• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zei het toch.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Echt waar Kealan? Wat versta jij onder vreemdgaan dan?’ met dat kwam hij dichter bij me zitten en hoewel het in hogs head veel kouder was als bij de drie bezemstelen; kon ik het niet laten om mijn huid te voelen gloeien waarbij zijn adem genadeloos langs mijn nek en oor gleed.
    ‘Want misschien moet ik je even herinneren aan hoe het vanochtend ging.’ Abrupt voelde ik zijn lippen tegen die van mij terwijl ik met alle moeite mijn behoeftes in probeerde te houden tot ik uiteindelijk toch met mijn lippen naar zijn onderlip greep wat me meteen wakker deed schudden door de paar ogen dat op ons branden. Snel trok ik me terug en keek met een wat rood hoofd weg voordat ik toch mijn glas inschonk met het goedje waarna hij meteen uit mijn handen gegritst werd door Victoire. ‘Ik had Campbell moeten zoenen; vorig jaar van Nathaniel. Een paar keer.’ Zei ze simpel waarna ze haar shotje achterover sloeg waarbij ik haar voorbeeld volgde en meteen mijn keel in vuur en vlam leek te staan waardoor ik luid kuchend het glaasje op de tafel zetten om hard in mijn been te knijpen. Merlin; was ik de enige die hier nog nooit gedronken had? Ik voelde even hoe Victoire op mijn rug klopte voordat ik weer overeind kwam om van Jonah naar May te staren.
    ‘I have never ever; had sex with someone.’ Met dat keek ik toch wat kil naar Jonah omdat ik wist dat hij dat met May had gedaan. Als hij mij voor paal kon zetten; dan kon ik dat ook bij hem. Direct vulde ik dan ook allebei hun glaasjes hoewel ik me toch rood voelde worden door het onderwerp en doordat iedereen nu wist dat ik maagd was.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 18:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Ik had Campbell moeten zoenen; vorig jaar van Nathaniel. Een paar keer.’ Ze drinkt haar shot en ook Kealan drinkt de zijne. Hij begint te hoesten en ik glimlach zwakjes.
    ‘I have never ever; had sex with someone.’ Ik kijk naar Kealan en zie hoe hij meteen al een shot voor mij en May inschenkt. Zo snel als ik kan giet ik het goedje door mijn keel en kijk ik naar May, die het weigert.
    'Dit spel is saai. Kunnen we niks leukers doen, zoals Truth or Dare,' zegt ze met een glimlach. Daarna kijkt ze ons om de beurt uitdagend aan. 'Kealan,' zegt ze met een glimlach, 'truth or dare?' Ik weet wel een leuke.
    Ik lach schamper. 'Doe maar dare, want hij liegt toch wel,' zeg ik bitter.
    'Oké.' Mays glimlach wordt groter. 'Kus mij.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    wow wacht; ze zegt toch Kealan? D'; en wth waarom zou May willen dat Kealan haar kust! dit word een truth!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    wow wacht; ze zegt toch Kealan? D'; en wth waarom zou May willen dat Kealan haar kust! dit word een truth!


    Kom je nog wel achter.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry maar may is een slet. Straks heeft ze aids ofzo D"; of pfeiffer >':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    B is online maar ze zegt niks.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Misschien is ze online en weer offline gegaan. Dat heb ik ook wel ens als ik internet aanklik op mijn mobiel en Q staat nog aan


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Misschien is ze online en weer offline gegaan. Dat heb ik ook wel ens als ik internet aanklik op mijn mobiel en Q staat nog aan


    Zou kunnen. Heb ik ook wel eens.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ga je trouwens ook nog een keer reageren bij generation, Naomi? (flower)


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Misschien moest ik niet beginnen met kietelen aamgezien Campbell achteruit wilde gaan deinzen maar achterover het sneeuw in viel, en mij met zich mee trok waardoor ik bovenop hem viel met een kleine kreet kwam ik op hem en ergens wist ik dat Campbell dit niet echt comfortabel lag.
    ‘G-george..’
    De gwmurmel die onder mij vandaan kwam, concludeerde mijn gedachtes waarna ik overeind probeerde te krabbelen toen Campbell zijn handen tegen mijn borstkas aan zette om mij weg te kunnen duwen.
    ‘G-george. Ik- adem.’
    'Dat is iets goeds,' zeg ik terwijl ik overeind kwam staan en het sneeuw van mijn broek afveegde voordat ik naar Campbell zijn hand greep en hem ook overeind trok.
    'Sorry,' verondschuldigde ik me nog voordat ik Cqmpbell stilletjes aankeek en met een glimlach mijn hand door zijn haren liet gaan om het sneeuw eruit te krijgen.
    'Misschien is het een goed idee om naar binnen te gaan; want we zijn weer nat en ieder moment kunnen we aan elkaar vast vriezen, hoewel dat niets negatiefs is.'


    Sorry, heel erg snel getypt want- nou ja, je weet de redwn.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja ooit (A) god o god ik was post aan het schrijven en ik dronk en toen schoot het in mijn neus D'; dit voelt kut aan T.T


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ze was wel online :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    Alsof hij er trots op was; zo snel dronk hij zijn drankje op terwijl May dit leek te weigeren.
    ‘Dit spel is saai. Kunnen we niks leukers doen, zoals Truth or Dare.’ Met dat keek ze van mij om weer naar Jonah te kijken om weer terug te kijken. Alsjeblieft niet; alsjeblieft niet; en ja hoor.
    ‘Kealan. Truth or dare?’ even keek ik de tafel rond. Merlin; geen van beide. Alsjeblieft.
    ‘Doe maar dare, want hij lieg toch wel.’ Woedend keek ik naar Jonah hoewel hij wel gelijk had. Ik was nou eenmaal geen persoon die over mijzelf sprak of de waarheid tenminste.
    ‘Oké. Kus mij.’ Met dat schopte ik Jonah iets harder dan bedoeld.
    ‘In merlijns naam. Waarom zou ik dat in vredesnaam doen?’ vloekte ik hardop voordat ik Jonah een woedende blik toewierp. ‘Wat nou als ik truth wilde, hmm.’ Toch zetten ik de fles aan mijn lippen wat weer enorm branden en schroeide waardoor ik geen flauw idee had waarom mensen dit überhaupt dronken; het was vies. Langzaam met lood in mijn schoenen liep ik naar May waar ik maar voor een milliseconden mijn lippen op die van haar drukte; zoals dreuzelkinderen hun moeder zoenen. ‘Nou je zin.’ Antwoorde ik nors. ‘Truth or dare; Jonah.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Solangelo schreef:
    Ze was wel online :Y)


    Ik kom ondertussen wel online omdat ik zo veel meldingem binnen krijg en ik ben een zeer nieuwsgierig persoontje en kan het niet laten om even snel door te lezen wat er gaande is, maar dan moet ik weer snel offline gaan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••