• De audities zijn reeds achter de rug. De bootcamp komt er aan!
    De liveshows zijn begonnen. Volg elke zondag om 19.55 mee op VTM of RTL 5!
    Gefeliciteerd aan de winnaar!!!! :D
    Zie spoiler hieronder voor de winnaar(s)! ^^

    Waarschuwing: vanaf pag.8 zijn er geen spoilerknoppen.

    De uitslag van alle liveshows!

    1ste plaats
    MALIK



    2de plaats
    JULIE



    3de plaats
    FABIAN

    4de plaats
    MANUELLA




    Meisjes:
    Morgane (6 liveshows, top 6)
    Melanie (5 liveshows, top 8)
    Nina (4 liveshows, top 10)
    Gill (3 liveshows, top 12)
    Marrit (2 liveshows, top 14)
    Leen (1 liveshow, top 20)
    Nadine (1 liveshow, top 20)
    Sarah (1 liveshow, top 20)


    Jongens:
    Fabio (6 liveshows, top 6)
    Dane (5 liveshows, top 8)
    Dieter (4 liveshows, top 10)
    Jorge (3 liveshows, top 12)
    Roger (2 liveshows, top 14)
    Kevin (1 liveshow, top 20)
    Andrew (1 liveshow, top 20)
    Adil (1 liveshow, top 20)


    Voor wat persoonlijke informatie over de kandidaten, klik hier.


    Gooi hier alles eruit dat je kwijt wil over deze dansshow!


    Welke auditie vonden jullie de beste? Wat vonden jullie van de liveshows? Zijn jullie het eens of oneens met de uitslag? Blablabla.. ^^

    Een paar dingen die ik kwijt wil (oude info, dit gaat alleen over de audities):
    - De beste auditie vond ik van Jorge. Gewoon omdat hij vertelde dat hij stiekem zelf leerde dansen op zijn kamer. Dit omdat zijn moeder hier tegen was. Zelf leren dansen is moeilijk, en tenzij je een luxekamer hebt, is je eigen slaapkamer niet de ideale plek om te dansen vanwege ruimtegebrek.
    Hij koos voor een traditioneel outfit, wat heel origineel was. Eerst dacht ik dat het zijn dans in de weg zou staan, maar dat was het totaal niet. Hij heeft een enorm goede auditie neergezet.

    - Waarom vindt iedereen Min Hee zo streng? Ik vind haar juist het meest rechtvaardig, en beter feedback geven dan de rest. Hoe kun je beter worden als niemand zegt waar je fouten liggen? Dingen zeggen zoals “Er waren enkele foutjes in je dans, maar dat maakte niet uit want je hebt een goede uitstraling”, daar leert de danser (buiten dat hij zijn uitstraling moet behouden) niet veel mee. Zowel goed als slechte punten moeten meegedeeld worden vind ik. Wel jammer dat er geen latin-expert (Euvgenia) meer in de jury zit, maar haar feedback trok toch soms op niks.

    - Jury.. Stop met complimentjes over iemands uiterlijk! Het is altijd leuk om zulke complimentjes te krijgen, maar dat heeft niets te maken met iemands danskwaliteit! Het is ook niet leuk voor de wat onzekere dansers die dit compliment niet krijgen. De uitstraling is daarentegen wel belangrijk.
    + Valt het jullie ook op dat er dit jaar véél minder popmuziek werd gekozen voor de audities? (Y)

    Hier vinden jullie alle audities terug.
    NL: http://www.soyouthinkyoucandance.nl/audities - Klik op "Final Audities" voor een uitklapmenu,
    en dan klikken op Totaal als je ze allemaal wil zien. (De video’s op deze site kunnen alleen in NL afgespeeld worden.)
    BE: http://vtm.be/sytycd - Alles hier terugvinden is denk ik wel duidelijk. (Of je deze video’s ook in NL kan afspelen weet ik niet.)





    Nu ben ik heel benieuwd naar jullie meningen over SYTYCD!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2015 - 0:06 ]

    Wat vinden jullie van "So You Think You Can Dance" als naam van het programma?

    12.5% (4 stemmen)
     
    Te lang...

    3.1% (1 stem)
     
    Best stom.

    9.4% (3 stemmen)
     
    Te lang en stom. :/

    18.8% (6 stemmen)
     
    Niks mis mee.

    18.8% (6 stemmen)
     
    Leuk. :)

    37.5% (12 stemmen)
     
    Leuk, maar beetje te lang.


    Ik wil een tuin vol egels

    wow kippenvel en sitl hieervan


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Baneful schreef:
    wow kippenvel en sitl hieervan


    Inderdaad! Wauw, vooral ook dat met het water


    We are only a moment.

    Wow de moderne dans van Fabian en Julie zag er technisch perfect uit. o.o Zo mooi. Dit vind ik tot nu toe de beste performance van de 3 die vandaag zijn geweest.

    En ik vind het soms gek dat Roy Julen zo goed modern kan choreograferen en tegelijk ook goed hiphop choreograferen. 2 tegenovergestelde stijlen. :'D Happy birthday, Roy Julen!(hoera)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 20:44 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Oleada schreef:
    (...)

    Inderdaad! Wauw, vooral ook dat met het water

    Ja, dat met dat water maakte het speciaal. Leuk dat ze dat erbij hadden gedaan. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Wow de moderne dans van Fabian en Julie zag er technisch perfect uit. o.o Zo mooi. Dit vind ik tot nu toe de beste performance van de 3 die vandaag zijn geweest.

    En ik vind het soms gek dat Roy Julen zo goed modern kan choreograferen en tegelijk ook goed hiphop choreograferen. 2 tegenovergestelde stijlen. :'D Happy birthday, Roy Julen!(hoera)


    Roy is geweldig! Elke week ook die groepschoreo's, hij verdiend meer aandacht (:


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    (...)

    Roy is geweldig! Elke week ook die groepschoreo's, hij verdiend meer aandacht (:

    Inderdaad, hij verdient meer aandacht. ^^ Het lijkt me ontzettend moeilijk een groep te choreograferen, maar hij slaagt er elke week in.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik mag min Hee gewoon niet met dr ijzer in de haar steeds.

    Ik vind die van Julie en Fabio mooier dan die van Malik en Manuela. Ik dwaalde steeds af bij die van Julie niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kreeg niet eens een gb. (cat) Nou ja.

    Wie willen jullie dat er wint, tot nu toe? Ik kan echt niet kiezen.


    Your make-up is terrible

    Oleada schreef:
    (...)

    Inderdaad! Wauw, vooral ook dat met het water

    ja, super knap!
    ook de andere dans was erg mooi, maar ook mijn aandacht was er meer bij bij de eerste dans.
    En minhee kan soms wel bot zijn ja
    Het si sowieso knap lijtk me om in meerdere stijlen te kunnen choreograferen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Baneful schreef:
    (...)
    ja, super knap!
    ook de andere dans was erg mooi, maar ook mijn aandacht was er meer bij bij de eerste dans.
    En minhee kan soms wel bot zijn ja
    Het si sowieso knap lijtk me om in meerdere stijlen te kunnen choreograferen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Assassin schreef:
    Ik kreeg niet eens een gb. (cat) Nou ja.

    Wie willen jullie dat er wint, tot nu toe? Ik kan echt niet kiezen.


    Pff, dit jaar gun ik het hen allemaal!


    We are only a moment.

    Ik nen heel erg voor juliE ze kan alles en is zo jong maar ik denk dat manuela of fabian gaat winnen


    Fabian herft zulje schattige kuiltjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oleada schreef:
    (...)

    Pff, dit jaar gun ik het hen allemaal!


    Ik dus ook, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik kreeg niet eens een gb. (cat) Nou ja.

    Wie willen jullie dat er wint, tot nu toe? Ik kan echt niet kiezen.

    Ik kwam pas laat op dat idee, en heb er toen maar aan 3 gestuurd terwijl ik het naar iedereen wel wilde sturen. D; Ik moest toen op dat moment weer weg. Sorry, anders had ik het zeker gedaan! Fijn dat je er toch bij bent! ^^

    Manuella was van in het begin al mijn favoriet van de meisjes. Het liefst zou ik willen dat zij wint. Julie is wel het meest gegroeid, dat vind ik echt knap van haar. Malik vind ik ook heel goed. Fabian ook, maar ik weet niet waarom, maar hij is me nooit uit het oog gesprongen.


    Ik wil een tuin vol egels

    IrishNialler schreef:
    Ik mag min Hee gewoon niet met dr ijzer in de haar steeds.

    Ik vind die van Julie en Fabio mooier dan die van Malik en Manuela. Ik dwaalde steeds af bij die van Julie niet

    Dat ijzer is denk ik het idee van de stylisten, haha. Ik vind het ook niet zo mooi, maar denk niet dat Min Hee zelf heeft gekozen voor die onhandige dingen. xP Tijdens liveshows had Euvgenia vroeger ook altijd veel opvallendere kapsels door de stylisten. Typisch. :'P


    Ik wil een tuin vol egels