• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    Oke dit wordt mijn go-to muziek voor wanneer ik me kut voel

    Natuurlijk, aan haar denk je wel en doe je wel dingen voor, maar bij mij niet. Ik ben echt helemaal klaar met jou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chagrijn. Je gooit ook altijd al je problemen over mij heen, alsof ik er iets mee kan. Je bent mijn moeder, volgens mij is het niet echt de bedoeling dat ik jou help. Ik bedoel, dat zou ik best willen doen zo nu en dan, maar gebruik mij niet als je persoonlijke dagboek.

    Hoe heet dat ook alweer als het uiteindelijk terugkomt to bite you in the ass? Ooh ja, hahaha.
    Karma.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh great, now you hate me.

    There you go
    You're always so right
    It's all a big show
    It's all about you


    26 - 02 - '16

    Zoek het dan maar lekker uit, ugh.


    'Darling, just hold on'

    Fingers crossed dat we dinsdag bij projectles zelf groepjes mogen maken voor het project.
    Als het zo is, ben ik nog nooit zo blij geweest met een projectgroepje.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben echt klaar met met alles en iedereen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damn, ik heb echt zo geen zin in school en internaat morgen. Ik weet niet waarom, maar ik heb de laatste tijd de vreemde gewoonte gekregen om ontzettend te panikeren en heel awkward en stil en raar te doen als ik tegen iemand praat, ook al is het gewoon een vriendin of m'n vage vriendje-of-is-het-gewoon-een-vriend. Ughh ik haat dit. ;o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik was echt ff bang dat mn moeder vermoord zou worden gister. Je weet maar nooit waar zo iemand toe in staat is als je met de harde waarheid in zijn gezicht slaat.

    En jezus, is het zo moeilijk om het zelf te bedenken?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom is dat programma zo sloom. Laat mij gewoon lekker Skins kijken


    take me back to the basics and the simple life

    Fuck dit verslag, echt waar.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het is ook lekker overduidelijk dat er tussen die twee iets gaat gebeuren. Kan je het net zo goed met z'n tweeën doen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 15:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered