• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    Waarom heb ik na het avond eten altijd nog 3 keer trek? Ik haat het zo om 8 keer per dag te moeten eten.. Waarom zijn 3 maaltijden niet gewoon genoeg?

    Gadver, alles doet gewoon pijn. WHY? O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DIAMANTE schreef:
    Waarom heb ik na het avond eten altijd nog 3 keer trek? Ik haat het zo om 8 keer per dag te moeten eten.. Waarom zijn 3 maaltijden niet gewoon genoeg?


    Eet je dan tijdens het avondeten wel genoeg?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    (...)

    Eet je dan tijdens het avondeten wel genoeg?

    Ja, tot ik zo ongeveer misselijk ben. Maar 2 uur later heb ik alweer zin in eten. ><

    Why do I always get so jealous, I hate it

    Zondagen... Iedereen is zo vroeg al van Q af.


    Your make-up is terrible

    Rot alsjeblieft een eind op, zeg.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ugh, ik haat dit matras.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DIAMANTE schreef:
    Waarom heb ik na het avond eten altijd nog 3 keer trek? Ik haat het zo om 8 keer per dag te moeten eten.. Waarom zijn 3 maaltijden niet gewoon genoeg?


    Ik heb hier ook last van, echt vervelend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo koud... o.o


    26 - 02 - '16

    Natuuurlijk doe ik mijn rietje verkeerd om in mijn smoothie.


    Your make-up is terrible

    Bedankt, dankzij jullie zal ik mijn toetsen voor vandaag verkloten.


    'Darling, just hold on'

    Ga weg, stomme pijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    "De gemiddelde student besteedt tien uur per week aan het vak om het tentamen te halen."

    Jammer dat ik geen gemiddelde student ben. . .


    Hopelijk heb ik nu wel wen voldoende voor Duits en krijg ik snel mijn cijfer voor het PWS.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife