• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Real eyes realize real lies.

    Cwtch schreef:
    (...)

    Ghehe. :')

    Me pa was dr een lange tijd geleden even op de stoep. Lang genoeg geleden dat ik niet eens meer weet waarvoor.
    En nu pas komt er een aangetekende brief met de vraag of we dr met rust willen laten zodat ze alles op een rijtje kan zetten. En ze noemde mijn ouders geen ''papa en mama'' maar bij hun voornaam. Heeft ze nog nooit gedaan. :'D
    Dus het is helemaal over denken we wel. Maar een beetje raar tijdstip dat ze zo'n brief stuurt. Het is al vet lang geleden dat me pa bij dr huis was.

    Misschien mist ze hun gewoon en zoekt ze inderdaad naar aandacht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Misschien mist ze hun gewoon en zoekt ze inderdaad naar aandacht.


    En dus stuurt ze een brief waarin ze zegt voorlopig nog steeds geen contact te willen en dat mijn ouders dat moeten respecteren? ;P
    Mjah, ik vind het wel gewoon aandachtvragen idd.



    OTOFT: Hmm... To tosti, or not to tosti? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)
    En dus stuurt ze een brief waarin ze zegt voorlopig nog steeds geen contact te willen en dat mijn ouders dat moeten respecteren? ;P
    Mjah, ik vind het wel gewoon aandachtvragen idd.

    OTOFT: Hmm... To tosti, or not to tosti? :Y)

    Dat hoef je niet eens af te vragen, het is altijd tijd voor een tosti!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat hoef je niet eens af te vragen, het is altijd tijd voor een tosti!


    Sorry. Luiheid won. Het is een boterham met pindakaas en een boterham met hagelslag geworden. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat moment dat je eindelijk een keer een serieuze foto met je hond wil maken en dat beest je foto's maf maakt, door dom te kijken. Oh my fucking god.


    26 - 02 - '16

    Cwtch schreef:
    (...)

    En dus stuurt ze een brief waarin ze zegt voorlopig nog steeds geen contact te willen en dat mijn ouders dat moeten respecteren? ;P
    Mjah, ik vind het wel gewoon aandachtvragen idd.

    Het zou je nog verbazen, maar mensen doen rare dingen voor aandacht. Ze kan gewoon een reden zoeken om contact op te nemen. Alleen de enigste manier die ze kent is dus die manier, dus doet ze het zo. Ik ken je zus niet, maar dit is hoe ik het zie en op mij overkomt. Als het echt een hele tijd geleden is, waarom neemt ze dan weer contact op? Ik bedoel maar :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En nu ontloopt de hond me. Where did I go wrong?!


    26 - 02 - '16

    Bedankt 'vrienden' ik zou ook zo reageren als een vriendin zou huilen. Bitches.


    wat was dit ookalweer

    Stuurt een jongen midden in de nacht dat hij mishandeld is in wartaal, wat ik beschouwde als onnozel, dronken gebrabbel, is hij echt in elkaar geslagen. Hij redde een meisje dat lastig gevallen werd door een groep klootzakken en kreeg een baksteen tegen zijn hoofd. En wat doe ik? Leg mijn mobiel weg en ga weer slapen.
    Nice going Sarah >_>


    i put the fun in funeral

    Ugh, serieus ie-der-een kan een facebook-berichtje beantwoorden, maar de persoon waar ik al 1,5 week zo graag mee wil praten niet. Het lijkt wel alsof het hem niets kan schelen. Ik begrijp het als je een drukke week hebt, maar hoe moeilijk kan het zijn? Vertel me dát dan! Word ik hier expres genegeerd? En zo ja, wat heb ik dan fout gedaan?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben zó boos nu!

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 15:33 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I used to have so many amazing people around me. Now I'm just on my own.
    And it friggin hurts so badly.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tired


    16 - 09 - '17

    Altijd jammer als mensen niet willen/kunnen wachten op nieuwe hoofdstukken van je verhaal.
    Het spijt me dat ik niet meerdere keren per week een hoofdstuk kan plaatsen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 15:50 ]

    For gods sake. Hij kent twintig talen minimaal en hij spreekt duits meer vloeiend dan dat ik doe en ik heb het al twee jaar en hij heeft in die video 8 weken. Ik voel mij nu zo dom :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial