• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    Hahaha. I like it already ^^.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, oh, ik zie een groenheid opkomen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Well fuck, favoriete plugs kwijt.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik heb echt werkelijk geen idee hoe mijn 'Thinking Out Loud' lyric video vandaag ineens zo populair is om op te reageren..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Volgens mij heb jij geen idee hoe hypocriet jij en jouw geloof zijn. Ik lach je uit.


    26 - 02 - '16

    Fuuu. Ik word weer zo gemakkelijk verslaafd aan dit nummer D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb hier zo'n hekel aan... (bat)


    Caution first, always.

    Oh, great, dus ik mag op het laatste moment nog een presentatie in elkaar gaan zetten....
    Mjah, ik hoef in ieder geval niet te presenteren en het was een beetje eigen schuld, had ik ook maar niet moeten afwachten...


    Stenenlikker

    Ik hou van dit liedje <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dit weekend was zo geweldig en om niet te vergeten! Loved it so much. <3


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Soms vat een lied mijn leven gewoon zo hard samen dat ik me afvraag of de schrijvers ervan niet gewoon mij ontzettend hard stalken, ook al ben ik daar totaal niet interessant genoeg voor of zo. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    "Excuse me, do you mind not farting while I'm saving the world?"
    Ik blijf dat echt een geweldige quote uit de serie vinden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Horrible Subs, ik hou van je. Ik hou zo ontzettend veel van je. Bedankt voor de anime raws. Heel erg bedankt :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dring je niet zo op man. :W


    26 - 02 - '16

    YES, Better call Saul op Netflix! Ik was al bang dat ik het moest gaan downloaden.


    Your make-up is terrible