• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 :
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    ‘Nee; ik ga niet meer mee doen met Zwerkbal; Ralf. Die tijd is voorbij. Ik- je hoeft niet te doen alsof je bij me wilt zijn; het is niet alsof je daarmee punten zou scoren bij Fred; noch George.’
    Verward schudde ik met mijn hoofd en probeerde te glimlachen terwijl ik alles behalve blij was.
    'Ik kan wel een onzekere jongen zijn.. m-maar ik doe wat ik wil.' Zei ik zonder hem aan te kijken. Dat was waar ook. Soms weet ik niet meer wat ik moet doen, welke keuzes ik moet nemen en wat ik moet gaan zeggen. Maar ik laat die keuze nooit aan een andere persoon over; ikzelf kies wat ik zelf wil.
    'En ik dacht alleen- misschien kon je meedoen in het team.. ikuh-'
    Ik haat mezelf. Vast en zeker denkt hij dat ik maar een domme knul ben die slim en aardig probeert over te komen. Ik schud mijn hoofd even en keek zenuwachtig weg. De plotselinge zenuwen ook; misschien IS het beter als ik daadwerkelijk ook naar het wc zou gaan. Eigenlijk heb ik met Campbell nooit echt een gesprek aangegaan. De enige keer dat ik met hem had gepraat.. was wel in het Nest toen we samen de afwas moesten doen. En dat was ook echt de enige keer. Dit is de tweede keer dat we met elkaar praten.
    'I-ik zie je zo wel weer.' Zei ik snel en liep langs hem heen, richting de wc's toe waar ik even stil bleef staan. Wat zou ik hier komen doen? Mijn blaas zit niet eens vol.

    x')

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 12:30 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hide Thurston
    Hide zat onderuitgezakt zijn boek door te bladeren. Hij was blij dat hij dit jaar geen Toverdranken meer had. Hij herinnerde zich die dag dat hij zo vrolijk was, dat hij
    per ongeluk de toverketel heeft laten vallen en al het gebrouwen spul het steen heeft doen wegbranden.
    Hide had tegen Pipkin gezegd dat hij voor de heenreis graag bij zijn vrienden wilde zitten, maar toch. Hide keek langs zijn boek naar buiten, waarbij het landschap als een razende voorbij vloog.
    Hide sloeg zijn boek dicht en stond op. 'Ik ga kijken bij pips,' sprak hij. Hide liep de gang op en ging op zoek naar Pipkin, alleen hij kon hem nergens vinden. Het idee dat hij niet in de trein zat knaagde echt aan hem.
    'Pips waar zit je?' vroeg hij zich hardop af.
    Hide liep verder de gang door opzoek naar zijn broertje.


    Vampire + Servant = Servamp

    (Waren er al klassenoudsten of hoofdmonitoren in de klassenoudste coupé gaan staan/zitten?)


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (Waren er al klassenoudsten of hoofdmonitoren in de klassenoudste coupé gaan staan/zitten?)

    (Nope, niemand is daar nog.)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)
    (Nope, niemand is daar nog.)


    (Oké, top.)


    Happy Birthday my Potter!

    Hermione Jean Granger || Gryffindor || Prefect

    Terwijl de trein begon te rijden, liep ik samen met Ron richting de klassenoudste coupé. Ik vond het heel vervelend dat we Harry achter moesten laten, vooral nu de vraag in mijn hoofd rondspookte hoeveel mensen in deze trein al bezoedeld waren met de leugens die het ministerie verspreidde. Gelukkig waren er ook nog genoeg mensen die Harry wel geloofden, maar toch. In dit soort tijden moest je je vrienden dichtbij je houden. Het was wel gebleken dat als we samenwerkten het altijd wel goed kwam de afgelopen jaren. Ik wilde niet dat Harry het idee kreeg dat hij alleen was. Mijn blik flitste even naar Ron, maar ik hield de stilte die heerste vast. Hoe het had kunnen komen dat Dumbledore Ron tot klassenoudste had benoemd was mij ergens toch wel een raadsel. Ik was ervan overtuigd dat er tussen de jongens van Gryffindor genoeg betere opties zaten. Ron had zijn kwaliteiten, maar klassenoudste? Ik had echt verwacht dat Harry het zou zijn geworden. Dan hadden we hem nu ook niet alleen hoeven laten, maar helaas was dat wel het geval.
    'We zijn er,' sprak ik monotoom en nam plaats in de nog uitgestorven coupé. 'Ik heb er echt geen goed gevoel bij dat we Harry nu achterlaten,' ging ik verder en keek Ron even met een zorgelijke blik in mijn ogen aan. Hij leek ook niet echt te weten wat hij eraan moest doen, dus plofte hij naast mij neer met een diepe zucht.
    'Ik weet het. Laten we maar gewoon hopen dat de andere klassenoudsten en de hoofdmonitoren snel op komen dagen en we alle agendapunten met een rap tempo doornemen. Dan kunnen we weer terug.' Ik knikte en we vervolgden onze stilte weer, terwijl we wachtten en de trein steeds meer vaart kreeg tot hij zijn topsnelheid had bereikt. Ik had zo het vage vermoeden dat we wel bijna de hele reis nodig zouden hebben. Vooral omdat iedereen eerst maar eens moest komen. Eigenlijk hadden we beter nog even met Harry mee kunnen lopen, want we waren de eersten, maar toch... Ik wilde ook weer niet te laat komen. Ik nam mijn taak als klassenoudste heel serieus. Hopelijk zou Ron dat ook daadwerkelijk doen. Zijn moeder was wel heel trots op hem, dus dat was toch een goede reden om zijn best te doen, hoewel we aan de andere kant ook nog Fred en George hadden. Ik durfde te wedden dat die op zijn minst zouden proberen misbruik te maken van de positie van Ron.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 15:34 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Campbell Saunders

    ‘Ik kan wel een onzekere jongen zijn.. m-maar ik doe wat ik wil. En ik dacht alleen- misschien kon je meedoen in het team.. ikuh.. I-ik zie je zo wel weer.’ Met dat liep hij door zonder mij nog een blik waardig te gunnen wat mij verontwaardigd tegen de treinmuur deed trappen en mijn vuist op het raam waar ik nutteloos weer door staarde.
    Ik had Ralf van mij weggejaagd; precies op dezelfde manier hoe ik George weggejaagd had; en dat was door mijzelf te zijn. Hij komt aan met een idee voor míj en ik wimpel het weer af- omdat ik ondanks alles toch niet kan vertrouwen. Zeker nu niet meer; maar dat kon ik ze niet vertellen. Het was dan ook niet alsof George op mijn problemen zat te wachten. Ik heb heel zijn jaar verpest; ik heb hem verpest. Dat kon ik zien aan hoe vrolijk hij de coupe eerst binnenkwam tot hij mij zag. Tot ik het weer verpesten. Net zoals met Zwerkbal, maar zwerkbal kon ik niet terug krijgen.. en George?
    Voor ik er erg in had gooide ik de coupe-deur open waar George en Fred nog in bevonden terwijl ik toch iets spaans-benauwd naar George staarde voordat ik met beide handen die van hem greep om hem overeind te trekken. ‘Sorry; Fred. Ik steel hem heel even.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik mezelf wel op mijn hoofd kon slaan gezien ik niet eens op antwoord wachten; niet eens op een goedkeuring van George en hem gewoon de gang op trok en zenuwachtig even stil bleef staan; op zoek naar een passende beginzin die er gewoon niet was.
    ‘Ik…’ begon ik aarzelend voordat ik lichtelijk gestrest met mijn eigen handen begon te spelen zodat ik George zelf niet hoefde aan te staren.
    ‘Ik bedoel- George. Ben je boos; haat je me- vind je me stom of erger je aan me, Vind je me niks waard, of wil je me niet zien- of wil je me zien wanneer iemand je lastig valt zodat ze je niet meer lastigvallen. Alle opties zijn volkomen begrijpelijk..’ Ik beet op mijn lip voordat ik mijn handen stil liet hangen en hem nog iets meer naar me toe trok waardoor ik het niet kon laten om lichtelijk verliefd naar zijn kaaklijn staren. ‘Of wil je me alleen maar gebruiken om bepaalde behoeftes te vervullen.’ Fluisterde ik dan ook zachtjes voordat ik mijn rechterhand af liet dwalen naar zijn nek om hem zachtjes omlaag te drukken en even gehypnotiseerd zo naar zijn gezicht keek voordat ik zachten kussen begon te plaatsen op zijn kaaklijn en het begin van zijn nek.
    ‘Ik kan met de laatste twee wel mee leven.’ Murmelde ik lichtelijk zwoel. Ik wist niet precies wat het was. De ene keer was ik ontzettend boos en als ik bij hem was dan leek alles weg te ebben. Misschien was dat ook de reden waarom mijn neus langs zijn kaak streek en mijn linkerhand nog steeds zijn hand stevig vast hield. ‘Je bent zo mooi… je bent zo sterk.. zo lief..’ murmelde ik zachtjes waardoor ik zelf begon te twijfelen of ik geen liefdesdrankje op had, voordat ik weer een kus op zijn sleutelbeen plaatste.


    O wee als je vanaf nu ooit nog gaat beweren dat Camp niet van je houd :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginevra "Ginny" Molly Weasley


    Na een haastig familie afscheid loop ik in mijn eentje naar de trein. Tot nu toe heb ik nog geen van mijn vrienden gevonden, wat me een beetje vreemd lijkt. Ik heb meer dan zat vrienden, maar die zullen vast wel allemaal in de trein zitten, of ik zie ze gewoon niet door een één of andere vage en mysterieuze reden. Ik merk al snel dat ongeveer alle coupé's al vol zitten, wat me een beetje ergert. Ik voel geen behoefte om bij iemand te gaan zitten die ik amper tot niet ken en dan de hele reis moeite moeten doen om een gesprek op gang te houden. Nee, daar heb ik dus totaal geen behoefte aan. Ik struin dan ook een beetje op een langzaam tempo door de trein, terwijl ik onderweg wat snoepgoed koop om op te eten als ik eindelijk een coupé vindt.


    She was always looking for more..

    (Iemand voor pipkin of Hide. Misschien maak ik nog een derde personage aan.)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 12:20 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Chanel Coldblood
    We waren allang vertrokken en ik had allang in de klassenoudste coupé moeten zijn, alleen had ik daar nog helemaal geen zin in gehad. Ik was met een paar mensen uit mijn afdeling naar een andere coupé toegelopen, waar ik een tijdje gezeten en gekletst had. Maar nu vond ik toch echt dat het tijd werd om naar de juiste coupé te gaan. 'Ik ga maar eens' zei ik daarom ook tegen de mensen om me heen, waarna ik sierlijk opstond. Zonder op enig antwoord te wachten, liep ik de coupé uit. Nadat ik de coupédeur weer dicht had gedaan, liep ik op mijn hoge hakken naar de klassenoudste coupé toen.
    Daar aangekomen rolde ik echter geïrriteerd met mijn ogen. Ik had best wat langer bij de anderen kunnen blijven, op twee personen na was er namelijk niemand aanwezig. En laat die twee die er wel zijn nou precies Wemel en Granger. Hoewel ik daar helemaal geen zin in had, besloot ik toch de deur maar open te doen en tegenover ze te gaan zitten. 'Moeten jullie niet bij die Potter leugenaar van jullie zijn?' vroeg ik hatelijk. Om eerlijk te zijn had ik mijn twijfels of het leugens waren of niet. Maar als hij-die-niet-genoemd-mag-worden terug was, wist ik niet of ik dat echt wel zo erg vond.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George Weasley

    Zuchtend en mopperend staarde ik maar naar het plafond en na een hele lange stilte, wat me even se kriebels voor gaf, deed ik mijn mond open om wat te zeggen over Zweinstein, tot de coupé deur openschoot en ik geschrokken achterom keek waar Campbell stond. Even fronste ik mijn voorhoofd voordat hij naar mijn hand greep en me overeind trok.
    ‘Sorry; Fred. Ik steel hem heel even,’ murmelde hij en trok me de gang in, zonder op een antwoord te wachten ook. Onderweg mompelde ik maar 'oh, oké,' maar ik denk niet echt dat hij nu nog naar mijn goedkeuring zou luisteren. Ik bedoel, als ik nu nee zou gaan zeggen.. denk ik niet echt dat Campbell me terug naar het coupé zou brengen en ons weer alleen zou laten. Ergend werd ik een beetje bang van zijn houding; hij is veranderd. We stonden op een gegeven moment stil en ik tilde mijn hoofd op om dan zo 'serieus' in zijn ogen kon staren.
    ‘Ik… Ik bedoel- George. Ben je boos; haat je me- vind je me stom of erger je aan me, Vind je me niks waard, of wil je me niet zien- of wil je me zien wanneer iemand je lastig valt zodat ze je niet meer lastigvallen. Alle opties zijn volkomen begrijpelijk..’
    'Oh-ho, wacht- wat?' Murmelde ik verbaasd maar werd gesnoerd toen hij me dichter naar zich toe trok.
    ‘Of wil je me alleen maar gebruiken om bepaalde behoeftes te vervullen.’
    'Merlin nee!' Zei ik dan verbaasd en shudde haastig met mijn hoofd, wat geen effect gaf aangezien hij zijn hand achter mijn nek liet dwalen en een aantal kusjes op mijn kaaklijn drukte wat me wel stil liet staan. Het is dat ik hem nu niet wegduw en als een gek schreeuwend en roepend weg ga rennen, in tegenstelling juist, maar het geeft me geen goed gevoel dat hij me kust, puur om die reden, ook nog open en bloot op het gangpad waar achter ons twee hele coupé's vol met mensen ons konden zien.
    ‘Ik kan met de laatste twee wel mee leven.’
    Ik zei maar niets aangezien er niets te zeggen valt hoewel er woorden uit mijn mond willen vliegen die niet kunnen vliegen. Misschien komt het door de fijt dat ik meer wilde toen hij zijn neus langs mijn kaaklijn streek wat me kippenvel gaf. Maar ik hield me tegen.
    ‘Je bent zo mooi… je bent zo sterk.. zo lief..’ murmelde hij waardoor ik mijn gesloten ogen, wanneer in merlijns naam heb ik die gesloten, open deed en hem met een blik aanstaarde voordat hij een kus op mijn sleutelbeen plaatste. Ik liet zijn hand los en plaatste ze op zijn schouders om hem zachtjes naar achteren te trekken. Met een glimlach schudde ik mijn hoofd en plaatste ik een kus, puur om hem wat te plagen op zijn mondhoek en trok mezelf een beetje terug.
    'Je hebt veel fantasie, Campbell Saunders.' Begon ik.
    'Maar denk je nou echt dat ik je puur om die redenen bij me hou? Dat is onzin. Ik ben niet boos op je. De vraag was meer of je boos op mij was.'
    En nu trok ik me helemaal terug om hem aan te kunnen kijken.
    'Maar ik neem mijn gedachtes wel terug.'


    Lalala


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George; soms zou ik een touw in je lichaam stoppen en iedere keer als je onduidelijk bent dan trek ik aan het koortje zodat ik een duidelijkere antwoord van je krijg :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    George; soms zou ik een touw in je lichaam stoppen en iedere keer als je onduidelijk bent dan trek ik aan het koortje zodat ik een duidelijkere antwoord van je krijg :'3


    Alsof Campbell zo duidelijk is x') ze hebben iets gemeen


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Alsof Campbell zo duidelijk is x') ze hebben iets gemeen


    Camp is altijd super duidelijk voor zijn lieve Georgje <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Mijn lippen verdwenen nog niet van zijn kaak of zijn hand liet mij al los waardoor ik het niet kon laten om triest naar beneden te kijken voordat ik een kus naast mijn mondhoek voelde terwijl zijn grote stevige handen mijn schouders omsloten waardoor ik niks anders kon doen dan weer naar boven staren met een klein beetje open mond waar ik geen enkele moeite om deed om hem te dicht te doen. ‘Je hebt veel fantasie, Campbell Saunders. Maar denk je nou echt dat ik je puur om die redenen bij me hou? Dat is onzin. Ik ben niet boos op je. De vraag was of je boos op mij was. Maar ik neem mijn gedachtes wel terug.’ Een glimlach prijkte op zijn gezicht die duidelijk zichtbaar was nu hij me verder weg had gedrukt tijdens de tijd dat hij praatte waardoor ik snel mijn armen om hem heen legde en mijn hoofd stevig tegen zijn borstkas aan nestelde. ‘Ik heb niet eens gevraagd of je een leuke vakantie heb gehad- of wat je gedaan hebt.’ Murmelde ik zachtjes tegen zijn borst waar ik nog met mijn hoofd zachtjes langs wreef. ‘Ik heb je zo gemist.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya