• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 14:15 ]

    I love you. c:


    Caution first, always.

    Warning: cute overload.

    Rock and Rollllllll.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben heel erg blij met deze username; ik wou al tijden een username uit Pocahontas and here it is. c:

    +

    Ik moet echt inbinden met smud lezen op Wattpad... x']

    +

    Wow, ik had niet gedacht dat die train trip through Europe werkelijkheid zou worden, maar het begint er sterk op te lijken. Dit wordt echt de zomer van mijn leven: eerst 10 dagen naar mijn familie in Boston en dan komt mijn best cousin naar Nederland gevlogen slechts een ruime maand later en dan gaan we reizen door België, Frankrijk, Zwitserland en Duitsland en nog een stuk of wat dagen in Nederland en preferably een paar in Amsterdam. Ongelofelijk! Dat wordt echt flink sparen en snel zorgen dat ik twee dagen per week werk en veel kan oppassen. Wat een bof dat mijn ticket naar Boston goed te betalen was en die al betaald is en ik al flink wat geld heb gespaard om daar te spenderen. Nog een beetje meer en dan ga ik dat voorlopig apart houden voor Boston en beginnen met sparen voor Europa. Ik hoop zo dat ik 18 kan worden in Disneyland! Hopelijk gaat het hotel lukken: wakker worden als achtienjarige (want hé, om 6 uur in de ochtend geboren worden is handig, want je wordt vrijwel altijd wakker als je ook echt een jaar ouder bent, hehe) en dan één of twee dagen spenderen in Eurodisney en Walt Disney Studios. Wat een grap zou dat zijn: volwassen worden op een plek waar je kind mag zijn - thanks Walter, zo kan ik de shitload die het volwassenheid meebrengt nog even uitstellen. :')

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 23:35 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zo jammer dat die t-shirts klein uitvielen. Hasa diga eebowai. *giggle*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I WAS MADE FOR LOVING YOU BABYYYYY. YOU WERE MADE FOR LOVING ME.
    Oh lol. Damn song. You bring back bad memories.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 0:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blijkbaar kan er niet eens normaal gereageerd worden. Like, whut.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ben ik zo'n naar persoon? Serieus?


    Tijd voor koffie.

    You are fucking kidding me girl


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alsjeblieft, bespaar me die buikpijn tijdens mn presentatie... Ik ben al zo zenuwachtig en als mijn lichaam ook nog eens vervelend gaat lopen doen...


    Stenenlikker

    Soms kan ik mijn vader wel aaargh- ik heb sinds gisteren ineens mega veel pijn in mijn knie tijdens het lopen en van wie moet ik naar school? Juist ja. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap niet helemaal wat er net gebeurde, maar oké dan blijf ik wel liggen?

    Lol, die Waldemar Torenstra was vroeger in ieder geval niet bepaald een sex icon. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom moet altijd alles anders lopen dan ik geplanned heb? Ik kan er na mijn stage een stuk beter tegen, but it still annoys me. Nu zal mijn vertrektijd opnieuw moeten berekenen en hopen dat alles goed gaat met het openbaar vervoer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En dit bedoel ik. Waarom word ik zo meegesleept, terwijl je me verschrikkelijke dingen hebt aangedaan? Godverdomme.


    Don't walk. Run, you sheep, run.