• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb in tijden niet zo'n hoofdpijn gehad


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sciles schreef:
    Ik heb in tijden niet zo'n hoofdpijn gehad


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Euhmmm, wanneer hadden jullie gedacht mij dat te vertellen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Annemarije is lief he.

    DualShock schreef:
    Annemarije is lief he.

    Mehri is lief bedoel je. Ja. Like, really really really sweeeeet.


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Mehri is lief bedoel je. Ja. Like, really really really sweeeeet.


    But.. But, you are made of sugar.

    Zucht. Waarom moest je nou weer op mijn laptop landen? Nu moet ik je platte karkas van de toetsen schrapen en mijn eigen, teruggewonnen bloed eraf poetsen. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'm so tired of everything. I just wanna sleep for an eternity.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:
    Ik wil liefst nog van een brug springen of gewoon verdwijnen. Ik wil gewoon dat het stopt.

    No, no, no, please, don't do that!

    Ik ben totaal niet goed in troosten en moed inspreken, maar I'll give it a try...
    Achter de wolken schijnt de zon, en na de storm, komt prachtig weer. Het is het waard om nu door alles heen te gaan, en sterk te blijven, en ik weet dat jij dat kan. Er zijn ook goede, leuke, mooie dingen in het leven. Dingen waarvan je kan houden en dingen die van jou houden. In donkere tijden is er zoveel narigheid dat die dingen nog wel eens verdwenen lijken te zijn, maar weet: dat zijn ze niet. Dat zijn ze nooit. Ze zijn alleen verstopt, verborgen of misschien even op reis, met als eindbestemming niemand minder dan jij. Op een gegeven moment zal happiness bij jou komen en jij kan dan gelukkig zijn.
    Ga door, alsjeblieft. Er is zoveel moois in de wereld dat je nog niet kent. Laat de kans om dat later allemaal te ontdekken, nu niet voorbij gaan.
    Ik hoop echt dat het is gelukt om je wat moed in te spreken. En ik wist trouwens geen goed Nederlands woord voor happiness


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    'Ja, je ziet er gewoon lesbisch uit. Omdat je -je wenkbrauwen niet doet en amper geen make-up draagt.'

    Niets tegen lesbiennes, maar wat? O_o


    wat was dit ookalweer

    Dil schreef:
    'Ja, je ziet er gewoon lesbisch uit. Omdat je -je wenkbrauwen niet doet en amper geen make-up draagt.'

    Niets tegen lesbiennes, maar wat? O_o


    Omg, nu lig ik echt stuk. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dil schreef:
    'Ja, je ziet er gewoon lesbisch uit. Omdat je -je wenkbrauwen niet doet en amper geen make-up draagt.'

    Niets tegen lesbiennes, maar wat? O_o

    Ever heard of lipstick lesbians? (joehoe)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pff, bedankt voor het doorgeven van de verkeerde opdracht.. Nu kan ik weer 2 uur doen over deze rekenles. FML.

    'Ik snap de hype van Fall Out Boy niet.'
    '...'
    '...'
    'Ik moet je introduceren. Je gaat het leuk vinden.'

    Omg, nee ;C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    De enige reden dat ik morgen naar school ga is omdat ik de rekenleraar niet langer dan een week wil missen. Waarom val ik als een blok voor iemand als ik dat helemaal niet wil? Het erge is nog dat ik ook écht mezelf een relatie met hem zie hebben.. en ik moet er alles aan doen om hem te zien, zit elke keer extra lang bij mijn kluisje in de hoop dat hij uit zijn kantoorruimte komt, of er heen gaat.. Ik kan dit echt niet langer aan..