• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    AO3 schreef:
    Je bent een fucking irritant klote kind en als je nu niet eens een keer stopt met dit gedoe dan wil ik liever geen vrienden meer met je zijn want ik word gek van jou en al je zware problemen shit. En maar hypocriet zijn en zeggen dat anderen aandachtshoeren zijn. Kijk eerst eens naar jezelf. Ik weet dat ik ook een aandachtstrekker ben, maar ik erken dat en loop niet zo met al mijn shit te koop zoals jij. Jij trekt aandacht in een negatieve manier met al je verdriet en struggles, maar ik ben tenminste nog vrolijk en gewoon een hyper kind. (Meestal.) Maar als ik eens een kuttijd heb, is jouw antwoord alleen 'SAME' of 'HAHAHA blablabla' like, nee, dat is niet wat ik nodig heb op zulk soort momenten. Je bent op dit moment niet erg anders dan Riekelt met zijn plotselinge depressieve gedoe op zijn instagram hoor, schat. Ook vind ik het irritant dat je beste vrienden wil blijven met al je exen, altijd nog steeds met hun flirt of wat dan ook, en het dan raar vind dat ze mixed signals aangeven? ??? Als ik je zeg dat het beter is om niet met hem af te spreken, gun ik je geen geluk, maar godverdomme man, ik gun je juist geluk. En je hoeft geen negatieve aandacht te vragen aan iedereen met al je problemen, want je hebt vrienden en aandacht zat. Je vind het raar dat ik gewoon fucking insecure ben en geen contact durf te leggen met mensen die ik een beetje ken, laat staan met mensen die ik helemaal niet ken. Vind je het gek, als ik mijn eerste twee jaar op de middelbare huilend naar school fietste, niet het gevoel had dat mensen me mochten, laat staan dat ik het gevoel had dat ik geaccepteerd werd? Je moet niet zo vreselijk irritant doen. Ik kan echt niet meer tegen je. Ik weet niet of jij het zelf ook merkt, maar de kloof tussen ons wordt elke dag groter. Je doet zo uitsloverig voor al je populaire vrienden en weet je wat, stik er maar in. Van zoveel 'bae's' tegelijkertijd kan nooit iets goeds komen. Oh ja. Als we afspreken, zit je alleen maar op je telefoon en bent niet meer bereikbaar. Als ik vraag waarom je lach, zeg je 'oh nee laat maar', wauw. Leuk. Sociaal. Ik word op dit moment alleen al gek als ik denk aan de manier waarop je met mensen appt of gewoon hoe je je vingers over het scherm van je telefoon beweegt, godsamme. Thirza en jij waren beste vrienden en dat is nu niet meer en raad eens waarom niet? Door je gedoe, je bae's en dat je nooit meer bereikbaar bent, alleen als je je telefoon voor één seconde weglegt. En als je dan al bereikbaar bent is het maar de vraag of het leuk, gezellig wordt of dat je weer gaat klagen, klagen, klagen. Ik ben helemaal klaar met jou. En ik durf het niet te zeggen want je zult alles wat ik zeg ontkennen, op mij, Thirza, voor mijn part zelfs op Obama afschuiven en niets is jouw fout, nee het ligt aan de ander. Geen twijfel over mogelijk. Ik vind het niet meer gezellig met je, je humor vind ik opdringerig worden van 'HAHA HAHA KIJK MIJ LEUK ZIJN !!!! IK BEN GRAPPIG !! GA MET MIJ OM ! !!!'' en ik vind het niet meer leuk. So much for friendship.


    :c You deserve better indeed hun


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dus ja, dat is mij: ik kan warm en koud tegelijk zijn.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    Dus ja, dat is mij: ik kan warm en koud tegelijk zijn.


    Same


    26 - 02 - '16

    Gewoon even 45 hoofdstukken geactiveerd. Alsof het niks is. Haha. Ik heb medelijden met iedereen die nog een abo op dat verhaal had. Die heeft nu een volgespamde mailbox.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 20:52 ]

    Iee ik ben zo benieuwd wat je van je cadeau vinden zal! Alleen beetje jammer dat ik de tijd nog niet gevonden heb het op de brievenbus te doen... :c
    But still, curiousssss! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat spel is te leuk...van lvl 1 naar lvl 28 in een paar uur, because why not ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eirian schreef:
    Dat spel is te leuk...van lvl 1 naar lvl 28 in een paar uur, because why not ><

    nu ben ik nieuwsgierig, welk spel als ik vragen mag (cat)?

    Waarom vroeg je telkens aan mij zoveel hulp met die opdracht en keek je telkens zo lief in mijn ogen als we aan het praten waren. Ik betrap je er ook op dat je telkens naar mij kijkt als je iets zegt of als ik iets doe. Dajum! ;3
    Halp :W

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 20:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Godverdomme man, waarom is mijn fandom, mijn otp, het fandom van mijn otp en de rest die involved is altijd zo problematisch ik haat one direction i want to unstan. Het is echt niet meer leuk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Leuk als je vriend het gezellig heeft met anderen en jou vergeet.


    26 - 02 - '16

    let. me. sleep.

    Feline schreef:
    Leuk als de jongen die je leuk vind het gezellig heeft met anderen en jou vergeet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Over 10 uur allemaal injecties in mijn handen ugh >,<

    Jorah schreef:
    Over 10 uur allemaal injecties in mijn handen ugh >,<


    Ai, wat gaat dr gebeuren? Sterkte!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Doen alsof het me niet deert maar ondertussen.. ben ik er constant mee bezig. Zelfs zo erg dat ik teveel m'n best doe te veranderen. Ik moet stoppen te willen veranderen voor anderen. Het is toch nooit goed.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."