• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    Yaay, eindelijk kan ik dit spel spelen. c;


    Caution first, always.

    Oké, maar is die bonuspunt er dan al bij opgeteld en staat er daarom 9/10, of moet ik dat zelf nog doen? Waarom in vredesnaam 19/20? Het cijfersysteem op Nestor is zo verwarrend. Ik bedoel, ik zou een tien niet erg vinden, tbh, maar ik weet niet zeker of ik dat geloof. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Just accept it.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 15:13 ]

    Waar komt die kloppende hoofdpijn ineens vandaan? Verdorie, I do not like this.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Die 'eens per maand' regel is echt onzin. Tussen de laatste en nu de eerste dag zaten maar drie weken, godverdefkjqnwdiqc. Gaan we weer. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    We hebben een 10, een 10 :D het beste verslag wat de docent ooit van de casus gezien heeft tot nu toe...like, we hebben het beter gedaan dan onze voorgangers *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wiarda schreef:
    Die 'eens per maand' regel is echt onzin. Tussen de laatste en nu de eerste dag zaten maar drie weken, godverdefkjqnwdiqc. Gaan we weer. D:


    Ik voel je pijn. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Buh, totaal geen zin.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meh, blackout gekregen tijdens engels presentatie ): Heb het gelukkig weer op kunnen pakken, maar ging alsnog echt crap....


    Stenenlikker

    Real friends stay togheter forever, bro.
    You're not my friend anymore.


    'Darling, just hold on'

    Wat een klotedag.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wat is Quizlet saaaai vandaag.


    Your make-up is terrible

    Ik voel mij zo verschrikkelijk.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Michonne schreef:
    Wat is Quizlet saaaai vandaag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog steeds ben ik nieuwsgierig naar het antwoord terug. Please, schiet op *-*


    Don't walk. Run, you sheep, run.