• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    take me back to the basics and the simple life

    Sacramental schreef:
    (...)
    Die zal je aan Kalon moeten vragen. :x


    Haha okii!

    Eriekaaaaa! Waar is het feestje? Ik zorg voor de chips! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Haha okii!

    Eriekaaaaa! Waar is het feestje? Ik zorg voor de chips! :3


    Bij het vijfde heideplantje linksaf! :3

    XD


    26 - 02 - '16

    Wie gebruikt nou het woord taut? Serieus, ik kijk in mijn Engels boek voor een keer en ik zie dit woord dat niemand in mijn familie gebruikt :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kalon schreef:
    (...)

    En mijn kat probeert mijn laptop te claimen :W
    Gaat lekker hier.

    Haha, ligt 'ie erop? Wat ik me eigenlijk afvroeg hé, als je dan iets open heb staan, gaat 'ie dan niet spacen? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Haha, ligt 'ie erop? Wat ik me eigenlijk afvroeg hé, als je dan iets open heb staan, gaat 'ie dan niet spacen? :'D


    Nee, kopjes geven tegen het scherm. Hij staat er zeg maar achter :W
    Nou ja, hij heeft mijn laptop al een keer eerder geclaimd:



    Het schijnt dat wanneer katten kopjes geven, ze aan willen geven dat iets van hen is. Aangezien Pim dit al zo'n beetje de hele avond doet bij mijn laptop, heb ik het idee dat hij mijn laptop aan het claimen is XD


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Nee, kopjes geven tegen het scherm. Hij staat er zeg maar achter :W
    Nou ja, hij heeft mijn laptop al een keer eerder geclaimd:



    Het schijnt dat wanneer katten kopjes geven, ze aan willen geven dat iets van hen is. Aangezien Pim dit al zo'n beetje de hele avond doet bij mijn laptop, heb ik het idee dat hij mijn laptop aan het claimen is XD

    Hahaha, awesome. Zie hem als een boss achter dat scherm zitten. :p Vervelend voor jou, maar wel grappig tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Hahaha, awesome. Zie hem als een boss achter dat scherm zitten. :p Vervelend voor jou, maar wel grappig tho.


    Ik vind het niet erg hoor, haha ;3
    Zolang hij maar niet de laptop volledig inpikt. Maar ja, als hij mij even 500 euro (of meer) betaald, mag dat. Dan koop ik gewoon een nieuwe laptop en mag hij deze houden, ahhahahah


    26 - 02 - '16

    Oh my god, fuck this.


    Caution first, always.

    Kalon schreef:
    (...)

    Ik vind het niet erg hoor, haha ;3
    Zolang hij maar niet de laptop volledig inpikt. Maar ja, als hij mij even 500 euro (of meer) betaald, mag dat. Dan koop ik gewoon een nieuwe laptop en mag hij deze houden, ahhahahah

    Met een leven als fotomodel kan hij zo veel meer kopen voor je! Hahaha :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou, ik heb eindelijk alle topics bijgelezen die ik moest bijlezen. Een weekend weggaan is niet altijd even handig.

    Ik wil niet dat ie doodgaat. Mijn arm, klein, oranje VISSIE (huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Met een leven als fotomodel kan hij zo veel meer kopen voor je! Hahaha :3.



    I agree ;3


    OT: Wauw. Op Facebook wordt er vet moeilijk gedaan omdat iemand, die christelijk is, op zondag een hamburger haalt bij de McDonalds. Wat een gezeik zeg.


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)


    I agree ;3


    OT: Wauw. Op Facebook wordt er vet moeilijk gedaan omdat iemand, die christelijk is, op zondag een hamburger haalt bij de McDonalds. Wat een gezeik zeg.


    Wat is daar mis mee? Het is sabbat, lekker niet koken en rusten. Hoort sabbat bij dit geloof? o.o


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Wat is daar mis mee? Het is sabbat, lekker niet koken en rusten. Hoort sabbat bij dit geloof? o.o


    Kennelijk. Maar sabbat is hopeloos ouderwets :W
    Ik vind dat er te moeilijk wordt gedaan om al die onzinnige regeltjes.


    26 - 02 - '16

    Waarom geloof ik hier nou geen snars van? :W


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I can't even put my feelings into words.