• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Real eyes realize real lies.

    I just want a hug...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    I just want a hug...



    26 - 02 - '16

    Saith schreef:
    Ik ben echt gewoon klaar met al deze shit. Mensen denken altijd dat ik sterk ben en dat ik me niets aantrek van wat anderen zeggen maar dat doe ik wel, heel erg. Ik weet het gewoon even niet meer.


    take me back to the basics and the simple life

    Omg, ik ben zo blij dat mijn n64 het wel doet op mijn eigen TV. Mario 64, we meet again. :Y)


    Caution first, always.

    Burgeon schreef:
    (...)

    En mevrouw Puff als idool, gheheh :3


    Misschien moet mijn rij-instructeur ook maar een levende airbag zijn


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Misschien moet mijn rij-instructeur ook maar een levende airbag zijn


    Da's wel vet handig, hoef je geen airbag in je auto te bouwen, hahaha ;3


    26 - 02 - '16

    Yay, midden in een ruzie. Just stop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Och, och. Wat ben je toch weer zielig. (cat)


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    Och, och. Wat ben je toch weer zielig. (cat)


    i put the fun in funeral

    Hou op met zo geweldig en leuk te zijn, alsjeblieft. I just don't know what to do with my sympathy for you. :'D

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 22:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Iemand die mij een pbtje wil sturen als ik iets heel serieus aan ze mag vertellen? (cat)


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    Iemand die mij een pbtje wil sturen als ik iets heel serieus aan ze mag vertellen? (cat)


    Sure


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben aan het verdrinken en het is sad dat jij de enigste bent die me kan redden, maar het niet wilt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pratchett schreef:
    Iemand die mij een pbtje wil sturen als ik iets heel serieus aan ze mag vertellen? (cat)


    Ik ga zo slapen, maar je mag me altijd een berichtje sturen als je dat wilt. <3


    OTOFT: O gaawd. Jullie zijn een stel idioten bij elkaar hoor. Ge-wel-dig! :'D Helemaal klagen dat het darten zo vreselijk kut gaat, en dan met één pijl 'm uit gooien. Juist. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh, wat erg dat een Duits jongetje zijn opa doodgereden heeft met een tractor. En ook dat hij zijn opa hoorde schreeuwen en hij later pas overleed.
    Waarom lees ik altijd van dat rotnieuws als ik wil slapen?