• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb een afschuwelijke idee voor Leo. Misschien dat ik het nu uitvoer..

    En ja hoor; ik noet perse mijn personage helemaal gaan verpesten x']


    als ik nu gaat posten gaat camp knock out hoor :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    als ik nu gaat posten gaat camp knock out hoor :'o


    Neenee, kom op, ik meende het niet.

    Anders kunnen we thought (autocorrectie) toch niets meer posten als camobell gone is.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 23:55 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Neenee, kom op, ik meende het niet.

    Anders kunnen we thought (autocorrectie) toch niets meer posten als camobell gone is.


    George komt toch? :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    George komt toch? :'o


    ...ja


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Hij huilt. Echte tranen stromen over zijn wangen terwijl hij in mijn armen is. ‘J-je hebt een baby; May.. Christian.. en je s-sloeg mij... Je sloeg mij.’ Nu verlaat een traan mijn oog. Ik heb alles verpest. Alweer heb ik alles verpest en alleen omdat ik mijn woede niet onder controle kan houden. Ik wil niet iemand zijn die excuses voor alles gebruikt, zoals Matthew. Iedere keer dat hij me geslagen heeft had hij een reden ervoor en altijd was het mijn schuld. Niemand verdient dat.
    'Ik kon mezelf niet in de hand houden. Ik word geen vader en nog steeds ben ik bang. Hij is en blijft mijn vader en de helft van al mijn genen komen van hem. Zijn bloed stroomt door mijn aderen. Maar ik wil er alles aan doen om niet op hem te lijken.' Het voelt goed om de schuld op me te nemen, iets waarvan ik weet dat geen van mijn vaders het gedaan zou hebben. 'Ik hou van je en ik beloof je dat ik je tegen alles en iedereen zal proberen te beschermen, inclusief mijzelf.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    ...ja


    komt george nu? (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    'Ik kon mezelf niet in de hand houden. Ik word geen vader en nog steeds ben ik bang. Hij is en blijft mijn vader en de helft van al mijn genen komen van hem. Zijn bloed stroomt door mijn aderen. Maar ik wil er alles aan doen om niet op hem te lijken. Ik hou van je en ik beloof je dat ik je tegen alles en iedereen zal proberen te beschermen, inclusief mijzelf.' Als een kleine kleuter legde ik mijn handen onder zijn oksels door om via zijn rug zijn schouders stevig vast te houden terwijl ik mijn gezicht in zijn nek begroef. Dit was het moment; het moment dat ik mijn moeder werd. Hoewel ik altijd mijn woordje klaar had jegens mijn moeder- wat ze beter had kunnen doen vroeger. Hem moest dumpen; en iemand die beter voor haar kon zorgen kiezen. Nu pas begreep ik hoe moeilijk het was. Wanneer je eenmaal iemand vind terwijl je weet dat die keuze beter van niet is. We accepteren de liefde die wij vinden die we verdienen; en ik koos Jonah. De jongen die al jaren mijn beste vriend was; waar ik altijd grappen mee maakte en iedereen pesten om mijn eigen leed niet te voelen. De jongen waar ik nu in zijn armen lag te huilen als een kleine baby. ‘Ik wil je niet kwijt raken.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Campbell ..' murmelde ik wanhopig terwijl ik mezelf langs de bosjes gooide en uiteindelijk tegen een boom aan ging zitten. En toen was ik verdwaald. Zonder Campbell, iemamd, nee. Deze keer was ik alleen. Ik beet op mijn lip en greep naar mijn stok die ik voor mij hield terwijl ik maar langs fe bomen, door het gras en modder begon te lopen. Tot ik absurd stil bleef staan toen de struik tegenover mij begon te ritselen en ik mijn stok er naar uit stak.
    'Wie is daar?' Siste ik. Geen antwoord. Ik schuifelde naar de struik toe, beetje bij beetje, stak mijn stok er naar uit en..
    'Ik- ik- ik moet iemand halen..'
    Dat was Leo zijn stem. Met een ruk draaide ik me om en liet de ritselende struik achterwegen om me tot Leo en Campbell te werpen. Leo stond voor Campbell die tegen een boom aan lag; zijn ogen gesloten en hij zag er vreselijk uit.
    'Leo!' Riep ik en beende naar zijn richting toe. Althans, tot Leo zijn stok naar mij wees en al zonder een spreuk te roepen, voelde ik mijn benen zich verlammem waardoor ik in het gras neer struikelde en daar verlamd bleef liggen, niet wetend wat er aan de hand was en wat er gebeurde..
    'Cam; kan je opstaan? We moeten zo snel mogelijk hier vandaan.' Zei Leo plotseling. Ik probeerde mezel overeind te trekken, maar ik kon niet eend een vinger laten bewegen.
    'Oh, wacht even, ik dacht dat ik wat hoorde.' Zei mijn vriend plotseling. Ik hoorde voetstappen die naar mijn richting toe liepen en op een gegeven moment viel hij voor mijn blikveld neer. Ik probeerde te gaan schreeuwen, maar niets leek uit mijn keel te glippen. Niets.
    'Sorry, George. Maar ik denk dat ik van Camp hou.' Zei Leo en voordat ik wist wat hij zou doen, richtte hij zijn stok naar mij toe en zei die ene spreuk van waar ik het meest bang voor was: 'obliviate'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee D'; what the... nu houd George niet meer van Camp :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Nee D'; what the... nu houd George niet meer van Camp :'(


    Dus dit was mijn naar idee eigenlijk. Nu haat ik mezelf ook heel erg.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dus dit was mijn naar idee eigenlijk. Nu haat ik mezelf ook heel erg.


    Nee nu gaat Camp dood D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee nu gaat Camp dood D';


    Is hij lwakker op dit moment of knock out?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Is hij lwakker op dit moment of knock out?


    Zonder George heeft camp geen reden om te blijven leven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Zonder George heeft camp geen reden om te blijven leven.


    Maar is camp nou knock out of wakker?

    En jij bent gelijk zeker van dat George gone is zeg :s


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb nu iemand nodig die Leo in george zijn plaats kan gaan doden. Wie wilt x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••