• × ANEW ×

    Het is inmiddels al jaren geleden sinds Katniss is gestorven en men over haar sprak. Ze is langzamerhand in de vergetelheid geraakt en het Capitool heeft Panem weer ingenomen.
    De achterkleinzoon van president Snow is aan de macht. Iedereen vreest hem, vanwege zijn wrede manier van regeren. Niemand probeert of denkt überhaupt aan een opstand, vanwege de gevolgen. Hij is zeker weten de machtigste man van Panem. Alleen wil hij over meer macht beschikken, daarom trekt hij naar het zuiden toe en bezet het gebied; op een klein deeltje na, dit miniscule gebiedje blijft onafhankelijk. Hij geeft het nieuwe land de naam Potum, wat drank betekent. Net zoals in Panem wordt Potum ook opgedeeld in Districten, genummerd van veertien tot en met vijfentwintig. Met elk hun eigen taak en ijver, zodat het Capitool hier voordeel uit kan halen.
    Om het volk onder de duim te kunnen houden voert hij ook hier The Hunger Games in. Alleen zullen deze anders verlopen dan gehoopt, dit volk, wat eens zo zorgeloos leefde, verzet zich nu heftig tegen de ijzeren greep van het Capitool...

    Rollen Jongen van District 16 en 17nog vrij! Man 21 verlopen = vrij en vrouw 23 verlopen = vrij!
    [Districten 20, 21, 22 en 23 zijn beroepsdistricten.]
    District 14: Vee
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 15: Handel
    × Tye Milo Starnes - GusWaters - [1.12]
    × Aemelia Sophia Haynes - Tartle - [1.6]
    District 16: Landbouw
    × Reservatie mannelijke tribuut - Anaklysmos - [09/04]
    × Maya Rose Finney - GusWaters - [1.12]
    District 17: Electronica
    ×
    × Kalani Florènce Sevani - Dumbledore - [1.11]
    District 18: Architectuur
    × Grey Lyron Tempest - Philia - [1.4]
    × Lisanna Hailey June Tesher - Meje - [Uitstel]
    District 19: Kunst
    × Onbekende tribuut
    × Onbekende tribuut
    District 20: Smeedkunst
    × Nikolaj Alexander Zendyr - Raccoon - [1.1] - Beroeps
    × Tatum Chiara Olson - Philia - [1.4] - Beroeps
    District 21: Trainen van vredebewakers
    × Reservatie mannelijke tribuut - Xya - [01/04] - VERLOPEN!
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Hawking - [Uitstel]
    District 22: Vechtkunst
    × Colton Edward Cline - Lensherr - [1.7] - Beroeps
    × Rana Dionysia Kallisto - Dionysia - [1.6] - Beroeps
    District 23: Metaal
    × Aedan Elijah Matthew Whitfield - Fortis - [1.7]
    × Reservatie vrouwelijke tribuut - Deliva - [02/04] - VERLOPEN!
    District 24: Labratoria
    × Dashiell Scott - Cashby - [1.8]
    × Cyah Grey - Melizsa - [06/04]
    District 25: Geneeskunst
    × Reservatie mannelijke tribuut - SoSySauce - [10/04]
    × Hope Amelia Rosehearty - Saith - [Uitstel]


    Faceclaims
    × Paddy Mitchell - Raccoon
    × Daniel Sharman - Philia
    × Brant Daughtery - Fortis
    × Gregg Sulkin - Stelmaria
    × Dylan Sprayberry - Lensherr
    × Gijs Blom - GusWaters

    × Sasha Pieterse - Meje
    × Ashley Benson - Philia
    × Sahara Ray - Markey
    × Holland Roden - Fortis
    × Ciara Bravo - Tartle
    × Shailene Woodley - Saith
    × Mackenzie Foy - GusWaters


    Invullijstje
    × Naam:
    × Leeftijd (12-18 jaar):
    × Uiterlijk(+foto en FC):
    × Karakter:
    × Sterke punten+wapen(s):
    × Zwakke punten:
    × District:
    × Geschiedenis:
    × Bondgenootschap:
    × Extra:


    Regels van het RPG
    × Minimaal 250 woorden per post.
    × Ruzie en gescheld mag IC, OOC niet.
    × Voorkom buitensluiten.
    × Geen Gary Stu's en Mary Sue's -perfecte personages-.
    × Houd de leeftijden een beetje gelijk, dus niet alleen tributen van 17 etc.
    × Ik open de nieuwe topics, of ik wijs iemand aan.
    × Denk goed na of je mee wilt doen.
    × 3 personages max. waarvan minstens twee personages van beide geslachten
    × Reservaties blijven 3 dagen staan, uitstel met goede reden mogelijk. Tot wanneer je hebt staat achter je reservatie.
    × Na een week (bv. van zondag tot zondag) niet reageren in het speeltopic, bericht ik je via GB/PB. Als je na nog een week niet reageert, wordt je tribuut vermoord en lig je eruit. Of je hebt een goede reden nodig.
    × ABN en fatsoenlijke rollen graag.
    × Maar vooral: have fun!





    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 20:03 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Aedan is af, hij staat op pagina 7.


    Aedan Elijah Matthew Whitfield.

    ''When you like me, I like you. But when you hurt me, I hurt you better.''




    Leeftijd
    Achttien jaren jong. Hij is geboren op een koude winterdag in 9 januari.

    Uiterlijk
    [FC: Brant Daughtery] Aedan is een breedgeschouderde jongen. Hij heeft een licht getinte huid dat 's winters veel bleker lijkt dan het eigenlijk is. Aedan heeft zijn donkerzwarte haren altijd in een kuif staan maar heel soms is hij te lui en laat het dan gewoon warrig op zijn hoofd liggen. Hij haalt er dan wel een paar keer een hand doorheen maar dat is het dan ook. Hij heeft bruine ogen waar een speelse twinkeling instaat en je meestal onderzoekend aankijken. De jongen is best gespierd omdat hij in zijn thuisdistrict vaak zware dingen tilde. Door dat is hij best sterk geworden dus kan je hem beter niet kwaad maken tenzij je een paar gekneusde ribben wil.

    Karakter
    Aedan is redelijk rustig en is niet iemand die op de voorgrond treed en altijd in de spotlights wil staan. De jongen zijn gevoelens niet meer zien, dat komt door dat Aedan erachter is gekomen dat hij het beste zijn eigen gevoelens niet kan tonen. Zelf vindt hij het ontzettend klote dat hij bijna nooit zijn gevoelens laat zien maar je moet Aedan eenmaal accepteren zoals hij is. Zo niet, dan ben je bij het verkeerde adres en zal je met veel gescheld weggestuurd worden. Als hij zich helemaal op haar gemak voelt en bij vrienden is, of bij mensen is die hij mag, dan zal hij laten zien hoe hij echt is. Grappig, slim en ontzettend vrolijk te noemen. Hij is ontzettend druk bij mensen die hij vertrouwt maar dat komt omdat hij dan laat zien hoe hij echt is. Dan kan Aedan zijn koude masker afzetten, volledig tot rust komen en zichzelf zijn. Aedan houdt wel van gezelligheid maar niet van drukte. Hij wordt er dan ontzettend druk van in zijn hoofd en kan zich niet meer goed concentreren. De jongeman is best slim en heeft een goed stel hersens. Hij doet niet zomaar iets zonder goed na te denken en een plan op te zetten. Daarom is de belangrijkste tactiek in zijn levenslessen dat hij overal een plan voor moet hebben, als dat is gebeurd kan hij pas hetgene uitvoeren wat hij in gedachten had. Kortom: Aedan is een slimme, vrolijke jongen met een hard masker maar als die eenmaal af is gegaan zie je dat deze jongen een echte lieverd is.

    Sterke punten+wapen(s)
    Aedan is goed in een op een gevechten. De jongeman is best sterk en kan dus daardoor mensen best goed tegen de grond drukken of iemands ribben breken als hij echt ontzettend kwaad is. Maar dat zal hij nooit doen, het enigste wat hij zal doen om mensen pijn te doen is dat hij ze tegen de grond drukt maar dat is dan ook het enige wat hij zal doen in een op een gevechten. En natuurlijk verdedigt hij zichzelf. Verder is Aedan ontzettend goed met een zwaard en met een pijl en boog kan hij ook aardig overweg. Andere wapens dan een zwaard of pijl en boog staan voor hem gelijk aan zelfmoord.

    Zwakke punten
    Andere wapens dan een zwaard of pijl en boog. Ook is dat hij zichzelf nog weleens sterker schat dan hij eigenlijk is. Dat is een zwak punt van hem en Aedan kan daar zelf ook niks aan doen. Ook vertrouwt hij anderen te snel, iets wat dodelijk kan zijn in de Spelen.

    District
    Drieëntwintig, het district van metaal en dit behoort ook tot de beroepsdistricten. Aedan weet zelf dat hij geen Beroep type is en als hij dan ook eenmaal in de Spelen zijn benodigdheden heeft gepakt verlaat hij de Beroeps en gaat hij zijn eigen weg.

    Geschiedenis
    Eigenlijk had Aedan een normale jeugd met niet veel ups en downs. Hij komt uit een groot gezin dat een jongenstweeling, drie zusjes en een grotere zus telt. Aedan zijn moeder is overleden door een ontploffing bij een van de metaalfabrieken waar ze werkte, maar zijn vader leeft nog. De man heeft het zwaar om zoveel kinderen op te voeden dus wordt hij geholpen door zijn oudste zoon en dochter. Dat zijn Aedan en zijn zus die net een jaartje ouder is dan hem, Vanessa. Nu Aedan is geselecteerd is voor de Spelen moeten zijn vader en Vanessa de andere kinderen opvoeden zonder hem. Doordat Aedan moest helpen opvoeden weet hij al veel dingen van de buitenwereld en hoe je mensen moet verzorgen. Toen zijn vader hoorde dat zijn oudste zoon werd uitgekozen voor de Spelen stortte de man in en moest Vanessa het opvoeden van de kinderen op zich nemen. Aedan mist zijn familie nog altijd en zal er alles voor doen om te zorgen dat ze gelukkig blijven.

    Extra
    x.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    @Melizza ik vermoed dat je nog niet zoveel RPG ervaring hebt, maar als je het goed vind wil ik graag helpen ;3

    Je rol is nog niet helemaal wat het moet zijn en is nog wat rommelig, kijk anders even naar de andere rollen hier die zijn mooi en volluit geschreven met veel detailles. Ook is je rol niet zo realistisch en moet je toestemming vragen om zomaar te zeggen dat je een bondgenootschap wilt vormen met iemand.
    Ik weet niet of je aan Saith gevraagd hebt of je personage met Hope een verband mocht vormen, maar het is zo wel beleefd als je dat doen ^^

    Als je een leuke en interessante rol wilt is het ook handig om eens wat opzoek werk te doen of logisch na te denken. District 24, welke fictief verzonnen is door de TS is het district van labratoria, dus veel slimme mensjes. Ook is het nog maar het éérste jaar dat de spelen er zijn, dus ik betwijfel dat een meisje goed kan messenwerpen als ze van district 24 komt, twaalf is en nog maar pas in de spelen zit.

    Geef wat meer uitleg ook, Cyah is vast wel wat meer dan alleen ongeduldig en impulsief. ;3

    Hopelijk kun je deze tips gebruiken, ik weet natuurlijk niet of je al vaker gerpg't hebt of grote stukken tekst kunt schrijven maar probeer je een beetje meer aan te passen naar de anderen hier :3


    @Fortis

    omnomnom Brant Daugerty :'D

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 13:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    @Melizza ik vermoed dat je nog niet zoveel RPG ervaring hebt, maar als je het goed vind wil ik graag helpen ;3

    Je rol is nog niet helemaal wat het moet zijn en is nog wat rommelig, kijk anders even naar de andere rollen hier die zijn mooi en volluit geschreven met veel detailles. Ook is je rol niet zo realistisch en moet je toestemming vragen om zomaar te zeggen dat je een bondgenootschap wilt vormen met iemand.
    Ik weet niet of je aan Saith gevraagd hebt of je personage met Hope een verband mocht vormen, maar het is zo wel beleefd als je dat doen ^^

    Als je een leuke en interessante rol wilt is het ook handig om eens wat opzoek werk te doen of logisch na te denken. District 24, welke fictief verzonnen is door de TS is het district van labratoria, dus veel slimme mensjes. Ook is het nog maar het éérste jaar dat de spelen er zijn, dus ik betwijfel dat een meisje goed kan messenwerpen als ze van district 24 komt, twaalf is en nog maar pas in de spelen zit.

    Geef wat meer uitleg ook, Cyah is vast wel wat meer dan alleen ongeduldig en impulsief. ;3

    Hopelijk kun je deze tips gebruiken, ik weet natuurlijk niet of je al vaker gerpg't hebt of grote stukken tekst kunt schrijven maar probeer je een beetje meer aan te passen naar de anderen hier :3


    @Fortis

    omnomnom Brant Daugerty :'D


    Hehe :3 Denk je dat hij wel goede vrienden kan worden met Nikolaj?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    (...)

    Hehe :3 Denk je dat hij wel goede vrienden kan worden met Nikolaj?


    Ik vrees er een beetje voor hahaha :') Misschien op het begin wel maar zodra hij de benen neemt zal Nikolaj hem waarschijnlijk een lafaard noemen :') Misschien wel omdat ze vrienden zullen worden op het begin who knows ^^ ? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik vrees er een beetje voor hahaha :') Misschien op het begin wel maar zodra hij de benen neemt zal Nikolaj hem waarschijnlijk een lafaard noemen :') Misschien wel omdat ze vrienden zullen worden op het begin who knows ^^ ? ;3


    I think so, want Nikolaj lijkt me wel zo'n type waar Aedan vrienden mee kan worden dus ja. Maar ik denk dat als Aedan zijn eigen weg gaat door alle Beroeps een lafaard wordt genoemd x')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fortis schreef:
    (...)

    I think so, want Nikolaj lijkt me wel zo'n type waar Aedan vrienden mee kan worden dus ja. Maar ik denk dat als Aedan zijn eigen weg gaat door alle Beroeps een lafaard wordt genoemd x')


    Nahw :') Nikolaj zal wss eerder teleurgesteld zijn als hij zijn maatje kwijt is, dan kan hij nogal bitter zijn hehe ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Nahw :') Nikolaj zal wss eerder teleurgesteld zijn als hij zijn maatje kwijt is, dan kan hij nogal bitter zijn hehe ^^'


    Misschien komen ze elkaar nog eens tegen in de arena als Aedan hem al gesmeerd is. Dat lijkt me pas awkward :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een jongen van dvan 16 reseveren?


    “Mornings are for coffee and contemplation..”

    Anaklysmos schreef:
    Mag ik een jongen van dvan 16 reseveren?


    Ja graag ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Melizsa schreef:
    Hoi, ik wil me graag opgeven voor het meisje van 24,
    district 2 & 4 zijn mijn favorieten en samen...
    mijn username is Melizsa en mijn personage heet Cyah Grey.
    Ik ben 12.


    Ik ben impulsief en ongeduldig.
    Ik ben snel, slim en behendig. Ik hou van meswerpen.
    Mijn zwakke punten zijn dat ik snel mijn geduld verlies en dat ik altijd bezig moet zijn.
    Mijn vader is de burgemeester van district 24 en mijn moeder is gestorven toen ik 2 was.
    Ik wil bondgenoten zijn met Hope van 25.


    Okay, ik had gehoopt dat er niet zulke rollen voorbij zouden komen :"). Ik sluit me aan bij alles wat Raccoon heeft gezegd + je had gereserveerd via GB maar die accepteer ik niet. Gelieve alles via het topic, om verwarring te voorkomen, tenzij ik anders aangeef. Ik heb je dan ook nog geen toestemming gegeven om je rol uberhaupt te maken. Ik hoop dat je wat met Raccoon's tips kan, want de rol is nog bij lange na niet voldoende (:

    Oh, en ik heb een invullijstje, waar je - je aan moet houden. Deze staat in de beginpost.

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 17:17 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Het spijt me heel erg, maar ik heb besloten me hiervoor uit te schrijven in verband met andere RPG's en andere dingen. Deze RPG lijkt me erg leuk, ik zal hem dan ook volgen - echter is de tijd er niet voor om rol hier te maken. Sorry. ;x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik ga weer verder met Lisanna


    all because i liked a girl

    Ahw, balen Ana ):


    I just caught the wave in your eyes

    Er staat in de beginpost dat het meisje van 24 nog vrij is, maar bij de rollen staat daar al een reservering. Betekent dit dat deze rol al bezet is? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Er staat in de beginpost dat het meisje van 24 nog vrij is, maar bij de rollen staat daar al een reservering. Betekent dit dat deze rol al bezet is? (:


    Ohw thanks! Vergeten dat bij te werken haha


    I just caught the wave in your eyes