• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Square schreef:
    Ik voel me zo enorm schuldig.


    What's on your mind?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Q-ers maken me zo blij af en toe, wauw.


    Pretty is just a pretty word.

    Jorah schreef:
    (...)

    Ahw poor you ):


    Omfg, dat is een gif uit een VER verleden. Ik was zo obsessed met die serie.


    Caution first, always.

    Backbiter schreef:
    (...)

    What's on your mind?


    Ah, het is een beetje een lastig verhaal dat ik beter niet hier kan neerzetten. Het is wel lief dat je ernaar vraagt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ga weg verkoudheid.

    Square schreef:
    (...)

    Ah, het is een beetje een lastig verhaal dat ik beter niet hier kan neerzetten. Het is wel lief dat je ernaar vraagt.


    Okay c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."



    Can't stop sayin' this (:

    Jorah schreef:



    Can't stop sayin' this (:



    -

    Water helpt ook al niet, dangit.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)



    -

    Water helpt ook al niet, dangit.


    Jaja, lach maar. Geloof me, ik was de hele dag depri omdat ik misschien kaartjes kon krijgen voor Antwerpen maar dat niet lukte ^^ En toen kwam jij out of the blue met dat voorstel en yay!


    Een warme doek of kersenpitten zak? En rustige muziek erbij helpt vaak ook wel :3

    Jorah schreef:
    (...)

    Jaja, lach maar. Geloof me, ik was de hele dag depri omdat ik misschien kaartjes kon krijgen voor Antwerpen maar dat niet lukte ^^ En toen kwam jij out of the blue met dat voorstel en yay!


    Een warme doek of kersenpitten zak? En rustige muziek erbij helpt vaak ook wel :3

    Aww, babe. Ik zal je voor de rest van mijn leven meenemen naar twenty one pilots concerten. Iedereen moet die twee eens live zien. CCCC:
    Oh en thanks voor de tips. Die warme doek zal ik eens proberen. c;

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 21:43 ]


    Caution first, always.

    Abstergo schreef:
    Vandaag bij mijn kleine boef geweest, wat een lieverd is het ook. We zijn er ook achter gekomen dat hij op beiden zijkanten een hartje heeft zitten (:



    Cutecutecutecute *-*

    _ _ _

    Why? I hope you're alright...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Blurryface schreef:
    (...)
    Aww, babe. Ik zal je voor de rest van mijn leven meenemen naar twenty one pilots concerten. Iedereen moet die twee eens live zien. CCCC:
    Oh en thanks voor de tips. Die warme doek zal ik eens proberen. c;


    Mee eens haha! En ik zal met liefde meegaan, alleen zal ik dit maal wel op tijd zijn om zélf kaartjes te kopen ^^
    U'r welcome. Ik ga slapen, dat zou jij ook moeten doen want dat helpt ofc het aller beste haha

    In no fucking mood to do anything.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alles doet pijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hopeloos.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…