• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik zei niet dat ik blij was, ik zei alleen dat als jij er niet was, dat het nog een aantal weken zou duren tot de trein zou gaan vertrekken x'D


    Ik zei alleen maar dat je blij was zodat ik geen schuldgevoel zou krijgen. Je hebt het weer verpest. (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Oh- huh niets. Ik was gewoon benieuwd of- of je broer nog in een goede staat was na de doolhof.’ Met dat sloeg hij een arm om me heen en trok me naar iets toe; hoewel George zelf vergeten leek te zijn waar naar toe. ‘Want, ach, na de hele toestand was ik benieuwd of hij nog levend uit die doolhof was gekomen. Want eerlijk is eerlijk, zelfs als ik er levend uit kan komen.. is het voor anderen onmogelijk exclusief jij en Ralf. Dus heb je Nathaniel nog in het vakantie gezien eigenlijk? En- niet dat ik een jaloerse type ben- waarom ging Victor eigenlijk met jou mee? Ik bedoel, ik wist niet dat jullie zulke goede vrienden waren.’ Ik voelde mijn ogen groot worden en mijn wangen nog roder. Oh merlin; dit ging verkeerd. Ik was helemaal niet met Victor naar Nieuw- Zeeland geweest; zeker niet na onze incident; maar ik kon hem niet de waarheid vertellen. Van beide gevallen niet. Daarom drukte ik hem maar tegen de muur aan en trok hem dicht tegen me aan voordat ik met mijn handen in zijn nek zijn hoofd lager boog en mijn lippen lichtelijk gestrest op die van hem te drukken. Merlin; laat hem alles vergeten na deze kus. Alsjeblieft- niet meer over Victor. Ik drukte nog vluchtig een kus op zijn kaak nadat ik zijn lippen losgelaten had om vervolgens met een zo normaal mogelijke stem te antwoorden; ‘Maakt het werkelijk uit..’ ik benoemde maar niet de naar ‘Victor’ omdat ik ergens hoopte dat hij hem totaal vergeten was waardoor ik mijn lippen maar weer tegen hem aandrukten waarbij mijn neus ietwat gevaarlijk tegen zijn neus aan tikte.


    Best grappig; ze hebben beide een geheim wat ze niet tegen elkaar durven te vertellen x'D

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:42 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit is zo vreemd, zo grappig :') ze liegen tegen elkaar door middel van elkaars leugens te gebruiken (huh) x') dit gaat nog erg leuk worden. Poorg cage, kijk wat we hun aandoen :'))


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    TheseWords schreef:
    Ik weet eigenlijk niet echt hoe ik met chanel verder moet reageren als we morgen al zijn aangekomen, aangezien ze net aan het begin van een gesprek zit.

    Maar als jullie echt heel graag naar de aankomst op Zweinstein willen vindt ik t goed. Dan zie ik wel even hoe ik verder moet schrijven


    Mij maakt het ook niet echt wat uit eigenlijk. Alleen omdat Leora het wilde en Seto er nu ook mee eens is.. maakt mij eigenlijk wienig uit.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Mij maakt het ook niet echt wat uit eigenlijk. Alleen omdat Leora het wilde en Seto er nu ook mee eens is.. maakt mij eigenlijk wienig uit.


    Ik vindt t goed als we naar Hogwarts gaan, moet ik alleen even kijken hoe ik dat in m'n stukje ga verwerken :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    George Weasley

    Ik schrok op toen Campbell me tegen het muur aan duwde en voelde zijn handen weer naar mijn nek glijden voordat hij zijn lippen weer op die van mij drukte. Even bleef ik verstijfd staan voordat mijn handen automatisch langs zijn nek gleden en ik hem terug kuste, tot hij me losliet.
    ‘Maakt het werkelijk uit..’ en voordat ik wat kon zeggen, drukte hij zijn lippen wederop tegen die van mij aan. Ik kuste hem maar terug, voor hoe lang en hoe gulzig het ook mogelijk was, alsof ik hem probeerde op te eten, alsof ik zijn brein op probeerde te eten zodat hij alles vergat, aangezien ik zo graag wilde, zo afschuwelijk erg graag wilde dat hij deze gesprek vergat. Merlin, laat hem alles vergeten zijn na deze kus, alsjeblieft.

    Maar uiteindelijk liet ik hem los en gooide mijn hoofd achterover, vergeten dat we nog in het trein stonden dus vergeten dat er een muur achter mij was waardoor mijn achterhoofd met een harde bonk neerkwam. Met een kleine 'argh' gooide ik mijn hoofd weer voorover en wreef even aan mijn achterhoofd. Hoe kon ik dat muur daar vergeten zijn?
    'Campbell.. ?' Begon ik ietwat onzeker terwijl ik nog steeds een lichte gepiep in mijn oren hoorde door de harde stoot van net.
    'Je weet dat.. wat er ook gebeurd met jou, wat je ook meemaakt of doet en al, dat ik van je blijf houden.. en hopelijk is dat ook wederzijds.. ?' Dit klonk meer als een grap dan een serieuze vraag, natuurlijk was dat ook de bedoelig. Het was de bedoeling om het als een grap te laten klinken hoewel deze vraag mijn hart en ziel was.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 22:06 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginevra "Ginny" Molly Weasley


    Ik loop met mijn snoepgoed nog in mijn hand een beetje hopeloos de trein door en ik heb echt het idee dat ik al mijn vrienden aan het mislopen ben. Er loopt bijna niemand meer door de trein heen en de rest van de leerlingen zit allemaal al in een coupé. Iedereen behalve ik ongeveer. Dat lijkt me alleen maar chagerijnig te maken. Waar kan iedereen toch zijn? Ik zie alleen een jongen lopen die ik nooit echt heb gesproken, maar wel een paar keer heb gezien. Hij lijkt iets tegen zichzelf te zeggen, wat ik nogal vreemd vindt overkomen.
    "Zei je net wat?" Vraag ik hem (Pipkin) waarna ik hem een beetje fronsend aankijk. Sommige mensen praten in zichzelf, maar dat komt altijd een beetje vaag over op mij, eerlijk gezegd. Ach ja, als hij dat graag wil doen dan doet hij dat maar lijkt me.


    She was always looking for more..

    Starlord schreef:
    (...)

    (Je kan als klassenoudste alleen punten aftrekken van je eigen afdeling. Je kan mensen uit andere afdelingen wel strafwerk geven, maar punten aftrekken kan niet.)


    (Someone there? Ik was btw van plan morgen ochtend met Hermione te reageren... hoewel ik wel vind dat jullie extreem snel gaan en ik mij afvraag of ik dit bij ga kunnen houden. We hebben nog niet eens een week om onze stukjes in de trein uit te schrijven. Misschien ben ik de enige die geen tijd heeft om iedere dag minstens tweemaal te reageren en ligt het aan mij? Als dat zo is, kan ik mij denk ik beter uitschrijven, want dat bezorgt mij alleen maar stress :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Campbell Saunders

    Ik wist niet of het kwam omdat we elkaar lang niet gezien hadden; of omdat George het lijkt alsof George het niet erg vind dat ik hem kuste, maar er leek een bom vol vuurwerk in mijn buik te ontploffen terwijl ik het niet kon laten om mijn handen van zijn nek naar zijn stevige sterke rug te laten afdwalen waar ik zijn spieren voelde die ik dan ook totaal niet los liet toen hij onze kus beëindigde maar voordat ik mijn hoofd tegen zijn borstkas kon nestelen hoorde ik een harde ‘bonk.’ Wat gevolgd ging met een kleine ‘argh.’
    ‘Gaat het?’ murmelde ik zachtjes en hoewel ik het niet durfde toe te geven was ik ergens nog erg soezelig van onze kus, wat mijn zorgen jegens hem iets minder waren; iets wat niet al te lang mocht duren gezien mijn hart verkrampte toen George weer begon. ‘Campbell… Je weet dat.. wat er ook gebeurd met jou, wat je ook meemaakt of doet en al, dat ik van je blijf houden.. en hopelijk is dat ook wederzijds...?’ ik hief verward mijn hoofd omhoog en schudde lichtelijk verward mijn hoofd.
    ‘Waarom vraag je dit; jij doet niks fout; jij kan niks fouts doen; en alles wat jij eventueel fout zou doen, zou in het niets vallen bij alles wat ik jou aan doe.’ Ik beet even me lip en even zou ik willen losbarsten tot ik weer ik hem weer aanstaarde. Hij wilde dit niet. Hij wilde mijn problemen niet horen; hij wilde geen moeilijkheden- dat verdiende hij niet; net zoals hij mij niet verdiende- maar uit egoïstische redenen liet ik dat maar achterwegen. ‘Maak je niet ongerust. Ik bedoel- jij had ook iets anders van mij verwacht. Dat ik een zwerkballer was en…’ Nerveus slikte ik even voordat ik hem toch los liet en even met een hand door mijn haar ging. ‘.. en dat ben ik nu niet meer. Ik ben niks meer.’ Ik lachte voorzichtig hoewel het besef alleen enorm pijn deed. ‘Nee; jij doet niks fout. Je bent geweldig.’ Murmelde ik zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Starlord schreef:
    (...)

    (Someone there? Ik was btw van plan morgen ochtend met Hermione te reageren... hoewel ik wel vind dat jullie extreem snel gaan en ik mij afvraag of ik dit bij ga kunnen houden. We hebben nog niet eens een week om onze stukjes in de trein uit te schrijven. Misschien ben ik de enige die geen tijd heeft om iedere dag minstens tweemaal te reageren en ligt het aan mij? Als dat zo is, kan ik mij denk ik beter uitschrijven, want dat bezorgt mij alleen maar stress :') )


    Same problem. Ik vindt t echt een heel leuk RPG maar als jullie zo snel gaan ga ik t niet bij kunnen houden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Same problem. Ik vindt t echt een heel leuk RPG maar als jullie zo snel gaan ga ik t niet bij kunnen houden.


    Het is niet echt 'snel' alleen misschien nu. Heel veel HP RP's stoppen al voordat ze überhaupt aankomen op Zweinstein... dus dan kan je beter op Zweinstein zijn dan de hele tijd op de trein rondhangen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als dat zo is kunnen we ook pas aankomrm als iedereen hier heeft gepost wat ze willen posten ? Weet ik veel, een paar personen eillen dat ee arriverrn en de anderen zeggen dat het te snel gaat :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ... tot ik weer ik hem weer ...


    Wat een leuke zin (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Waarom vraag je dit; jij doet niks fout; jij kan niks fouts doen; en alles wat jij eventueel fout zou doen, zou in het niets vallen bij alles wat ik jou aan doe. Maak je niet ongerust. Ik bedoel- jij had ook iets anders van mij verwacht. Dat ik een zwerkballer was en…’
    Ik keek hem verward aan toen hij me losliet en met zijn hand door zijn haren ging.
    ‘.. en dat ben ik nu niet meer. Ik ben niks meer. Nee; jij doet niks fout. Je bent geweldig.’ Murmelde hij zachtjes. Ik schudde met mijn hoofd en beet even op mijn lip. Jawel, ik kan digen fout doen. Niet eens "kan", ik doe een en al dingen fout.
    'Weet je Campbell, die zwerkbalreputatie boeide me vrij weinig. Alleen aan het begin van vorig jaar was ik er spontaan over. Alleen toen. En weetje wat; eigenlijk heb ik die van je afgepakt aangezien ik in je leven ben gekomen. Dit is dus mijn schuld. Dus je hebt al de reden om nu woest op mij te worden.' Wat aarzelend greep ik met beiden handen naar die van hem en drukte er een kus op. Zachtjed en teder. De n toen ik weer opkeek, keek ik met een glimlach recht in zijn grote, bruine ogen.
    'En je bent niet niets; jij bent Campbell Saunders, mijn vriendje. En echt waar hoor, niet iedereen kan zo snel een stoere, knappe, leuke en sterke George Weasley krijgen.' Grapte ik dan met een kleine grijns.
    'Maar natuurlijk is dat een van de velen andere redenen waarom jij niet niets bent. Zal ik ze allemaal opnoemen?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    (Ik schrijf mij wel uit, problem solved. Ik ben niet de persoon voor zulke sneltrein rpg's. )


    Happy Birthday my Potter!