• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    Kenji, bro van me. Alsjeblieft. Shut the fuck up for a minute :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Af en toe wens ik toch wel dat ik eens wat meer oprecht zou willen. Motivatie zoeken is zo lastig als je veel liever voor de korte bevrediging gaat dan voor de lange. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Af en toe wens ik toch wel dat ik eens wat meer oprecht zou willen. Motivatie zoeken is zo lastig als je veel liever voor de korte bevrediging gaat dan voor de lange. :/


    Lol je beschrijft precies wat ik hier wilde dumpen. Al dan niet in andere woorden. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Lol je beschrijft precies wat ik hier wilde dumpen. Al dan niet in andere woorden. :p


    Ik vind het echt pokkevervelend. Als ik gewoon wat consequenter was in wat ik wilde, haalde ik nu waarschijnlijk topcijfers en hoefde ik niet iedere dag dit lijf mee te slepen. Om je dood aan te ergeren. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik vind het echt pokkevervelend. Als ik gewoon wat consequenter was in wat ik wilde, haalde ik nu waarschijnlijk topcijfers en hoefde ik niet iedere dag dit lijf mee te slepen. Om je dood aan te ergeren. :/


    Ik vind je dr nu niet bepaald verkeerd uitzien hoor.
    Maar ik snap je wel. Als ik eens deed wat ik wil had ik ook allang een mooi genoeg lichaam dat ik mezelf wat meer kon accepteren en was mijn kamer maaaaanden geleden al opgeruimd en had ik allang muziektheorie geleerd en gekend wat ik weten moet.
    Maar ik ben lui en hou van chips en val letterlijk in slaap tijdens het leren van muziektheorie zo saai is het. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het gewoon niet leuk om jou zo down te zien, ik word er zelf zo down van ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oops


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Ik heb een hekel aan ongesteld zijn.


    Your make-up is terrible

    Tuurlijk ga ik liever naar mijn vriend dan naar een vrouwendag in de kerk OP FUCKING VALENTIJNSDAG!!!

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Ik vind je dr nu niet bepaald verkeerd uitzien hoor.
    Maar ik snap je wel. Als ik eens deed wat ik wil had ik ook allang een mooi genoeg lichaam dat ik mezelf wat meer kon accepteren en was mijn kamer maaaaanden geleden al opgeruimd en had ik allang muziektheorie geleerd en gekend wat ik weten moet.
    Maar ik ben lui en hou van chips en val letterlijk in slaap tijdens het leren van muziektheorie zo saai is het. :')


    Ik join de club Yolanda en Jip ):


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Michonne schreef:
    Ik heb een hekel aan ongesteld zijn.


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Dat kind van die unox reclame irriteert mijn zo erg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michonne schreef:
    Ik heb een hekel aan ongesteld zijn.


    Stenenlikker

    Hubris schreef:
    (...)

    Ik join de club Yolanda en Jip ):


    We hebben een club? Damn, das niet positief. Betekend dat er meer mensen zijn die er last van hebben. Wees welkom though.

    OTOFT: I don't like Barrett.. She should go back to Spain and leave Tony alone so he can do his job. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil naar Magic Mike XXL!!!!!! Oké, ga ik dus mooi heen wanneer deze uit is!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.