• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "En daar ben je zeker maar al te blij om." reageert June lacherig. Eenmaal bij het huisje ontgrendelt Silena de deur, waarna we allemaal het huisje in lopen.
    "Ja. In de tassen zit alleen maar kleding. Naja, en wat accessoires en make-up. Maar niet veel. Voornamelijk kleding." Ze gooit de tas leeg op de grond en ik volg haar voorbeeld. Voor hoeveel mensen was ze van plan kleding te regelen?
    "En, zit er iets leuk tussen?" Met een brede lach pak ik het kortste jurkje en houd ik het voor me.
    "Deze laat mijn heupen het mooist uitkomen, denk ik." Vervolgens gooit Max me een knalroze broekje toe.
    "Nee, daar is mijn kont te dik voor," zeg ik met een veel te hoge stem.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 13:33 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Max Veran Phubar


    'Deze laat mijn heupen het mooist uitkomen, denk ik,' zegt Tommy.
    'Nee, daar is mijn kont te dik voor,' vervolgt hij met een hoge stem over het shortje.
    Alsof ik een mode ontwerper ben wrijf ik over mijn kind met mijn vingers en bekijk Tommy van top tot teen. Vervolgens wijs ik naar een crop-top (ik heb wel wat mee gekregen van Silena's mode lessen).
    'Deze maakt je benen langer, perfect voor jou,' zeg ik, lachend.


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    Ik kijk toe hoe Silena het hutje binnen breekt en daar alle tassen leeggooit.
    "En, zit er iets leuks tussen?" Vraagt ze. Ik bekijk de kleding even. Echt super. Voordat ik of Lily ook maar iets serieus kan zeggen beginnen de jongens ontzettend flauw te doen.
    "Deze laat mijn heupen het mooist uitkomen, denk ik." Zegt Tommy over een kort jurkje en even rol ik met mijn ogen.
    "Dit is wel leuk voor jou, Tommy," Zegt Max dan lacend en gooit een roze broekje naar Tommy. Tuurlijk, waarom niet.
    "Nee, daar is mijn kont te dik voor," Zegt hij met een erg valse en hoge stem.
    "Deze maakt je benen langer, perfect voor jou," Begint Max weer over een topje alsof hij Tommy's mode adviseur is. Ik lach ze een beetje toe. Jongens kan je beter maar niet vragen wat voor kleding ze leuk vinden.
    "Guys, misschien klinkt het voor jullie als een teleurstelling, maar ik denk echt dat je echt een meisje moet zijn om zoiets aan te doen." Zeg ik tegen ze. "Jullie staat dat niet half zo sexy als mij." Die jongens kennende kunnen ze hier nog wel uren grappig over lopen te doen, maar we hebben nog niet heel lang de tijd. Ik bekijk de kleding nog eens goed met een critisch oog. Ik heb echt geen idee wat ik het leukste vindt.


    She was always looking for more..

    Silena Zoë Paetrix


    ___________________________________________________


    Bijna meteen na mijn vraag duiken Max en Tommy bijna in de stapel. Tommy houdt een jurkje voor zich en kijkt er even naar. "Deze laat mijn heupen het mooist uitkomen, denk ik." Ik schiet in de lach. Max gooit Tommy nog een felroze broekje toe "Dit is wel leuk voor jou, Tommy," lacht hij. "Nee, daar is mijn kont te dik voor," zegt Tommy met een hoog stemmetje. Wat echt heel idioot klinkt. Ik rol met mijn ogen. Jongens. "Deze maakt je benen langer, perfect voor jou." zegt Max, nog steeds grinnikend tegen Tommy. Wauw. Ik schud mijn hoofd lichtjes en rol met mijn ogen."Guys, misschien klinkt het voor jullie als een teleurstelling, maar ik denk echt dat je echt een meisje moet zijn om zoiets aan te doen."Zegt June "Jullie staat dat niet half zo sexy als mij."
    "Leg even terug. Jullie zijn de zogenaamde 'jury' en moeten oordelen of de kleding die we kiezen wel leuk staat, en of het goed past." zeg ik tegen de jongens. Vervolgens pak ik het bordeauxrode topje, wat je nauwelijks meer een topje kan noemen, en het allerlichtst gekleurde broekje, vervolgens pak ik de linkerhak van de set hakken. Ik zoek nog even naar de tweede en heb deze al snel gevonden. De hak die ik net gepakt heb is de zilveren hak met duizenden glitters en steentjes. Ik houd ze vragend, met de kleding, op naar de jongens, June en Lily. Ik zie June twijfelend kijken. Ik kijk even naar de stapel, en weer terug naar June. Vervolgens pak ik het lichtblauwe topje met strik, het 'comic' broekje, en de witte hakken met strepen over je voet en geef ze aan haar. "Die zijn wel leuk genoeg voor jou denk ik" zeg ik met een grijns

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 13:59 ]


    take me back to the basics and the simple life


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Deze maakt je benen langer, perfect voor jou," Max laat een veel te kort shirt zien en ik grinnik even, maar dan komt June ertussen.
    "Guys, misschien klinkt het voor jullie als een teleurstelling, maar ik denk echt dat je echt een meisje moet zijn om zoiets aan te doen. Jullie staat dat niet half zo sexy als mij." Ik lach om die opmerking.
    "Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn." Ik kijk even naar June en dan naar het setje dat Silena voorhoudt.
    "Leg even terug. Jullie zijn de zogenaamde 'jury' en moeten oordelen of de kleding die we kiezen wel leuk staat, en of het goed past." Ik haal mijn schouders op, aangezien ik niet echt een modebewust iemand ben. "Het is ehm.. prima."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Max Veran Phubar


    Tommy grinnikt, maar voordat hij wat kan zeggen is June hem al voor.
    'Guys, misschien klinkt het voor jullie als een teleurstelling, maar ik denk echt dat je echt een meisje moet zijn om zoiets aan te doen. Jullie staat dat niet half zo sexy als mij.' Iedereen lacht.
    'Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn,' zegt Tommy tegen June.
    'Leg even terug. Jullie zijn de zogenaamde 'jury' en moeten oordelen of de kleding die we kiezen wel leuk staat, en of het goed past,' zegt Silena. Wacht, denkt ze dat wij hier serieus over kunnen doen?
    'Het is, ehm... prima,' zegt Tommy, die wel een beetje het zelfde denkt als ik.
    'Oke... en we moeten serieus zijn?' vraag ik eventjes voor de zekerheid.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Silena Zoë Paetrix


    ___________________________________________________


    De jongens zijn heel even stil en lijken na te denken. "Het is, hem… prima," zegt Tommy twijfelend en ik kijk hem geïrriteerd aan. "Oke… en we moeten serieus zijn?" reageert Max. "Sukkels. Oordeel zometeen maar, wij gaan ons omkleden." zeg ik en ik sleep June en Lily mee naar een andere kamer in het huisje, vervolgens geef ik Lily een ander setje, wat ik in een aparte tas had zitten. "Deze zijn wel goed voor Kjellberg." zeg ik er bij. Het setje is nou niet bepaald Kjellberg style, maar dat is dan ook niet de bedoeling van dit hele plan. Op het moment dat ik het setje geef hoor ik, zelfs hier, de bel gaan. "Naja, daar gaat onze volgende les. dit gaat maar mooi voor."


    take me back to the basics and the simple life

    June Mercendes


    Silena geeft mij een setje kleding. Mooi zo, want zelf ben ik verschrikkelijk in kiezen. Samen met Lily en Silena ga ik naar de andere kamer, waar ik de kleding aantrek. Ik ben als eerste klaar en ik kijk naar de andere meiden.
    "Zo, zijn jullie bijna klaar?" Vraag ik aan ze. Ik vindt mijn kleding wel awesome en gelukkig ben ik wel goed in op hakken lopen.

    Kleine post, but ik kan niet te lang wegblijven. Sorry. Neem June maar weer gewoon mee naar Max en Tommy.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    'Sukkels. Oordeel zometeen maar, wij gaan ons omkleden.'
    Silena sleept June en Lily naar een andere kamer om om te kleden, en Tommy en ik nemen plaats op de bank.
    Op dat moment horen we de bel gaan.
    'Ik heb zo maar het gevoel dat we de volgende les gaan missen,' grinnik ik tegen Tommy.


    “A queen will always turn pain into power.”


    America Gaia Lazar


    Max loopt het lokaal uit en de rest van het groepje ook.
    Aangezien een deel van de drietallen nu weg is, behandelen we iets uit het boek.
    Nadat de bel is gegaan, loop ik zo snel mogelijk naar de girls Common Room, om mijn tas te pakken en boeken te wisselen.
    Ik zie dat alle andere boeken van het zesde jaar al weg zijn gehaald. Ik dump de boeken voor het zevende jaar in mijn deel van de boekenkast, waar ook veel fictie boeken staan. Daarna laat ik mezelf op mijn bed vallen en probeer ik te redeneren waar de anderen allemaal zijn. Phoebe zit waarschijnlijk in de les en de rest zou of in één van de Common rooms zijn, of op een andere plaats waar ze niet gestoord zouden worden.
    Ik sta op en hang mijn tas over mijn schouders. Dan loop ik naar buiten, want ik gok dat ze naar het huisje daar waren gegaan.
    Eenmaal daar aangekomen probeer ik de deur te openen die, uiteraard, op slot zit.
    Ik pak mijn wand en mompel "alohomora", de deur gaat niet open, wat voor mij alleen maar duidelijk maakt dat ze hier binnen zitten.
    Ik bonk een paar keer op de deur, in de hoop dat iemand hem opent.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 17:54 ]


    be gay do crimes

    Heeje Marjolein. Silena heeft m zo vergeendeld dat ie niet met een simpele spreuk te openen is :')


    take me back to the basics and the simple life

    Aangepast :)


    be gay do crimes

    okii ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    Samen met June en Silena loop ik naar Silena's kamer om de kleding te pakken. Daarna voegen we ons weer bij Tommy en Max om vervolgens te besluiten om naar het buitenhuisje te gaan.
    "Eh Silien. Ik moet even naar de wc" zeg ik tegen Silena waarna ik het huisje uit been. Onderweg kom ik Mer tegen die ik even kort begroet. Ik wil gewoon even weg. Misschien was het een nep ruzie maar in leugens zit altijd een kern van waarheid toch? Soms voel ik me gewoon alleen als we met zijn vijven zijn. June heeft Tommy, Silena heeft Max. Ik weet dat ze het zouden ontkennen als ik het zou zeggen maar soms ben ik echt alleen maar een last voor ze, voelen ze zich verplicht om met mij om te gaan. Ik kijk even naar het kasteel en weet dat er maar een iemand is die ik nu wil spreken. Een iemand die zich waarschijnlijk vaak hetzelfde voelt.


    -

    Max Veran Phubar


    De meiden komen het kamertje uit, allemaal om gekleed.
    'Eh Silien. Ik moet even naar de wc,' zegt ze, waarna ze in topsnelheid zonder te rennen uit het huisje vertrekt. Bezorgd wissel ik een blik met Tommy. Voelt ze zich echt zo en vlucht ze? Of moet ze gewoon naar de wc?
    Silena staat daar in een KORT BROEKJE EN EEN BORDEAUX ROOD TOPJE, en ik het niet laten om haar even tegen me aan te trekken.
    'Perfect,' zeg ik, grinnikend. Waarna ik haar een kus geef.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 19:39 ]


    “A queen will always turn pain into power.”