• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hou nou eens op met negatief doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En toen had ik een vriend en ben ik bij hem thuis blijven eten en heb ik zijn vader en ontzettend schattige broertje leren kennen en ken ik ondertussen bijna zijn hele vriendenkring. Shit is getting serious. o,o Nee, dat had ik echt niet verwacht, dat dit zo'n ontzettend goede afloop zou krijgen. Op mijn verjaardag nog wel, spaart ook al datums om te onthouden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    En toen had ik een vriend en ben ik bij hem thuis blijven eten en heb ik zijn vader en ontzettend schattige broertje leren kennen en ken ik ondertussen bijna zijn hele vriendenkring. Shit is getting serious. o,o Nee, dat had ik echt niet verwacht, dat dit zo'n ontzettend goede afloop zou krijgen. Op mijn verjaardag nog wel, spaart ook al datums om te onthouden.


    Goed verjaardagscadeau, enjoy :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Giraffe schreef:
    En toen had ik een vriend en ben ik bij hem thuis blijven eten en heb ik zijn vader en ontzettend schattige broertje leren kennen en ken ik ondertussen bijna zijn hele vriendenkring. Shit is getting serious. o,o Nee, dat had ik echt niet verwacht, dat dit zo'n ontzettend goede afloop zou krijgen. Op mijn verjaardag nog wel, spaart ook al datums om te onthouden.


    Aw, gefeliciteerd. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh. Iedereen krijgt vette leuke verjaardagstopics met lieve berichten en zelfs creaties. Ik weet vrijwel zeker dat ik de 22e zo iets niet krijg. Sowieso denk ik dat die dag zwaar wordt in real life. . .

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doe normaal. :'D *probeert zich niet te ergeren*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou zoveel aan jou willen vertellen en tegelijkertijd wil ik je negeren. Wat verwarrend.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik had geen idee wat vampier en kat in het Latijn waren. Heb weer veel geleerd deze kroegquizavond. (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 1:05 ]

    Pls. Hoe je ook al weer heet, stom ding in mijn hoofd: maak melatonine aan (Thalamus? Tectum? Tegmentum? AARGH, ik ga dit nooit voor vrijdag kennen). I need it, very, very, very badly. D':


    Deep inside, I've never felt alive

    Giraffe schreef:
    En toen had ik een vriend en ben ik bij hem thuis blijven eten en heb ik zijn vader en ontzettend schattige broertje leren kennen en ken ik ondertussen bijna zijn hele vriendenkring. Shit is getting serious. o,o Nee, dat had ik echt niet verwacht, dat dit zo'n ontzettend goede afloop zou krijgen. Op mijn verjaardag nog wel, spaart ook al datums om te onthouden.


    Aaah vet leuk Lotta


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Abstergo schreef:
    Ugh. Iedereen krijgt vette leuke verjaardagstopics met lieve berichten en zelfs creaties. Ik weet vrijwel zeker dat ik de 22e zo iets niet krijg. Sowieso denk ik dat die dag zwaar wordt in real life. . .


    Ik heb een beetje hetzelfde, maar ik vind ouder worden dan ook echt vreselijk.


    26 - 02 - '16

    Hoofdpijn, nekpijn, onwijs moe. Op naar Duitsland om daar te spelen. Pff. Geld moet verdient worden eh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Flikker een eind op. Als ik mijn dag achter mijn laptop wil doorbrengen doe ik dat lekker. Op schooldagen heb ik geen tijd dus dan doe ik dat lekker het weekend. Fuck you.

    Ugh, rot op. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ooh was ik maar gewoon thuis op de bank gebleven gisteravond.


    i put the fun in funeral