• × ANEW ×

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Iedereen vreest hem, vanwege zijn wrede manier van regeren. Niemand probeert of denkt überhaupt aan een opstand, vanwege de gevolgen. Hij is zeker weten de machtigste man van Panem. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig. Met elk hun eigen taak en ijver, zodat het Capitool hier voordeel uit kan halen.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zich nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool...

    Rollen Jongen van District 16 en 17nog vrij! Man 21 verlopen = vrij en vrouw 23 verlopen = vrij!
    [Districten 20, 21, 22 en 23 zijn beroepsdistricten.]
    District 14: Vee
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 15: Handel
    × Tye Milo Starnes - GusWaters - [1.12]
    × Aemelia Sophia Haynes - Tartle - [1.6]
    District 16: Landbouw
    × Reservatie mannelijke tribuut - Anaklysmos - [09/04]
    × Maya Rose Finney - GusWaters - [1.12]
    District 17: Electronica
    ×
    × Kalani Florènce Sevani - Dumbledore - [1.11]
    District 18: Architectuur
    × Grey Lyron Tempest - Philia - [1.4]
    × Lisanna Hailey June Tesher - Meje - [Uitstel]
    District 19: Kunst
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 20: Smeedkunst
    × Nikolaj Alexander Zendyr - Raccoon - [1.1] - Beroeps
    × Tatum Chiara Olson - Philia - [1.4] - Beroeps
    District 21: Trainen van vredebewakers
    × Reservatie mannelijke tribuut - Xya - [01/04] - VERLOPEN!
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Hawking - [Uitstel]
    District 22: Vechtkunst
    × Colton Edward Cline - Lensherr - [1.7] - Beroeps
    × Rana Dionysia Kallisto - Dionysia - [1.6] - Beroeps
    District 23: Metaal
    × Aedan Elijah Matthew Whitfield - Fortis - [1.7]
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Deliva - [02/04] - VERLOPEN!
    District 24: Labratoria
    × Dashiell Scott - Cashby - [1.8]
    × Cyah Grey - Melizsa - [06/04]
    District 25: Geneeskunst
    × Reservatie mannelijke tribuut - SoSySauce - [10/04]
    × Hope Amelia Rosehearty - Saith - [Uitstel]


    Faceclaims
    × Paddy Mitchell - Raccoon
    × Daniel Sharman - Philia
    × Brant Daughtery - Fortis
    × Gregg Sulkin - Stelmaria
    × Dylan Sprayberry - Lensherr
    × Gijs Blom - GusWaters

    × Sasha Pieterse - Meje
    × Ashley Benson - Philia
    × Sahara Ray - Markey
    × Holland Roden - Fortis
    × Ciara Bravo - Tartle
    × Shailene Woodley - Saith
    × Mackenzie Foy - GusWaters


    Invullijstje
    × Naam:
    × Leeftijd (12-18 jaar):
    × Uiterlijk(+foto en FC):
    × Karakter:
    × Sterke punten+wapen(s):
    × Zwakke punten:
    × District:
    × Geschiedenis:
    × Bondgenootschap:
    × Extra:


    Regels van het RPG
    × Minimaal 250 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-.
    × Houd de leeftijden een beetje gelijk, dus niet alleen tributen van 17 etc.
    × Ik open de nieuwe topics, of ik wijs iemand aan.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × 3 personages max. waarvan minstens twee personages van beide geslachten
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × Na een week (bv. van zondag tot zondag) niet reageren in het speeltopic, bericht ik je via GB/PB. Als je na nog een week niet reageert, wordt je tribuut vermoord en lig je eruit. Of je hebt een goede reden nodig.
    × ABN en fatsoenlijke rollen graag.
    × Maar vooral: have fun!





    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 20:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Ohw thanks! Vergeten dat bij te werken haha


    Zou ik het meisje uit 17 mogen? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Zou ik het meisje uit 17 mogen? c:


    Sure c:


    I just caught the wave in your eyes


    Kalani Florènce S evani

    "Courage is being scared to death
    and saddling up anyway"





    Naam
    Kalani Florènce Sevani. Door vrienden, familie en kennissen wordt ze weleens aangesproken met Kal of Lani. Ze vindt het niet zo prettig als ze met die afkortingen aangesproken wordt door mensen die ze amper kent. Soms wordt haar voornaam verkeerd uitgesproken, namelijk als Kaylani. Officieel wordt het uitgesproken als Kelani. Het is voor haar geen ramp als je het niet goed uitspreekt, want dat is ze ondertussen gewend.
    Leeftijd
    Kalani is vijftien jaar. Dit is ze echter pas net, aangezien ze verjaart in februari. Hiermee heeft ze geen bijzondere leeftijd voor de spelen. Ze behoort niet tot de oudste, maar ze is ook zeker niet één van de jongste. Ze hoopt met haar leeftijd niet al te veel op te vallen.
    Uiterlijk
    Kalani is een klein en fragiel meisje om te zien. Haar puberteit is in zijn volle gang, maar heeft nog niet veel laten zien op het lichaam van Kalani. Ze is nog steeds zo tenger als ze vroeger was en hoewel haar borsten aan het ontwikkelen zijn, stellen ze nog niet veel voor. Het geluk hierbij is dat de menstruatie van Kalani nog niet op gang gekomen is. Het komt wel vaker voor dat meiden op latere leeftijd hun eerste menstruatie krijgen, Kalani is één van die geluksvogels. Kalani is niet per se dun omdat ze weinig eet, ook omdat haar bouw nou eenmaal zo is. Haar ouders zijn beide dunne personen, dus het is bijna vanzelfsprekend dat Kalani niet dik is. Kalani wordt door haar medemens vaak jonger geschat dan ze daadwerkelijk is. Dit komt omdat ze een vrij kinderlijk gezicht nog heeft. Ze is ongeveer 1.65 M lang en heeft daarmee geen bijzondere lengte. Ze is niet groot, maar klein is ze ook niet echt te noemen. Kalani heeft een bleke huid met perzikkleurige blosjes op haar wangen. Ze heeft ogen die niet helemaal één kleur zijn. In het felle daglicht kleuren ze vaak blauw, terwijl ze ook vaak grijs te noemen zijn. Haar ogen zijn dus een combinatie van blauw en grijs. Verder heeft Kalani lange, lichtblonde haren. Van nature vallen deze haren met een klein beetje slag over haar schouders heen. Krullen zijn het niet echt, want er zijn genoeg dagen dat haar haren bijna helemaal stijl zijn.
    Karakter
    Kalani is zo'n meisje dat niet opvalt in een grote groep mensen. Ze is erg stil aangelegd en houdt er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Dit komt vooral omdat ze erg verlegen is. Ze is gauw bang om iets fout te doen en voorkomt fouten liever dan dat ze ze begaat. Kalani is een goed persoon met haar hart op de goede plek. Toch heeft ze een ietwat egoïstisch randje aan haar persoonlijkheid zitten. Dit gaat in combnatie met haar perfectionisme. Als ze iets doet, wil ze het perfect doen. Ze houdt niet van falen en kan zichzelf dat heel erg kwalijk nemen. Ze verkiest zichzelf vaak boven anderen, omdat ze zo goed mogelijk wil presteren. Ze legt veel druk op zichzelf en kan daar nog weleens gemeen door worden. Vaak bedoelt ze dit niet zo, want ze houdt er niet van om andere mensen naar beneden te halen. Kalani is erg intelligent en dat weet ze van zichzelf. Ze heeft vaak erg volwassen uitspraken waar je je over kunt verbazen.
    Sterke punten en wapens
    Kalani is slim en dit weet ze goed te gebruiken. Ze kan mensen goed manipuleren en kan haar onschuldige uiterlijk goed gebruiken in deze strijd. Verder is ze flexibel en licht, waardoor ze snel is. Ze kan zich makkelijk tussen dingen door wurmen en ontsnappen. Met wapens is Kalani niet goed. Ze is niet behendig en kan hierdoor weleens lomp overkomen. Ze zou alles kunnen proberen, maar ze kan geen één wapen echt hanteren.
    Zwakke punten
    Kalani is alles behalve sterk. Ze kan niet goed klimmen en in man-op-mangevechten zou ze praktisch altijd verliezen omdat ze totaal geen controle over haar lichaam heeft. Ondanks dat ze snel is, kan ze niet goed zwemmen. Op dat moment werkt haar motoriek haar erg tegen.
    District
    17
    Geschiedenis
    Bondgenootschap
    Iemand?
    Extra

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 20:45 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het zal me toch niet meer lukken, sorry. Ik denk ook dat ik te laat zal zijn om in te springen, als ik een week later pas kan beginnen, dus ik schrijf me uit. Sorry!


    help

    Ugh tis echt balen dat er eerst heel veel mensen waren en ze nu allemaal weggaan :') miss moet ik deze RPG dan cancelen, aangezien er nu echt heel veel tributen vrij zijn...

    Maar ik noteer het (:


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Ugh tis echt balen dat er eerst heel veel mensen waren en ze nu allemaal weggaan :') miss moet ik deze RPG dan cancelen, aangezien er nu echt heel veel tributen vrij zijn...

    Maar ik noteer het (:


    Het zou jammer zijn moet deze RPG niet meer doorgaan aangezien ik me van andere RPG's heb uitgeschreven omdat ik gewoonweg niet genoeg tijd had voor zoveel RPG's. Misschien is het een idee dat je het speeltopic gewoon z.s.m opent?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Het zou jammer zijn moet deze RPG niet meer doorgaan aangezien ik me van andere RPG's heb uitgeschreven omdat ik gewoonweg niet genoeg tijd had voor zoveel RPG's. Misschien is het een idee dat je het speeltopic gewoon z.s.m opent?


    Awh, ): decisions, decisions ... Ik kan dat wel doen ja, ik denk dat ik m dan vanavond open. Tis alleen zo balen dat er maar een paar rollen echt af zijn...


    I just caught the wave in your eyes

    Ik maak zo (als ik op de laptop kan) mijn rol af!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [iTop c: ik open wel het speeltopic gewoon, ik kijk wel hoe het verloopt ^^


    I just caught the wave in your eyes

    HET SPEELTOPIC


    I just caught the wave in your eyes

    Hoe beginnen we?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Er staat bovenaan dat de meisjesrol van district 17 nog vrij is, zou ik die nog kunnen reserveren of niet?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik reserveer de jongen van district 15 als dat kan


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Yesh ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Markey schreef:
    Hoe beginnen we?


    Ik ga zo een post schrijven dus het zou fijn zijn als ik zou weten hoe we beginnen. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "