• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''I’m sorry I think I’m having a stroke. Did you just suggest we break a rule?''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • Bored and tired •




          "Natuurlijk! Vertel maar, mag ook in een notendop als je niet de details wilt vertellen," zei ze en ik glimlachte licht. Ik vond het altijd al fijn dat Jess zo begrijpend tegenover me was. ''Ik vertel je het wel bij de movie night, oké?'' glimlachte ik en voor ik nog iets kon zeggen, werd ik omhoog getrokken en het veld afgesleurd.
          Jess trok me naar de jongenskleedkamer, waardoor ik even kort mijn wenkbrauwen voor optrok. Even begreep ik haar bedoelingen niet om de kleedkamers van de jongens opeens binnen te stormen, maar een milliseconde daarna realiseerde ik me dat ze Ira zou gaan willen zoeken daar. Natuurlijk. Nathan zou daar zijn. Nee, shit.
          "Bedek je ogen maar," zei ze giechelend voordat ze deur opende. Over stemmingswisselingen gesproken, Jess ging in één klap van liefdesverdriet naar enthousiasme. Ook al kon ik zelf ook een beetje schommelend tussen een paar emoties zitten, dit vond ik wel verbazingwekkend voor de meid.
          "Jess? Jace?" Ik keek een beetje rond in de kleedkamers, wat glimlachend naar wat bekenden en realiseerde me dat ik haast geen make-up op had. Fijn. Dit kon niet gênanter worden. Ik moest toegeven dat ik me nogal onzeker voelde, maar Jess daarentegen had waarschijnlijk mascara over haar hele gezicht. Niet dat het haar lelijker maakte, van verre zelfs.
          "Sorry we komen voor Ira waar is hij?" vroeg Jess aan iemand en ik realiseerde me dat ze mijn hand niet meer vast had. Toen Jess de hoek om was gelopen, naar Ira waarschijnlijk liep ik de andere kant op. Ik had geen idee waar ik naartoe liep, totdat ik bijna tegen Nathan aanbotste. Waarom was ik de laatste tijd zo erg in mijn gedachtes gezonken? Straks botste ik nog iemand aan met mijn verdomde auto.
          ''Eh,'' Ik beet even kort op mijn lip en schudde daarna mijn hoofd. ''We moeten nu echt praten, weet je.'' mompelde ik en beet daarna weer op mijn lip, zo hard totdat ik het bloed begon te proeven.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    "NO WAY." lacht ze vrolijk en ik knik ook lachend. Het was niet eens één keer, maar dat hield ik er maar even buiten. "Hij was wel een leraar maar gaf mij geen les, telt dat?" Zegt ze en ik knik, grijnzend kijk ik toe hoe ze een slok neemt en ik schud mijn hoofd. Het was wel weer duidelijk wat voor spel dit was. "Never have I ever... had sex in a public space." hoor ik haar zeggen en ik kijk haar aan. Als mijn blik kon spreken, dan zou het sowieso really? zeggen. Ik grijns als ze een slok neemt. "God we're terrible." Lacht ze en ik knik bevestigend. "Eh, ja, in ehm... In een bezemkast.". Ik lach even en schud mijn hoofd weer. "Ah well." Grinnikt ze en dan is het mijn beurt om weer een slok te nemen.
    ''I'm pretty sure...'' begin ik en ik kijk grijnzend van haar naar de camera. ''Dat ik het vaker heb gedaan in openbare plekken, dan in een bed of op zijn minst een bank.'' grijns ik. ''Veel vaker.'' zeg ik dan en ik knik, waarna ik kort mijn schouders ophaal. ''Never have I ever.. had sex with someone on the first date.'' grijns ik en ik kijk naar Cara terwijl ik dan snel een slok mee. ''Mééstal op de eerste dates al, you have to know what you get right?'' grijns ik..


    El Diablo.




    Benjamin George O'Donnel



    Het kreuntje dat zijn lippen verliet haf me meteen een kriebeling vanbinnen en ik beet zachtjes op mijn lip 'Is dat goed of slecht?' prevel hij schor, zijn stem deed me smelten vanbinnen, het schorre was so sexy en ook best opwindend. "Goed natuurlijk." had ik geglimlacht en begon toen met het maken van de chocomelk.
    Kyros gleed ondertussen van het aanrecht af en ik ging wat dichter bij hem staan.
    'Ik snap het wel Benji. Het ging gewoon niet meer en hoeveel ik je ook m-miste-,' begon hij en ik zag hoe een verdwaalde traan over zijn wang gleed die hij niet veel later weg veegde. 'j-je moet het jezelf niet al te veel kwalijk nemen. Ik hou ook nog steeds van jou en we kunnen het gewoon opnieuw proberen, toch?' Glimlachte hij zwakjes en ik knikte met een tevreden glimlach op mijn gezicht. "Ja, een nieuwe start." stemde ik in en glimlachte waarna ik even over zijn wang streelde en luisterde naar zijn voorstel. 'We kunnen een film op zetten maar ik denk dat we daar bijna alles van zullen missen, zoals gewoonlijk,' grinnikte hij en tevreden knikte ik waarna ik hem zachtjes meetrok naar de zetel waar ik me op neer plofte en daarna trok ik hem op me , mijn warme choco legde ik even opzij zodat ik mijn armen om hem heen kon slaan. "Dus gewoon een filmpje opzetten?" vroeg ik maar wachtte niet echt op een antwoord en nam de afstandsbediening die ik op een random post drukte. Echter lette ik niet echt op welke film er aan het spelen was en drukte ik vrijwel meteen mijn lippen op de zijne.
    [/grey][/face][/center]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Happy. ~ outfit



    Ik ving zijn blik, maar ik negeerde het gewoon. "My fans need to know what a slut you are." Ik lach om zijn antwoord. "Dat zal wel weer." Zeg ik met een knipoog, en wacht dan zijn volgende vraag af. "Never have I ever... Had sex with someone on the first date." Hij grijnst en kijkt naar mij terwijl hij een slok neemt. "Mééstal op de eerste dates al, you have to know what you get, right?" Grijnst hij en ik schiet in de lach. "Je bent vreselijk." Lach ik, waarna ik hem snel een kus op zijn wang geef, zoals ik wel vaker doe, en neem dan zelf ook een slok. "Niet zó vaak, maar het... gebeurt. Soms?" Ik grinnik, "Soms kan je er gewoon niets aan doen. Denk ik?" Ik kijk door de lijst en schiet dan in de lach. "Okay. This is gonna be interesting..." Grinnik ik, en mijn wenkbrauwen trek ik op terwijl ik de vraag uitspreek. "Never have I ever... taken nudes of myself or someone else." Ik schiet in de lach en neem snel een slok. "I actually do that." Grinnik ik, "Heel vaak. SO. Chris. Nu jij, laten we maar snel doorgaan naar jou." Ik grinnik en sla mijn hand voor mijn mond. Way to go Cara


    Spinning around, I'm weightless.


    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social Butterfly • 17



    Plotseling voelde ik hoe ik om hoog getrokken werd, door niemand minder dan Luke. Onwillekeurig verscheen er een grijns om mijn lippen, aangezien hij Kayleigh dus heeft gelaten voor wat ze was. Alleen.
          Echter toen Lucas me in de prinsessenstijl - of hoe je het wilt noemen - wegdroeg voelde ik mijn wangen toch weer wat warmer worden. Hij moest wel erg veel over hebben om zoiets te doen. Uiteindelijk kwamen we bij een bankje neer dat zich nog op de velden bevond, echter wat afgelegen. Ik keek hem duidelijk verbaasd aan toen hij mij op zijn schoot zette. "Gaat het?" Ik knikte enkele malen heen en weer met mijn hoofd. "Enigermate. Mijn knieën doen wat pijn, echter zakt die pijn wel weg in deze houding," zei ik met een onschuldige grijns.
          Toen leunde Luke naar voren en gaf me een derde zuigzoen, waardoor een genietend kreuntje over mijn lippen rolde. Ik boog dan grijnzend naar Luke toe om hem evenals een derde zuigzoen te geven, gezien ik van Lucas al twee had. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en ik ging dichter tegen hem aan zitten. "Het is perfect," zei hij met een hese stem. Ik knikte en kon tevens alleen genieten op dit moment. Nadat ik enkele kusjes in zijn nek had gedrukt liet hij zijn handen zowel over mijn voorgevel als kont glijden - waardoor ik mijn handen onder zijn shirt liet glijden.
          Dit ging een tijd door totdat ik hem stopte en uitdagend aankeek. "Let me do this," mompelde ik tegen zijn lippen aan. Met mijn ene hand streelde ik door zijn donkere lokken, en met de andere verkende ik zijn lichaam - terwijl ik kusjes in zijn nek, wang, neus drukte en uiteindelijk op zijn mondhoek. Tot slot gaf ik een korte, snelle kus op zijn mond en keek hem toen glimlachend aan. "Hier heb je je verlangde kus," zei ik dan ook grijnzend en ietwat speels. Ik wist totaal niet wat er met me aan de hand was, maar wel wist ik dat het deels Lucas was. Zou ik toch zoals Syd, Charlie and Cara zeiden: een zwak voor hem hebben?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    "Je bent vreselijk." Lacht ze en ze drukt een kus op mijn wang. ''Misschien een beetje..'' grijns ik. Ze neemt ook een slok, "Niet zó vaak, maar het... gebeurt. Soms? Soms kan je er gewoon niets aan doen. Denk ik?'' zegt ze en ik knik even. ''I guess so.. It just happens.'' zeg ik. "Okay. This is gonna be interesting..." Grinnikt ze waardoor ik haar nieuwsgierig aankijk. "Never have I ever... taken nudes of myself or someone else.". Ze schiet in de lach en neemt dan snel een slok. "I actually do that." Grinnikt ze en ik haal mijn wenkbrauw op en kijk haar grijnzend aan. "Heel vaak. SO. Chris. Nu jij, laten we maar snel doorgaan naar jou." zegt ze en ik knik licht. ''Well first off, you made me curious.'' zeg ik plagend en ik kijk haar even aan.
    ''Maar er zijn vast wel foto's van mij ergens in the drunk times.. En een ex van mij vond het ooit een goed idee om een nude photoshoot te doen met mij als fotograaf so....'' zeg ik en neem dan een grote slok. ''Never have I ever....'' zeg ik en denk even na. ''Verder gegaan dan zoenen met hetzelfde geslacht.'' zeg ik en ik kijk haar aan. Deze keer zonder een slok te nemen. Ik wacht af op haar antwoord en werp een snelle blik in de camera.


    El Diablo.

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Happy. ~ outfit



    "Well first off, you made me curious," zegt hij plagend en ik knipoog terwijl hij me aankijkt. "Maar er zijn vast wel foto's van mij ergens in the drunk times.. En een ex van mij vond het ooit een goed idee om een nude photoshoot te doen met mij als fotograaf so..." Zegt hij en neemt een slok. Ik grinnik. "Never have I ever..." zegt hij, en denkt na. "Verder gegaan dan zoenen met hetzelfde geslacht." Zegt hij en kijkt me aan, zonder een slok te nemen. Ik probeer zijn blik zo lang mogelijk vast te houden, en blijf hem aankijken terwijl ik een slok neem. "I hate you." Grinnik ik dan. "Eh, ja. Like, Oral? Met ehm... iemand? Ooit? In mijn experimentele fase?" Leg ik uit terwijl ik in de camera kijk. Ik haal diep adem en slaak dan een zucht, voor ik weer naar Chris kijk. "Hot, huh?" Knipoog ik, en denk weer even na voor een volgende. "Never have I ever given someone a handjob or oral to get out of actual sex" Weer neem ik een slok, mijn glas is nu bijna leeg. "Like, all the time?" Ik haal grinnikend mijn schouders op en kijk vervolgens naar Chris


    Spinning around, I'm weightless.

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    Na een tijdje neemt ze een slok en ik knik even met een brede grijns. "I hate you." Grinnikt ze dan en ik lach even. "Eh, ja. Like, Oral? Met ehm... iemand? Ooit? In mijn experimentele fase?" legt ze uit en ik knik goedkeurend. ''Zo zo.'' zeg ik. "Hot, huh?" zegt ze en een knipoog volgt. ''Zekers..'' grijns ik en ik knipoog ook even speels terug. "Never have I ever given someone a handjob or oral to get out of actual sex" zegt ze en ik moet lachen als ze een slok neemt. "Like, all the time?" zegt ze dan en ik schud grijnzend mijn hoofd.
    Ik neem een grote slok en kijk dan naar mijn lege glas. ''Well...'' zeg ik en ik vis een blikje uit de tas. Cola cherry. Goed genoeg. Ik schenk mijn glas in, ''als je je vingers en mond goed genoeg gebruikt heb je zo je zin..'' grijns ik en zet het lege blikje bij de andere op tafel. ''Maar oké..'' zeg ik en denk na over mijn vraag. "Never have I ever... Had sex with someone I wasn’t attracted to because I wanted to get laid that badly." zeg ik en ik kijk haar aan. Mijn gevulde glas liet ik staan en ik kijk kort in de camera voor ik me weer op Cara richt.


    El Diablo.

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Happy. ~ outfit



    Ik lach even om zijn goedkeurende knik. "Well.." zegt hij terwijl hij zijn glas weer vult, "Als je je vingers en mond goed genoeg gebruikt heb je zo zin.." Grijnst hij en ik schiet in de lach. "You'd be surprised." Grinnik ik. "Maar oké..." gaat hij verder, en ik wacht. "Never have I ever... Had sex with someone I wasn’t attracted to because I wanted to get laid that badly." Hij laat zijn glas staan en kijkt even naar de camera, en vervolgens naar mij. "You make me look like a horrible person." Mompel ik, voor ik een slok neem. "Eén keer... en in my defence, mijn pandapunten begonnen zich akelig hoog op te stapelen en nouja... ja." Ik lach even en kijk hem dan aan. "En dan dacht jij dat jij zo veel moest drinken, huh." Ik schud lachend mijn hoofd voor ik even nadenk over mijn volgende vraag. "Never have I ever... been called a slut or a player and kind of liked it." Dit keer laat ik mijn glas staan. "Ik werd actually heel erg boos toen dit gebeurde en weigerde verder te gaan met waar we mee bezig waren. Waaaant dat was een van de eerste keren dat ik seks had." Ik grinnik, "Dus ik was echt heel erg beledigd." Ik grinnik en werp mijn blik weer op Chris.


    Spinning around, I'm weightless.

    Kyros Raith Ky • Muziekkant • 17 • In loveee


          'Ja, een nieuwe start.' Ik glimlach en druk zachtjes een kusje op zijn lippen waarna ik mijn voorstel doe. Benjamin knikt instemmend en trekt me op zijn schoot. Ik kruip tegen hem aan en druk mijn lippen tegen zijn kaaklijn als hij zijn armen om mij heen slaat.
          'Dus gewoon een filmpje opzetten?' Hij pakt de afstandsbediening en zet de tv aan, maar voordat de openings credits überhaupt in beeld zijn verschenen drukt Benjamin zijn lippen op de mijne. Een verrast geluidje verlaat mijn mond en ik zoen hem gewillig terug. In mijn achterhoofd bedenk ik me wel dat er nu echt niemand binnen moet lopen en vooral niet Ellie. Ik weet dat zij en Jess wel best veel met elkaar om gaan en ik wil graag Jess sparen. Dit mag voorlopig wel even geheim blijven. Na een tijdje laat ik Benjamin los en kijk ik hem aan met mijn wangen lichtelijk gekleurd.
          'Het is oneerlijk hoe knap jij bent,' mompel ik laag en schor en ik druk mijn lippen in zijn nek terwijl ik wat dichter tegen hem aan kruip. Het is al eeuwen geleden dat ik met iemand gezoend heb, laat staan Benjamin en om eerlijk te zijn geniet ik er behoorlijk van. Even verdwijnt mijn schuldige gevoel tegenover Jess.
          'Als we zo doorgaan kunnen we net zo goed de film uitzetren,' lach ik terwijl ik een blik naar achter werp waar The Day After Tomorrow draait.
          'Not that I mind,' voeg ik eraan toe om hem vervolgens weer vol overgave te zoenen.
          'Ik hou zoveel van je,' prevel ik tegen zijn lippen aan.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 18:13 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -- foutje.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 18:25 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Gabriël 'Gabe' Caleb Ashworth
    Outsider / Dealer • 18

    Ik hoorde Syd nog overduidelijk roepen, maar ik hoorde enkel haar stem - niet de woorden. Blijkbaar had ze niet begrepen hoe pijn het deed, maar wat verwachtte ik ook? Mensen leven enkel alleen door pijn.
          Ik ging vrijwel meteen op Whatsapp om haar te blocken, gezien ik meerdere berichtjes niet van haar aan zou kunnen. Een geërgerde zucht rolde over mijn lippen nadat Charlie zei dat ze naar me zou komen. Waarom? Waarom moest ze komen? Ze wist precies hoe ik dan zou reageren qua emoties, ze is mijn zusje en haar zou ik nietd verbergen.
          Opeens voelde ik twee smalle armen om me heen een kus op mijn rug, wat alleen Charleston kon zijn.
          "Hey broertje," zei ze voordat ze voor me ging staan. Normaal had ik haar vreemd aangekeken om het feit dat ze me op school broertje noemde, alleen kon ik nu haar alleen gebroken aankijken. "Wat is er gebeurd?" Ze sloeg haar arm weer om mijn middel en legde haar hoofd tegen mijn borst aan.
          Ik wou net mijn mond open trekken tot Ira kwam en Charles even een kus op haar achterhoofd gaf, voor hij naar mij glimlachte en weer doorliep. Dat maakte mijn 'mood' ook niet beter.
          Ik klampte mijn armen om haar smalle schouders, maar niet te stevig gezien ik haar dan nog eens pijn zou kunnen doen en steunde met mijn kin op haar hoofd. "Ze z-zei dat ze niet.. ze niet meer van me hield en toen," begon ik haperend -totaal niet uit mijn aoorden komend- terwijl ik mijn ogen sloot. "Heb ik het.. het gewoon. Je weer wel: uitgemaakt." Ik slikte en hield Charlie alleen maar steviger vast nu.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ISAAC HUGUES ALLARD

    Ze schudde dat ze het niet met mee eens was toen ik zei dat het mijn schuld was. Ook gaf ze me een warme zacht zoen op mijn lippen, maar het zorgde er allemaal niet voor dat mijn schuldgevoel wegging.
    "Het is onze fout, maar hé, fouten zijn menselijk en het is nu eenmaal gebeurt. " zei ze me, maar ook dit liet het niet verdwijnen. Ik wilde kunnen genieten van haar lieve blik en strelingen over mijn haar, maar ik kon het gewoon niet over mijn lijk laten het schuldgevoel te vergeten.
    "Ik hou van je." vertelde ze me fluisterend. Al die mooie woorden, bewegingen en bedoelingen, ik verdiende ze niet. Ik was gewoon een zak die een meisje haar maagdelijkheid en leven ontnomen had en haar zwanger gemaakt had.
          Op mijn vraag wat ze met het kind zou doen, bleef ze even snel. Waarschijnlijk verichtte ze nu een handeling in haar gezicht die ik nu niet kon zien. Haar emoties had ik tot nu toe kunnen horen in haar stem, maar haar gezicht had ik alle tijd niet gezien.
    "Mijn moeder heeft mijn pillen afgenomen, omdat ze vind dat het mijn schuld is en ik de gevolgen ervan moet dragen, mijn vader weet er nog niets van maar zou me naar een abortie centra sturen, maar ik kan het gewoon niet. Ik kan geen levend wezen vermoorden." vertelde ze me met een verdrietige ondertoon in haar stem. Ik vond het eigenlijk nogal raar van haar moeder. De gevolgen ervan dragen? Dit kon misschien het hele leven van je dochter verpesten. Dat deed je je kind toch niet aan?
    Ik kon het natuurlijk niet beoordelen. Ik wist niet hoe Riley's gezin in elkaar stak of hoe haar ouders waren en haar relatie met hen.
    Toch kon niets in me aanwakkeren dat die mensen graag zou willen ontmoeten. Als haar moeder dit soort dingen zei, wat zou ze dan wel niet over mij zeggen?
    De ontmoeting zag ik nu al superongemakkelijk voor me. Dat werd waarschijnlijk uitstellen. Meiden wilden vaak dat jongens hen ouders leren kennen.
    Die vader leek me eerlijk gezegd redelijker, maar dat Riley het niet wilde kon ik ook begrijpen. Ikzelf wist ook niet of ik dat wel wilde, al zou dat wel de beste oplossing zijn voor school en mijn modelcarrière.
    Ik had al de tijd naar haar geluisterd en enkel nadenkend geknikt toen ze klaar was met praten. Ik moest nu gewoon even nadenken in stilte.
    "Maar ik ben niet de enige met het recht om te kiezen. Wat...Wat wil jij?" vroeg ze me toen. Door deze vraag werd ik even verbluft.
    Eigenlijk had ik de keuze op haar overgelaten. Het gebeurde in haar lichaam en zij zou het moeten dragen, niet ik. Natuurlijk zou ik haar steunen in haar keuze en vormde ik zelf ook wel een mening, maar die liet ik eigenlijk een beetje achterwege.
    Ik schraapte mijn keel.
    "Ik denk dat dit allemaal echt enorm veel invloed zal hebben op ons leven." begon ik, waarna ik een aantal seconden stil bleef. "Dit neemt niet weg dat ik mijn toekomst altijd voor me heb gezien als vader. Het is alleen zo vroeg."
    Ik zuchtte even, waarna ik even voor me uit staarde. Ik wist het gewoon niet.
    "Ik weet gewoon niet wat ik wil. Ik moet hier gewoon nog even wat langer over nadenken." besloot ik.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    "You make me look like a horrible person." Mompelt ze en ik grijns even. ''That's what best friends are for..'' zeg ik terwijl zij ondertussen een slok neemt. "Eén keer... en in my defence, mijn pandapunten begonnen zich akelig hoog op te stapelen en nouja... ja." zegt ze en ik moet even lachen waarna ik mijn hoofd schud. "En dan dacht jij dat jij zo veel moest drinken, huh." zegt ze en ik knik. ''Zeker, ik heb mijn streken vast van jou geleerd.'' plaag ik en ik geef haar een snelle knipoog. "Never have I ever... been called a slut or a player and kind of liked it." zegt ze en ik haal een wenkbrauw op. Wie zou dat nou weer leuk vinden. Behalve als je een of andere fuckboy bent, I don't know..
    "Ik werd actually heel erg boos toen dit gebeurde en weigerde verder te gaan met waar we mee bezig waren. Waaaant dat was een van de eerste keren dat ik seks had. Dus ik was echt heel erg beledigd." zegt ze met een grinnik en ik knik. ''Slimme keuze, je moet me even vertellen wie dat was want die heeft een probleem met mij..'' zeg ik en ik grijns even naar haar voor ik antwoord geef. ''Player heb ik al een aantal keer gehad, maar ik ga niet vreemd. Dus ik ben geen player. Ben ik een casanova? Misschien een beetje..'' antwoord ik en ik laat dus mijn glas staan. ''Never have I ever... had sex with a friends parent..'' zeg ik en ik kijk haar aan waarna ik langzaam het glas naar mijn lippen breng en een slok neem. ''De vrouw zag er erg goed uit voor haar leeftijd en ze had net een scheiding achter de rug. Gotta give her some pleasure?'' zeg ik dan maar.


    El Diablo.

    [LedasBoobs is een echte twitter dus ok Carasboobs it is]

    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Happy. ~ outfit



    ''Slimme keuze, je moet me even vertellen wie dat was want die heeft een probleem met mij..'' Zegt Chris, en ik glimlach en leun even tegen hem aan. "Nah, it's okay. Hij bedoeld het goed... denk ik?" Ik glimlach even en haal mijn schouders op. "Never have I ever... had sex with a friends parent..'' Mijn ogen worden groot als hij een slok neemt. "De vrouw zag er erg goed uit voor haar leeftijd en ze had net een scheiding achter de rug. Gotta give her some pleasure?" Ik sla mijn hand voor mijn mond. "WAT? WIE? WAT? Oh my god Chris." Ik probeer mijn lach in te houden terwijl ik mijn twitter check. "Okay ehm..." Mompel ik, terwijl ik door mijn notificaties scroll. "Ik heb getweet dat we een video maken, en Never Have I Ever spelen, en jullie hebben vragen ingestuurd... Ik haat jullie allemaal." Ik grinnik even. "Kidding, okay. Let's see." Ik scroll verder, en bijt op mijn lip. "Well, de minst erge tot nu toe." @CarasBoobs: Never Have I ever... Had a sexual fantasy about a friend. Vlak voor ik het aan Chris kan laten lezen, zie ik dat een spelletje truth or dare begonnen is. Ik zie van alles voorbij komen, en zie dat Chris aan de beurt is, dus ik wacht. Hij vraagt het aan mij, en uiteindelijk ga ik voor Dare.
    << Fine. You should really kiss me sweetheart after all the bedroom eyes ;) - Chris
    >> Are you serious? - Cara
    << Do I sound serious? - Chris
    >> Maybe - Cara
    << Then yes - Chris

    De hele tijd schieten mijn ogen naar Chris en terug naar mijn telefoon, terwijl mijn wangen langzaam rood kleuren. Dan lock ik mijn telefoon, en haal diep adem. "Well, then..." Ik voel mijn wangen nog warmer worden en leun vervolgens naar Chris toe, terwijl ik mijn ogen sluit en voorzichtig mijn lippen op die van hem druk.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 23:19 ]


    Spinning around, I'm weightless.