• Next Generation


    Een nieuw jaar op Hogwarts begint weer voor de Next Generation. Enkelen zitten dit jaar in hun eindexamen jaar en zullen afstuderen aan het eind van het jaar, of niet? De andere jaars moeten er natuurlijk ook voor zorgen dat hun cijfers voldoende blijven. Naast hun schoolwerk draait het natuurlijk om allemaal andere dingen. Quidditch, lol maken, Hogsmeade trips, vrienden, vijanden en misschien zelfs verliefdheden.


    Praattopic: I, II
    Rollentopic: I, II
    Speeltopic: |

          • Rollen •
    Vijfde jaars
    - Lily Luna Potter • Hephaestus 1.14
    - Roxanne Molly Weasley • Little_Liars 1.14
    - Stuart Fred Jordan • Cafune 1.18
    - Lucy Ginerva Weasley • Yakamoz 1.7
    - Olivia Florence Grant • VladiFerr 1.18
    - Louis Gabriël Weasley • Little_Liars 1.7
    - Hugo Ronald Weasley • Fortis 1.16

    Zesde jaars
    - Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa 1.8
    - Albus Severus Potter • Fortis 1.6
    - Chiara Lucy Finnigan • Little_Liars 1.4
    - Marty Drake Dawson • SteveRogers 1.10
    - Lysander Alexander Scamander • Mamihlapinatapa 1.15
    - Lorcan Conner Scamander • Psychopaths 1.13
    - Rebecca Indigo Patrickson • Iraious 1.4
    - Aviana Sue Blackwood • VladiFerr 1.8
    - Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune 1.15
    - Scorpius Malfoy • Hephaestus 1.11

    Zevende jaars
    - James Sirius Potter • Mamihlapinatapa 1.9
    - Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa 1.2
    - Fred Weasley • Hephaestus 1.16
    - Kaya Lancaster • Fyrgebraec 1.4
    - Scarlett Victoria Carrow • CaptainKush 1.18
    - Robin Tigrisblack •Robind19 1.5
    - Caleb Brody Hughes • Psychopaths 1.7
    - Aeroline Cadence Salvatore • Malachai 1.8
    - Jackson Cameron Salvatore • Malachai 1.10
    - Molly Audrey Weasley • Fortis 1.10
    - Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths 1.4
    - Matthew Sean Mckenzie • VladiFerr 2.4

          • Quidditch teams •
    Gryffindor
    Captain: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: James Sirius Potter • Mamihlapinatapa
    Chaser: Kaya Lancaster • Fyrgebraec
    Chaser: Fred Weasley • Hephaestus
    Beater: Dominique Isabelle Weasley • Mamihlapinatapa
    Beater: Roxanne Molly Weasley • Little_Liars
    Keeper: Albus Severus Potter • Fortis
    Seeker: Lily Luna Potter • Hephaestus

    Slytherin
    Captain: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Caleb Brody Hughes • Psychopaths
    Chaser: Lucy Weasley • Gereserveerd • Yakamoz
    Chaser: Jackson Cameron Salvatore • Malachai
    Beater: Aeroline Cadence Salvatore • Malachai
    Beater:
    Keeper: Olivia Florence Grant • VladiFerr
    Seeker: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Captain: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Chaser: Aviana Sue Blackwood • VladiFerr
    Chaser: Hugo Ronald Weasley • Fortis
    Chaser: Solange Anna Millefeuille-Tomas • Cafune
    Beater: Scorpius Malfoy • Hephaestus
    Beater:
    Keeper: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths
    Seeker: Rebecca Indigo Patrickson • Iraious

    Hufflepuf
    Captain: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser: Louis Gabriël Weasley • Little_Liars
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Lysander Scamander • Mamihlapinatapa
    Beater: Lorcan Conner Scamander • Psychopaths
    Keeper:
    Seeker: Molly Audrey Weasley • Fortis



          • Headboy, headgirl & prefects •
    Headboy:
    Headgirl:

    Gryffindor
    Prefect girl 5th year: Lily Luna Potter • Hephaestus
    Prefect girl 6th year: Rose Nymphadora Weasley • Mamihlapinatapa
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year: Albus Severus Potter • Fortis
    Prefect boy 7th year:

    Slytherin
    Prefect girl 5th year: Lucy Weasley • Yakamoz
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year: Robin Tigrisblack • Robind19

    Ravenclaw
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year: Bryony Alexandra Ainsworth • Psychopaths

    Prefect boy 5th year:
    Prefect boy 6th year:
    Prefect boy 7th year:

    Hufflepuf
    Prefect girl 5th year:
    Prefect girl 6th year:
    Prefect girl 7th year:

    Prefect boy 5th year: Louis Weasley • Little_Liars
    Prefect boy 6th year: Lorcan Scamander • Psychopaths
    Prefect boy 7th year:



          • Regels •
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Hephaestus, Fyrgebraec of Mamihlapinatapa maken de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    [font=System25 December, 19.00. Het bal begint net en velen zullen nu naar de grote zaal gang. Er is deze avond extra vroeg gegeten zodat iedereen tijd zou hebben om zich klaar te maken. Dates worden opgewacht en de muziek staat al aan. Het is rustige muziek, waar velen voornamelijk op zullen schuivelen oid. Ook zijn er drankjes en hapjes te halen aan de zijkant van de zaal. Overal staan kerstbomen en liggen kaarsen. Ook buiten ligt sneeuw en is het vrolijk verlicht. Het meer is dichtgevroren en zo stevig dat men ee op kan schaatsen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 16:10 ]


    take me back to the basics and the simple life


    Cassia Lancaster

    Gryffindor × Seventh Year × Quidditch Commentator × Thinks that she is dreaming.

    "Gezellig." Zegt Felix. Ik knik en probeer mijn overheersende innerlijke vreugde te verbergen. Ik hoop maar dat het lukt. Hij zei gezellig. Hij vindt het gezellig om met mij naar het bal te gaan. Dat ene woordje is al meer dan ik ooit had kunnen vragen. Maar ik weet verder niets te zeggen. Ik ben bang dat ik - als ik eenmaal aan het praten ben - ook echt ga praten, wat betekent dat ik ga gillen, hem knuffelen of erger, de school door ga rennen, met mijn handen zwaaien en compleet gestoord doe waardoor ik waarschijnlijk vandaag nog ergens opgenomen wordt. In plaats daarvan probeer ik dat in me te houden, wat betekent dat mijn hoofd bijna explodeert. Ik moet mezelf erop wijzen dat dat fout is, dat dat niet kan, dat ik het mezelf niet moeilijker moet maken dan het al is. Ik moet ervoor zorgen dat mijn liefde voor Lex nooit over mijn lippen komt. Ik kan het tegen niemand zeggen, waarschijnlijk kan ik het niet eens tegen mezelf zeggen. Als het bal is geweest wordt alles weer normaal. Waarschijnlijk zal hij het hele bal en daarmee ook mij, gewoon vergeten. Het zou een niet al te belangrijke avond voor hem zijn, gewoon iets leuks. Niet meer dan dat.
    "Ja, het wordt vast leuk." Zeg ik dan maar, terwijl ik moeite moet doen om niet te zeggen hoe leuk het wel niet wordt voor mij. De stilte vindt ik een beetje eng worden, maar ik weet verder niets te zeggen. Of eigenlijk kan ik verder niets zeggen. Hij zei in elk geval gezellig, maar verder niets. Misschien heeft hij nou al spijt dat hij niet iemand anders heeft gevraagd, iemand met wie hij iets zou willen. En het laatste wat ik wil is wel dat hij dat denkt.
    "Wil je anders nog wat gaan eten?" Vraag ik dan maar, als ik gek wordt van de stilte. Maar zodra ik het heb gezegd heb ik er al gelijk spijt van. Hij vroeg me mee naar het fucking bal, en dan begin ik over eten. Eten. Deze situatie heeft me onbewust wel duizend keer afgespeeld in mijn dromen, maar daarin begon er nooit iemand over eten. Daar ging het er eerlijk gezegd wel iets romantischer aan toe, maar dat heb ik mezelf verboden om te denken.


    She was always looking for more..

          Felix 'Lex' Chase.

    Gryffindor × Sixth Year


          Ze had een kleine glimlach rond haar lippen, waarop Felix ook even aarzelend bleef glimlachen. 'Ja, het wordt vast leuk.' Hij knikte instemmend en kwam weer naast haar staan, gezien hij nog altijd een eindje van haar af stond. 'Wil je anders nog wat gaan eten?' Hij knikte instemmend en sloeg een arm rond haar schouders, zoals hij wel vaker deed, voor hij richting de eetzaal begon te lopen.
          'Eigenlijk ben ik dus wel echt heel hopeloos.' Begon hij terwijl ze door de gangen liepen, zichzelf in zijn zinnen steeds even afkappend om te bedenken wat hij vervolgens zou gaan zeggen. 'Alle jongens op Hogwarts vragen degene die ze mee willen vragen op het juiste moment en op een originele manier -- Waarop ik midden op de gang kom met een 'Hé, ga je mee naar het bal?'' Bij die zin maakte hij een gebaar met zijn arm, waarbij hij op een haar na een Slytherin miste en enkele scheldwoorden naar zijn hoofd kreeg, maar hij trok snel zijn arm terug en hield zijn andere nog om haar schouders terwijl hij het meisje een snelle excuses toeriep, al was ze al weer om de hoek verdwenen.
          'Eigenlijk is de conclusie gewoon dat ik kapot hopeloos ben qua alles dat met meisjes te maken heeft.' Hij realiseerde zich eigenlijk niet dat hij hiermee een stille hint had laten vallen tot: 'Hé, meid ik vind je leuk!' wat ook weer direct het bewijs was dat hij een grote kluns was in de liefde. 'Wacht wat.'
          Hij kantelde zijn hoofd en dacht even na over wat hij zojuist had gezegd. 'Oké sorry dat klonk dus eh.. Alsof ik je leuk vond en dit als meer zag dan enkel vrienden.' Vervolgens realiseerde hij zich weer dat dat aardig bot over moest komen, waarop hij zijn zinnen weer afkapte. 'Niet dat je niet leuk bent, ik bedoel je bent een geweldige meid maar je ziet me waarschijnlijk enkel als een vriend-' Hij kapte zichzelf weer af. 'Oké weet je ik houd m'n bek wel weer gewoon.'
          Tien punten voor Gryffindor! Felix Chase had zichzelf weer eens helemaal voor schut gezet! Op het moment kon hij zichzelf dus wel echt voor zijn hoofd slaan. Nu had hij de kans te gaan met het meisje dat hij leuk vond, moest hij zo gaan staan ratelen waardoor hij over kwam als een of andere creep, waarschijnlijk.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Robin tigrisblack

    Slytherin||prefect || seeker ||seventh year



    "Ja hoor. Hier staat voornamelijk in wat ik nog miste. De schoolboeken zijn vaak niet zo precies." zegt ze. Ik knikte. Dat probleem merkte ik ook wel eens. Ik liep weer naar de kasten. Er moest toch wel een zwerkbal boek tactiek zijn. Ik liep terug naar Alice en keek weer in het boek die ik al liggen Had. Tot mijn verbazing vond ik toch nog drie tactieken. Die ik helaas al kende. Ik hoopte meer op nieuwe. Twee voor de jagers en 1 voor de seeker. spatski schijnbeweging. Vrij bekent helaas. Dat je net doet of je de snaai ziet en dan naar grond duikt. Op laast trek je j omhoog en andere valt tegen de grond. Ik keek naar Alice. "kan maar drie tactieken vinden. Waarvan 1 ik er zelf wat aan heb. Maar al ken. " vertelde ik geïrriteerd. ik vond het best jammer voor Alice dat er geen tactieken of tips in stonden waar een beater wat aan heeft. Ik twijfelde heel even. "ik ga denk ik zometeen naar three broomsticks een butterbeer halen. Zin om mee te gaan? Of blijf je liever hier?" vroeg ik haar uiteindelijk.

    (ik bedoel gewoon als vrienden. Robin zou het nooit lang vol houden in die bieb Xd)

    James Sirius Potter
          "Is goed," zegt ze met haar mooie stem. Ik kijk haar even voor een tel aan en probeer mijn overduidelijke blijdschap een beetje te verbergen. Ik heb een kans bij haar. Ik heb een kans bij het allermooiste meisje van de hele school. Kaya Lancaster, alleen haar naam al zegt genoeg. Misschien wil zij alleen als vrienden naar het bal gaan, maar het is één stap naar meer. Ik werp mijn blik even op Bryony en zie dat ze met Dominique knuffelt. Soms, zoals momenten als deze, is de liefde echt mooi te noemen.
          "Dus, heb je nog plannen voor vandaag?" Vraag ik terwijl ik me weer op het bloedmooie meisje tegenover me wendt.
          "We zouden misschien samen iets kunnen gaan doen, als jij daar zin in hebt natuurlijk?" Zeg ik terwijl ik haar een kleine glimlach toewerp.
          "Heb je al een jurk? Misschien kunnen we naar Hogsmeade of Diagon Alley gaan? Of misschien Muggle London? Ik heb eigenlijk geen idee waar de leukste kledingwinkels zijn," lach ik. Ik laat me zakken op de bank en klop op de plaats naast me.
          "Dus, kan ik deze mooie dame nog een plezier doen met een kopje thee en een stuk chocolade taart?"


    -

    Stuart Fred Jordan
    Gryffindor | 5th year | Gryffindor Tower, Dorms | Sleepy | Outfit




    Iets nats op mijn wang zorgde ervoor dat ik ontwaakte uit mijn diepe slaap. Ik opende mijn ogen en zag dat JB op het bed was geklommen. Zijn neusje had me wakker gemaakt. Op het voeteneind van het hemelbed lag een paketje. Nieuwsgierig scheurde ik het papier eraf. Mijn ouders hadden een pak voor me gekocht. Nu nog een date, maar ik had al iemand op het oog. Molly. Als niemand anders haar eerst had gevraagd, wat zeker te verwachten was.
    Snel stond ik op toen ik merkte hoe laat het was. Ik had me verslapen. Alweer. Als ik niet zou opschieten zou ik geen lunch hebben. Mijn tandenpoetsend las ik de krant, die ik ook aan het voeteneinde gevonden had. Er stond vrij weinig in. JB stondt te popelen iets uit te voeren, het beestje was zomogelijk nog drukker dan ik. Hij kwispelde vrolijk en blafte even kort toen ik aangaf aanstalte te maken wat te gaan lunchen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 0:30 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels


    Cassia Lancaster

    Gryffindor × Seventh Year × Quidditch Commentator × Socially awkward.

    Felix knikt, wat erop wijst dat hij mee wilt gaan eten. Mooi zo. Dan kom ik waarschijnlijk tot nu toe nog niet over als een complete idioot. Dat deel komt later vast pas. Als hij een arm om me heen slaat - waar ik dus nooit aan wen - begint mijn ademhaling weer eens heel raar te doen. En dat haat ik dus. Want zo mag mijn ademhaling helemaal niet doen.
    "Eigenlijk ben ik dus wel echt heel hopeloos." Zegt hij dan opeens. En ik heb weer eens geen idee waar hij het nu weer over heeft. In dat geval ben juist ik degene die hopeloos is, omdat ik zoiets nooit snap.
    "Alle jongens op Hogwarts vragen degene die ze mee willen vragen op het juiste moment en op een originele manier -- Waarop ik midden op de gang kom met een 'Hé, ga je mee naar het bal?'' Ik krijg bijna spontaan een hartaanval, maar de woorden blijven te onduidelijk om er dan ook daadwerkelijk eentje te krijgen. Waarom moet ik nou weer precies denken wat ik wil denken? Dat kan namelijk nooit waar zijn. Alles in zijn woorden wijst erop dat hij er inderdaad van baalt. Hij vindt iemand leuk, iemand die hij mee zou willen vragen. En die iemand ben ik niet, want waarom zou zijn stem dan ook zo klinken? Waarom zou ik ook alleen al het idee kunnen hebben dat hij dan ook echt geïnteresseerd is in mij? Ik merk niet eens dat hij bijna tegen iemand aanbotst. Want ik ben teveel bezig met alle complicaties uit mijn leven. Die wijzen eigenlijk toch allemaal naar één persoon, en dat is dan ook wel degene naast me, Lex.
    "Eigenlijk is de conclusie gewoon dat ik kapot hopeloos ben qua alles dat met meisjes te maken heeft." Zegt hij alweer. En ik snap het niet meer. Ik snap niet wat hij bedoelt. Wat probeert hij te zeggen? Wilt hij mijn advies over meisjes? Ik had niet eens gemerkt dat hij iemand leuk vond. Ik had het te druk met naar hem te staren. Maar ik kan hem toch geen advies geven? Hij doet sowieso alles al perfect, er is niets wat hij anders zou moeten doen. Maar nu snap ik het dus niet.
    "Wacht wat." Wacht, wat? Ik begin het idee te krijgen dat hij Frans spreekt. En ik kan geen Frans.
    "Oké sorry dat klonk dus eh.. Alsof ik je leuk vond en dit als meer zag dan enkel vrienden." Wait, waaaat? Ten eerste klonk het zo dus niet. Ten tweede: waaaaaat? Ik ben officieel gek geworden.
    "Niet dat je niet leuk bent, ik bedoel je bent een geweldige meid maar je ziet me waarschijnlijk enkel als een vriend-" Hij zei dat ik een geweldige meid was. Dat gedeelte was in elk geval niet Frans. Hij noemde me net gewoon geweldig. Geweldig, zoals je een vriend geweldig vindt. Maar dat is prima, voor twee seconden lang.
    "Oké weet je ik houd m'n bek wel weer gewoon." Dat lijkt me ergens een heel goed plan, voordat hij nog meer Frans gaat praten. Want dat maakt me namelijk gek. Ik heb echt geen idee wat hij bedoelt. Ik ben gewoon dom. Ik zou iets aan mijn Frans moeten doen. Waarom geven ze geen Frans op Hogwarts? Dat zouden ze moeten doen. Maar het komt er dus op neer dat hij ophoudt met praten. Moet ik nu iets zeggen?
    "Ja, jij bent ook geweldig." Oké, wat? Ik kom aan met 'jij bent ook geweldig.' Waarschijnlijk komt dat omdat dat het enige is van alles wat hij zei wat ik begreep. Oftewel het enige waar ik op kan reageren. Maar dan zou dat vast ook iets normaler kunnen. Nu kom ik waarschijnlijk over als een freak of zoiets. Een hele erge freak.
    "Maar je bent niet hopeloos. Je bent..." Tja, wat is hij. Hij is heel veel, maar daarvan kan ik niet veel hardop zeggen. Hij zal het maar met geweldig moeten doen.
    "Maar tja, het bal. Ik zal nog wel een jurk moeten vinden. Ik had niet echt gerekend op...." Ik had niet echt gerekend op dat Felix me mee zou vragen, maar zo wanhopig kan ik natuurlijk niet op hem overkomen, dus dan zeg ik maar weer eens niets.
    "Maar volgens mij hebben Kaya en Dom ook nog geen jurk dus dan kunnen we misschien ergens heen gaan en iets leuks gaan doen zodat ik de goed jurk uit kan kiezen hoewel dat ook weer niet zo belangrijk is want het is maar voor een avond maar dan wil ik er toch wel leuk uit zien en zo." En op dat moment begin ik met ratelen, hoewel ik daarna niet meer op kan houden met ratelen. Volgens mij ben ineens heel goed geworden in Frans.
    "Misschien kunnen we beter gewoon maar gaan eten." Zeg ik als we aan de rand van de grote zaal staan. Dat lijkt ineens een heel geweldig idee.


    She was always looking for more..

    Oops

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 11:07 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    [Caleb is ff niet weggelopen van Olivia, want dat tussen hem en James hebben we - ik en Jente - toch maar ff geschrapt. Het begin, dus dat hij wegloopt enzo, is al gebeurd enzo dus dat hoef je niet meer te herhalen, Noëlle ^^.]


    CALEB 'CAL' BRODY HUGHES
    'I am like a magnet. But I attract girls instead of iron.'
    Slytherin • 7th year • Chaser • Captain • Bored as hell

          Ik besluit maar even wat anders te doen want ik heb niet echt honger meer. Ik zie hoe Olivia probeert nog een broodje te eten en ik moet even glimlachen, gelukkig probeert ze het tenminste. Ik sta op van de lange houten bank en wrijf even met mijn hand over haar rug.
    'Ik ga ff nog een ommetje maken ofzo, zie je later Oliv,' ik draai me om en loop weg, kijkend of ik iemand zie die me bekend voor komt, maar niet echt. James staat wel bij Dominique, Bryony en Kaya maar het ziet er nogal serieus uit en ik heb geen zin in klef gedoe. Tenzij ik natuurlijk degene ben die klef doet. 'Ik hou van je!' roept Olivia me nog na en ik glimlach even, ik heb wel geluk met mijn zusje, want ze is alles behalve een kreng. Ik draai me nog even om.
    'Ik ook van jou hoor,' roep ik nog terug. Waarschijnlijk klink ik nu als een watje maar mijn zusje is me echt heel veel waard.
    De Grote Zaal stroomt al wat meer vol met mensen en ik loop juist tegen hun in de andere kant op. Ik weet me door de massa heen te beuken, en ik sla een hoek om. Echter voor ik het weet loop ik tegen iemand op en ik kijk verstoord op wie er zo stom is om tegen mij aan te lopen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 17:07 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Alice Longbottom

    Ravenclaw × Fifth Year × Beater × Prefect × Finally done with her Transfiguration and ready too celebrate it.

    Een tijd lang werk ik in stilte. Op één of andere manier voelt dit anders dan normaal, zowel goed als slecht. Het is goed omdat ik nu niet alleen ben, iets wat ik meestal wel ben in dit gedeelte van de school. Aan sommigen van mijn vrienden kan ik me hier dan ook echt ergeren - hoeveel ik dan ook van ze houd. Meestal ben ik helemaal in voor hun gezelligheid, maar op dit soort momenten even niet. Als ik leer dan leer ik, en niets anders dan dat. Het is dan ook slecht omdat ik nu niet alleen ben. Robin is gelukkig niet een al te drukke persoon, maar hij is wel een persoon. Elke seconde voel ik zijn aanwezigheid.
    "kan maar drie tactieken vinden. Waarvan 1 ik er zelf wat aan heb. Maar al ken. " Ik kijk even op bij die woorden, maar ik ben teveel met mijn schoolwerk bezig om er ook echt aandacht aan te besteden. Meestal moet ik moeite doen om Quidditch en school goed uit elkaar te houden, want anders zou mijn leven wel erg lastig zijn. Gelukkig ben ik in elk geval bijna klaar, wat goed uitkomt gezien dat mijn meegenomen perkament ook bijna op is. Ik zou al helemaal chagrijnig worden als ik dadelijk ook nog eens terug moet om daar weer verder te gaan. Ondertussen begin ik dan ook kleiner te schrijven, gezien dat ik daar niet het risico toe wil lopen.
    "ik ga denk ik zometeen naar three broomsticks een butterbeer halen. Zin om mee te gaan? Of blijf je liever hier?" Daar denk ik even over na. Het is kerstvakantie, ik heb vrij weinig te doen, mijn Transfiguration is eindelijk bijna af en dat kan ik maar net zo goed vieren met een butterbeer. Ik knik daarom, maar wijs ook gelijk naar mijn werk.
    "Ja, is goed. Ik ben bijna klaar en ik wil het echt even af hebben." Zeg ik dan ook waarna ik nog even snel de laatste lootjes leg aan mijn werkstuk. En dan ben ik uiteindelijk klaar, wat enorm goed voelt.
    "Klaar om te gaan." Zijn mijn woorden.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 17:06 ]


    She was always looking for more..

    Kaya Lancaster

    Gryffindor • 7th year • Outfit • Chaser

          "Dus, heb je nog plannen voor vandaag?" Vraagt James vervolgens, en ik kan een glinstering in zijn ogen zien, wat zorgt dat ik       "We zouden misschien samen iets kunnen gaan doen, als jij daar zin in hebt natuurlijk. Heb je al een jurk? Misschien kunnen we naar Hogsmeade of Diagon Alley gaan? Of misschien Muggle Londen? Ik heb eigenlijk geen idee waar de leukste kledingwinkels zijn," zegt hij met een lach, en van binnen smelt ik. Van buiten echter, laat ik niet veel meer zien dan een glimlach. Vervolgens gaat hij zitten, en klopt hij naast hem op de bank, als teken dat ik moet gaan zitten, wat ik dan ook doe. Een zucht rolt over mijn lippen terwijl ik mijn benen over elkaar vouw.
          "Dus, kan ik deze mooie dame nog een plezier doen met een kopje thee en een stuk chocolade taart?" Vraagt hij me, waarop ik met mijn hoofs schud. Ik heb net al gehad, en eigenlijk zouden Dom en ik net weg gaan. Ik werp mijn blik even op
    de ingang van de zaal, en zie mijn identieke zus staan. Ik wenk haar hier heen wanneer ze naar de Gryffindor tafel kijkt, omdat ik geen zin heb om te roepen. Ik zie ook dat Felix naast haar staat, en een glimlachje verschijnt op mijn gezicht. Vervolgens draai ik me weer terug naar James om hem te beantwoorden.
          "Nee, Dom en ik wouden net Cassia gaan halen, om te gaan shoppen," zeg ik met een glimlach. "Je zou wel mee mogen?" de vraag is onzeker, maar komt er zekerder uit dan ik had verwacht.


    take me back to the basics and the simple life

    Louis Gabriël Weasley
    ''Be patient, you stupid ass..''
    • Hufflepuff • Captain • Chaser • 15 years old • Oh shit! • Caught •



    Aeroline had uiteindelijk haar armen in zijn nek hangen en kuste hem terug. Ze beet hem licht in de onderlip en vervolgens voelde hij dat ze grijnsde. ''Ik houd van je.'' had ze gefluisterd. ''Ik ook van jou..'' fluisterde hij terug en hij drukte een kus op haar voorhoofd. Vervolgens keek hij haar aan met een scheve grijns, ziende dat zij nog altijd grijnsde. Ook schoof hij een van haar lokken achter haar oor en keek haar daarna weer aan.
    ''Zusje? Eindelijk uit de kast gekomen?'' hoorde hij een sarcastische stem. Louis herkende de stem wel meteen. Jackson. ''Met Weasley? Uit de kast gekomen met Weasley..? Wacht, wat?'' De broer van Aeroline keek hen verward aan en Louis beet even op zijn lip. ''Oh shit, betrapt..'' mompelde hij zacht. Verder wist hij niet echt bepaald een mooie oplossing of dergelijke dus hield hij zijn mond maar eventjes. Na een minuutje begon hij maar met wat te zeggen. ''We zijn niet zo zeer uit de kast gekomen..'' kwam er uit zijn mond en vervolgens kijk hij van Jackson, naar Aeroline, naar zijn schoenen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 12:05 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Roxanne Molly Weasley
    ''Don't mess with me, you will regret it..''
    • Gryffindor • Beater • 15 years old • Causing trouble • Ouch! Look out, headless chicken!•



    Na een hele tijd op zoek te zijn geweest naar haar oudere broer zuchtte ze. Die idioot was zelf waarschijnlijk ook weer druk met pranken of dergelijke. Tijdens het lopen naar de Great Hall gooide ze zo hier en daar wat stinkbommen en grijnsde bij het zien van hun boze blikken en vooral wanneer anderen haar uit begonnen te schelden. ''I'm sorrynotsorry.'' grijnsde Roxanne en ze liep vrolijk verder.
    Uiteindelijk botste ze tegen iemand op en knalde ze op de grond. ''Auw!'' mompelde ze. ''Kijk uit, kip zonder kop!'' kwam er uit haar mond voordat ze op keek. En toen zag ze Caleb staan, Olivia's broer. Roxanne stond op. ''Het spijt me van het botsen, van mijn woorden niet bepaald.'' grijnsde ze naar hem toe. ''Maar goed, hoe is het?'' vroeg ze hem.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 13:38 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Chiara Lucy Finnigan
    ''In the end we only regret the chances we didn't take.''
    • Gryffindor • 16 years old • Uncomfromtable • Don't know what to say •



    ''Goedemorgen dame en heer.'' hoorde ze een stem zeggen, Aviana. Ze keek op en zond haar een glimlach. ''En Chia? Al plannen voor het bal?'' Ze haalde haar schouders op. ''Ik zie wel. Een jurk en schoenen heb ik sowieso al.'' mompelde ze en vervolgens nam ze weer een slok van haar drinken, om ook maar meteen halve sandwhich pakte en er langzaam van begon te eten. Chiara luisterde niet naar Albus die aan Aviana vroeg over jurken en kort draaide ze met haar ogen na Albus' zijn geflirt. Nee, ze was niet jaloers. Alleen vond ze het vreselijk awkward dat haar twee beste vrienden samen zaten te flirten. ''Ga je ook mee naar Hogsmeade met Chiara en mij, Avi?'' hoorde ze Albus vragen aan Aviana. ''Het is enkel oké als jullie niet zitten te flirten, Potter.'' zei ze en Potter zei ze met een klemtoon. ''Want als jullie dat doen word ik gillend gek.'' Een grijns sierde haar lippen en vervolgens begon ze eventjes te lachen. ''Is dat eventjes pech Albus, mag je vanmiddag helemaal niet flirten. met Avi of mij.''

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 13:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    AEROLINE CADENCE SALVATORE
    ''You win some, you lose some. Except for me, I always win.’'
    • B-day girl, 18 –– Beater –– Potions classroom –– Hopeless & clueless



    ''Ik ook van jou..'' fluisterde Louis naar mij terug, waardoor ik een kleine glimlach op mijn lippen liet verschijnen. Het gaf me een heel fijn gevoel van binnen en dat gevoel gaf bijna niemand, sinds ik nogal wantrouwig was tegenover veel mensen en daardoor haast niemand toeliet. Hij keek me aan met een scheve grijns en schoof daarna een verdwaalde lok van mijn gezicht om die weer achter mijn oor te schuiven.
          Mijn blik bevroor echter toen ik de bekende stem van mijn broer hoorde. ''Zusje? Eindelijk uit de kast gekomen?'' Ik begon binnensmonds te vloeken en pakte zijn hand weer vast om daarna stevig erin te knijpen. Dit ging mijn ondergang worden, maar dat was nog zachtjes uitgedrukt. ''Met Weasley? Uit de kast gekomen met Weasley..? Wacht, wat?'' Ik rolde mijn ogen en zuchtte diep. 'Oh shit, betrapt..'' hoorde ik de stem van Louis naast me, waardoor ik toch mijn tanden in mijn onderlip zette. De felblauwe ogen van mijn broer keken me doordringend aan en trok daarna zijn wenkbrauwen op. ''We zijn niet zo zeer uit de kast gekomen..'' Ik fronste even en zuchtte. Jackson's ogen fixeerde zich op onze handen die waren verstrengeld en een diepe zucht verliet mijn lippen.
          ''Aero, je weet dat hij drie jaar jonger is?'' vervolgde hij daarna. ''En dat hij pas in het vijfde jaar zit? We zijn er volgend jaar niet meer, heb je dit wel goed doordacht?'' Ik keek Jackson aan en knikte. ''Maar natuurlijk,'' kwam er sarcastisch uit mijn mond. ''Alsof jij van liefde weet.'' vervolgde ik daarna.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

          Felix 'Lex' Chase.

    Gryffindor × Sixth Year


          De hele tijd zei Cassia niets en het maakte hem enigszins zenuwachtig. 'Ja, jij bent ook geweldig.' Wauw, Felix. Hij wist niet op wat voor manier ze het bedoelde of of ze het überhaupt meende, dus glimlachte hij maar enigszins zenuwachtig. 'Maar je bent niet hopeloos. Je bent...'
          'Nog hopelozer dan hopeloos?' Probeerde hij haar zin af te maken. Inmiddels stonden ze bijna bij de eetzaal en nog altijd lag zijn arm rond haar schouders. Hij durfde zijn arm niet terug te trekken bang dat het alleen nog maar awkwarder zou worden dan het nu al was, als dat überhaupt al mogelijk zou zijn. 'Maar tja, het bal. Ik zal nog wel een jurk moeten vinden. Ik had niet echt gerekend op....' Daar ging hij maar even niet op in, niet voordat hij nog meer zou gaan ratelen. 'Maar volgens mij hebben Kaya en Dom ook nog geen jurk dus dan kunnen we misschien ergens heen gaan en iets leuks gaan doen zodat ik de goed jurk uit kan kiezen hoewel dat ook weer niet zo belangrijk is want het is maar voor een avond maar dan wil ik er toch wel leuk uit zien en zo.'
          Het enige wat hij deed was even knikken. Inmiddels stonden ze aan de rand van de grote zaal en toen ze eenmaal een stuk naar binnen waren gelopen keek hij even opzij. 'Je bent leuk, weet je.' Hij had het gezegd voordat hij er er in had en beet toen hij het zich realiseerde, ongemakkelijk op zijn lip. 'Oké, vergeet dus maar gewoon dat ik dat gezegd hebt want ik weet dat je me enkel als een vriend ziet, dus vergeet maar gewoon dat we dit gesprek überhaupt gehad hebben.' Ratelde hij door. Vervolgens trok hij wat aarzelend zijn arm weer terug en zette een stap achteruit zodat hij niet zo dicht op haar stond.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.