• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    Al veels te gauw weerklonk de bel door de hallen van Zweinstein waardoor ik ruw mijn tranen wegveegde die ongecontroleerd langzaam van uit mijn ogen over mijn wangen gleden. De vuist van Jonah voelde ik nog steeds in mijn gezicht branden en het ergste van alles; ik voelde me zoals mijn moeder. Al de hele tijd was ik een smoesje aan het repeteren voor als iemand vroeg hoe ik aan die grote rode plek kwam; wat ongetwijfeld een blauwe plek zou worden. Ik ben gewoon van de trap gevallen tegen de leuning aan. Niemand zou het weten en zo zou Jonah geen last krijgen; alleen ik.
    Lichtelijk nerveus met een immense deuk in mijn ego stond ik op terwijl mijn vingers nerveus tegen mijn been tikte voordat ik naar mijn tas greep en voor het eerst met mijn gezicht omlaag terwijl mijn ogen enorm branden. Zonder iemand aan te kijken liep ik de klas in waar ik achterin ging zitten in het hoekje waar ik meteen het raam uit staarde en mijn hand langs mijn gezicht zetten terwijl ik mijn lip nog voelde natrillen van de shock.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    ‘Leo jordaan; we moeten wel snel het bos uit zien te komen om onze leukste uren van de dag niet te missen; namelijk nablijven bij de oude feeks die kleine kinderen en poezen betoverd. Ik ben een stuk lichter dan jou- dus ik klim wel in de boom…’ 
    Ik lachte en stond op.
    'Veel succes. Als je valt, vamg ik je wel.' Zei ik met een knipoog voordat Campbell in een willekeurige boom begon te klimmen. Ik liep naar de volgende dichtstbijzijnde boom toe waar ik aan leunde en keek toe hoe Campball tussen de bladeren door verdween tot hij volledig uit zicht was. Met dat zuchtte ik diep en schopte tegen de boom achter mij aan voordat ik mezelf in het gras liet vallen. Nog steeds probeer ik te achterhalen wat die ene holle gevoel in mijn maag nou betekend. In mijn maag, in mijn hart en hoofd. De laatste tijd kan ik plotseking niet meer so helder meer nadenken en dat maakt me bang.
    Ik stond weer op en liep terug naar de boom toe waar Campbell in klom en keek naar boven, maar hij was gewoon verdwenen.
    'Campbell?' Riep ik. Geen antwoord.
    'Campbell!' Riep ik deze keer wat harder waardoor mijn stem zich door het bos echode. Nog steeds geen antwoord. Maar wel een gekuid; gekraak van takken en bladeren die begonnen te kraken en ritselen. En toen verscheen er een lichaam, Campbell die een weg naar beneden aflegde. Speersnel, wat betekende dat hij viel en ik geschrokken maar inpulsief aan de kant sprong en Campbell met een harde klap in het gras terecht kwam.
    'Cam!' Riep ik dan geschrokken en boog me voor hem neer.
    'Campbell, Campvell hoor je me?!' vroeg ik in paniek. Geen antwoord.
    'Nee-nee, nee, nee,' murmelde ik terwijl ik een arm achter hem neer gooide en hem overeind trok. Langzaam trok ik hem tegen de boom aan waardoor hij er tegen aan kon leunen en knielde weer voor hem neer waarna ik zijn schouders beet nam en wanhopig toekeek.
    'Campbell alsjeblieft, alsjeblieft,' murmelde ik continue en alles wat ik kon doen hem wat heen en weer schudden in hoop dat hij wakker zou worden.


    Leo is niet zo erg slim


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    hahah x'D Leo kan denk ik maar beter wachten op George & Of Fred want Camp word niet wakker :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    hahah x'D Leo kan denk ik maar beter wachten op George & Of Fred want Camp word niet wakker :')


    Echt niet :') maar dan hebben we niets meer te posten :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Je maakt een grap. oh Merlin; Fred, ik- Ik- ik ben blij voor je,’ zegt hij en hij probeert vrolijk te klinken, maar faalt dar best wel in. Meteen wil ik weten wat er mis is, maar ik durf het niet te vragen. ‘Dit was zo onverwachts; ik neem aan dat mam en pap het niet weten?’ Ik grijns en kijk even weg.
    'Ik besloot dat ik het beter eerst kon vragen voordat ze me om zouden kunnen praten. Dit is wat ik wil en daar kunnen ze geen verandering in brengen. Als ze het niet willen dan hebben ze pech. En ik vertel het ze liever tijdens de vakantie met Ralf erbij dan door midden van een brief.' Ik glimlach en kijk naar mijn tweelingbroer. Ik gun hem het zoveel om gelukkig te zijn met Campbell. Misschien ben ik oneerlijk tegenover Campbell geweest en heb ik hem verkeerd beoordeeld. Ik wilde altijd het beste voor George en daardoor heb ik hem altijd kritisch bekeken.
    Ik draai me om zodat ik tegen Campbell kan praten maar zie hem niet staan. En de skreeft is ook weg... Oh Merlin dit gaat echt fout. 'George, waar is Campbell?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh, laat maar, ik dacht dat linde offline was :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Echt niet :') maar dan hebben we niets meer te posten :'o


    ik heb echt slechte humor maar ik zie het voor me dat leo de bosjes uit rent naar hagrid enzo toe en dan camp uit zijn armen laat vallen x'D per ongeluk of course :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Kealan komt het lokaal binnen maar kijkt niet eens naar me. Hij kijkt meteen uit het raam. Gelukkig zit er voor me een grote roddeltante met een harde stem.
    'Oh mijn god, hebben Jonah en Christian iets?!' schreeuwt ze door het lokaal. Meteen kijkt iedereen naar ons en Christian en ik kijken elkaar aan. Christian haalt zijn schouders op en grijnst.
    'Ja, dus? We houden van elkaar en als mensen van elkaar houden dan horen ze samen te zijn.' Hij zegt het en ik kijk naar Kealan, hopend dat hij weet dat de woorden over hem gaan.
    'Bewijs het,' zegt een Ravenklauw die voor ons zit. Christian kijkt me aan en ik twijfel geen moment voor ik naar voren buig en mijn lippen op die van hem druk. Hij is minder gespierd dan Kealan en zijn haar is veel korter. Ook is hij ontzettend gespannen en legt hij zijn handen om mijn nek in plaats van ze om mij heen te slaan. En in tegenstelling met Kealan voel ik helemaal niks als ik hem kus.
    Daarom laat ik hem los. De hele klas is in rep en roer en ik rol met mijn ogen, waarna ik weer Kealans kant op kijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    ik heb echt slechte humor maar ik zie het voor me dat leo de bosjes uit rent naar hagrid enzo toe en dan camp uit zijn armen laat vallen x'D per ongeluk of course :'D


    Haha nu zie ik dat voor me :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Haha nu zie ik dat voor me :'D


    Jonah breekt echt Kealans hart en ego... meervoudig.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoe denk je wel niet dat Jonah zich voelde toen Kealan uitgebreid met Macy zoende?


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Ik besloot dat ik het beter eerst kon vragen voordat ze me om zouden kunnen praten. Dit is wat ik wil en daar kunnen ze geen verandering in brengen. Als ze het niet willen dan hebben ze pech. En ik vertel het ze liever tijdens de vakantie met Ralf erbij dan door midden van een brief.'
    Ik glimlachte ongemakkelijk en keek weg. Merlin, waarom was Fred altijd zo makkelijk en ik moeilijk? Ik keek op naar Fred en wilde hem wat vragen, maar toen merkte ik dat er iets miste. En na hoor, Fred maakte mijn gedachtes af.
    'George, waar is Campbell?'
    Ik keek gauw om en zag dat Campbell er inderdaad niet was. De skreeft was ook uit zijn krat gekropen. Even bleef ik naar het leegte staren voordat ik naar de eerste beste persoon toe liep, tikte op zijn schouders en vroeg; 'hebben een van jullie een skreeft of Campbell Saunders zien weglopen?'
    De groepje jongens keken elkaar lachend aan en de persoon die ik aangetikt had sprak voor de groep.
    'Ja, een skreeft die Campbell saunders mee naar het bos toe sleurde. Dat dier heeft zijn middageten te pakken.

    Ik kon het echt niet laten en vuurde een vloek op de groepje jongens af aangezien ze niets hadden gedaan en nu zelfs hierom stonden te grappen en ontvluchtte Hagrid die schreeuwend achter mij aan zat en rende het bos in.
    'CAMPBELL!' Riep ik keihard.
    'CAMPBELL! Waar ben je?!' Oh merlin, als er iets met hem is gebeurd.. ik ga mijn levem haten. Misschien is dat de reden nu waarom ik zo krankzinnig het bos door zat te rennen en zijn naam paniekerig zat te roepen, zonder antwoord.


    Fred op zijn hielen? :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Hoe denk je wel niet dat Jonah zich voelde toen Kealan uitgebreid met Macy zoende?


    Het blijft een feit dat Jonah het verpest heeft... eerst met de baby waarrdoor Kealan krampachtig op zoek is naar hetgeen wat hij niet krijgt; liefde. Heartbroken dat Jonah niet bij hem kan zijn; en daarna slaat hij hem en kust hij een ander... in plaats van gewoon simpelweg zijn armen om hem heen te slaan en hem troosten omdat dit een redelijk moeilijke tijd is voor Kealan. Vooral omdat Jonah zijn eerste liefde is; zijn eerste kus.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah is niet bepaald slim en hij verpest altijd alles :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Oh mijn god, hebben Jonah en Christian iets?!’ gespannen sloeg ik mijn ogen dicht terwijl ik me dichter tegen de muur drukte zodat ik ergens hoopte op te gaan in het niets.
    ‘Ja, dus? We houden van elkaar en als mensen van elkaar houden dan horen ze samen te zijn.’
    ‘Bewijs het.’ Ik hoefde niet eens te raden toen ik gejoel hoorde wat ze deden; terwijl de gat in mijn borst alleen maar dieper leek te worden en mijn hand krampachtig in mijn ellenboog kneep die beschermend voor mijn gezicht stond. Ik wist niet waarom; ik wist niet hoe het kon- ik huilde nooit en toch ontsnapte er tranen onder mijn oogleden vandaan die ik zo krampachtig mogelijk verborg voordat ik ze ruw weg veegde tot er plotseling een hand rond mijn pols sloot om hem weg van mijn gezicht te trekken. ‘Gaat het wel?’ Macy. Uit het niets sprong ik op en gooide mijn boeken in de tas om weg te benen. Ver van deze klas. Ver van Jonah- die zoals altijd mij vergat terwijl ik andersom altijd voor hem klaar moest staan. Ver van alles.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya