvol, dus veel verschil maakt het niet.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Ja, opzich wel. Maar History of Magic is nogal slaapverwekkend." Even grinnik ik en knik ik instemmend. De lessen zijn afschuwelijk, maar het onderwerp kan best interessant zijn.
    Dan komt Max aanlopen, net als ik lijkt hij vrij gesloopt. "Wat hebben we allemaal ook al weer?" Met een gezicht trek ik mijn schouders op, terwijl ik een boterham naar binnen werk. Nu heb ik al het gevoel vol te zitten, maar ik moet wel wat eten wil ik overleven.
    "Geen idee, History of Magic en ergens op de dag Charms? Waarschijnlijk weet ik na de kerst het rooster pas."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Jackson Charles Vanderbilt

    Met een gaap werd ik wakker. Ik keek om me heen om even later te concluderen dat ik op een kamer ben die ik nu al een aantal jaren mijn thuis kan noemen. Ook zag ik dat mijn kamergenoot nog lag te pitten. Ik besloot hem niet wakker te maken en liep zo zacht mogelijk naar de badkamer. Daar stapte ik onder de douche en liet het water over mijn lichaam glijden.
    Na een korte vijf minuten was ik klaar met douchen. Mensen vonden het vaak raar dat ik zo kort douchtte, maar ikzelf verbaasde me er niet over. Het was gewoon een soort automatisme. Ik droogde me af en pakte vervolgens mijn schooluniform om het aan te trekken.
    Nadat ik in mijn gebruikelijke schoolkleding stond, wierp ik een blik in de spiegel om mijn haar met een klein beetje in fatsoen te brengen. Tijdens mijn ochtendroutine, stroomden er gedachtes over de vorige dag door mijn hoofd. Carfelia en ik hadden gister samen doorgebrachte en het was een erg leuke dag geweest.
    Ik pakte mijn boeken, die op hen gebruikelijke plaats lagen en stopte ze in mijn tas. Deze pakte ik en ik liep de gang op. Ik verheugde me niet echt op de dag. Wat niet raar was, want wie heeft er nu zin in maandag?
    Toch zette ik een glimlach op. Misschien kon die mijn dag nog verbeteren.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 17:46 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Lily Amanda Hale
    "Silence is the most powerfull scream"


    "Alright" zegt June die ook haar tas over haar schouder hijst en de deur uit loopt. June wordt steeds wakkerder en loopt nu half huppelend en half als een zombie door de gang. Samen lopen we de trap af en ik zie dat Mer al in de Common Room zit.
    "Hoi" zegt ze slaperig.
    "Goodmorning" Zegt June vrolijk tegen haar op het moment dat ik Mer ook gedag wilde zeggen.
    "Je moet wel even wakker worden hoor" ze glimlacht met haar echte 'June-glimlach'.
    "Ga je mee wat eten? Misschien helpt dat iets. En heb jij misschien een idee van waar jouw kamergenootje uithangt?" ze loopt naar de stoel waar Mer in zit en trekt haar omhoog. Ze is plotseling van slaperig naar superdruk overgegaan alsof iemand een knopje heeft aangezet.
    "Ik ga inderdaad mee eten" zegt Mer nadat ze een beetje gewankeld heeft en weer stabiel staat.
    "Volgens mij is Silien al naar de Great Hall toe, wacht heel even" en ze holt richting de badkamer.
    "Wel snel hoor. Ik heb honger" roept ze haar achterna. June en ik blijven allebei even stilzwijgend staan en wachten totdat Mer terug komt.
    "Nu kunnen we gaan" zegt ze en met zijn drieën vertrekken we. Opeens hoor ik Mer auw roepen. Ze stopt even en hijst haar tas weer goed over haar schouder.
    "Goed geslapen?" vraagt ze.
    "Kort" is het enige wat ik kan uitbrengen.
    "Heerlijk, tot het moment dat ik wakker werd" zucht June.
    "En gaat het wel met die tas? Echt gewoon veel te zwaar. Ze moeten ons echt minder vakken geven op een dag" daar ben ik het mee eens, acht uren op een dag is verschrikkelijk veel. En dan moeten we ook nog nablijven bij Jones. Blijft er nog iets van onze vrije tijd over? We lopen de Great Hall binnen en snel zoek ik naar Silena, ik zie dat Tommy, Phoebe en Max er ook al zitten.
    "Goedemorgen iedereen" zegt June vrolijk en ze ploft naast Tommy neer.
    "Hey" mompel ik en ik ga ook zitten. Iedereen is stil en ik kijk naar Tommy die met zijn stropdas aan het prutsen is zonder dat ik verder de moeite neem om hem te helpen. June doet dat wel. Na een tijdje is Tommy's stropdas weer gefatsoeneerd.
    "Zo, nu lijkt het in elk geval ergens op" glimlacht ze. Ik pak de kan met koffie en schenk het in mijn beker. Ik heb nooit erg van koffie gehouden maar cafeïne kan helpen om wakker te blijven tijdens History of Magic.
    "Een beetje kunnen slapen na de gezellige zondagavond met Jones?" vraagt Timothy aan June, het sarcasme druipt van zijn stem.
    "Echt super. Ik vond het gisteravond echt awesome met Jones. Hij is toch altijd zo vriendelijk tegen ons. Echt mijn favoriete leraar" antwoord June, in haar stem is het sarcasme ook duidelijk te horen.
    "Maar goed. Ik zie dus echt niet in hoe ik deze week ga overleven. En jij al helemaal. Heb jij geen dubbelafspraak met Jones en Kjellberg?" ik breng verder niks in op het gesprek maar blijf stilletjes luisteren terwijl ik een broodje pak en nog een beker koffie inschenk.
    "Oh god, hoe moet ik dit gaan doen? Het is niet zo dat ze opeens hun straffen intrekken.Welke van de twee geeft, denk je, het minst lijfstraffen?" Tommy's stem klinkt alsof hij er nog helemaal niet over na heeft gedacht.
    "Maar stel dat je vanavond naar Kjellberg gaat, dan kan je proberen een haar te regelen voor het plan. Dat wordt vast nog een hele opgave" daarin heeft ze wel een punt, omdat Tommy zoveel moet nablijven heeft hij wel een kans om een haar te kunnen regelen. Maar dat gaat zoals June al zei, erg moeilijk worden.
    "Ik ga wel naar Kjellberg toe om te regelen dat ik het een andere keer doe en probeer dan subtiel een haar te krijgen. Geen idee hoe dat kan, eigenlijk. Over haar grijze bol strijken? Ik steek mijn hand nog liever in een bak gif" zegt hij walgend. Ik weet niet of ik het daarmee eens ben, het ligt denk ik aan wat voor gif het is.
    "Geen honger?" vraagt June.
    "Of ben je aan het nadenken over aankomend jaar. Het ziet ernaar uit dat we weinig vrije tijd krijgen" zegt ze met een schampere lach. Ik zie eigenlijk best wel op tegen dit jaar. Ik vind het veel beter om hier te zijn dan thuis maar toch ben ik bang dat ik geen seconde vrije tijd meer zal hebben.
    "Het is nu al drukker dan ooit" zucht hij.
    "Ze gaan ons waarschijnlijk platgooien met huiswerk en projecten. Kjellberg en Jones nu al helemaal natuurlijk en de anderen ook" en nu heb ik al helemaal geen hoop meer. Het is waar wat Tommy zegt, de meeste leraren gunnen ons waarschijnlijk geen seconde rust.
    "Dit is niet echt jouw beste ochtend geloof ik" concludeert June met een glimlach. Het is eigenlijk best raar dat June bijna altijd lijkt te glimlachen. Maar het is ook weer heel positief.
    "Vandaag is een vrij relaxte dag, toch? Buiten het nablijven om" zegt Tommy met zijn mond vol. Daar ben ik het wel met hem eens, ondanks dat onze hele dag vol zit zijn het niet de vervelendste vakken. En een blok uur Defence Against the Dark Arts, wat een van mijn lievelingsvakken is.
    "Ja, opzicht wel. Maar History of Magic is nogal slaapverwekkend" dat is ook een van mijn angsten. Ik ben bang dat ik in slaap val tijdens History of Magic.
    "Wat hebben we allemaal ook al weer?" hoor ik Max zeggen en ik wend me tot hem.
    "Geen idee, History of Magic en ergens op de dag Charms? Waarschijnlijk weet ik na de kerst het rooster pas" antwoord Tommy.
    "Ja we hebben History of Magic, Transfiguration, Defence Against the Dark Arts eneeh..." daar hield mijn kennis over het rooster eigenlijk wel op.


    Sorry voor de lange post :')

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 19:14 ]


    -

    Max Veran Phubar


    Tommy propt zijn boterham naar binnen. 'Geen idee, History of Magic en ergens op de dag Charms? Waarschijnlijk weet ik na de kerst het rooster pas.'
    Jup, waarschijnlijk dan pas. Het zelfde geldt voor mij. Tommy en ik zijn allebei niet echt de types die hun rooster uit hun hoofd gaat leren. We zoeken het wel op of vragen het aan andere ofzo.
    'Ja we hebben History of Magic, Transfiguration, Defence Against the Dark Arts eneeh..' zegt Lily.
    'Oh, jeaj, History of Magic,' zucht ik. History of Magic is het enige vak waar ik echt diepgewortelde haat in heb.

    wauw, langste en beste post ever

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 19:21 ]


    “A queen will always turn pain into power.”