• Woah, dit topic heeft een cool getal. Hoe dan ook:


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Stop met die gesprekken...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Loughlin schreef:
    My first dickpic. Should I be proud?
    Dat mensen zo zielig en wanhopig zijn, onbegrijpelijk.


    Hahaha dickpics zijn irritant. Als ik de persoon vervelend vind zeg ik altijd dat ikbwel beter heb gezien. Zijn ze nooit zo blij mee. :')


    OTOFT: uugh. Wees online. D: naja dan kom ik woensdag wel "per ongeluk" met de auto en mag jij me naar huis brengen. Vraag je me toch altijd terwijl ik zo'n beetje altijd op de fiets ben. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hahaha dickpics zijn irritant. Als ik de persoon vervelend vind zeg ik altijd dat ikbwel beter heb gezien. Zijn ze nooit zo blij mee. :')


    OTOFT: uugh. Wees online. D: naja dan kom ik woensdag wel "per ongeluk" met de auto en mag jij me naar huis brengen. Vraag je me toch altijd terwijl ik zo'n beetje altijd op de fiets ben. xd


    Omfg, why didn't I think of this before :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loughlin schreef:
    (...)

    Omfg, why didn't I think of this before :'D


    :'D
    Weet je het nu. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hahaha dickpics zijn irritant. Als ik de persoon vervelend vind zeg ik altijd dat ikbwel beter heb gezien. Zijn ze nooit zo blij mee. :')


    OTOFT: uugh. Wees online. D: naja dan kom ik woensdag wel "per ongeluk" met de auto en mag jij me naar huis brengen. Vraag je me toch altijd terwijl ik zo'n beetje altijd op de fiets ben. xd


    Of je stuurt gewoon een random dickpic terug. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik heb gewoon iemand nodig die mij beschermt tegen mijn eigen chaotische ik. Waarom heb je dat na 3 jaar nog steeds niet door?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Furiosa schreef:
    (...)

    Of je stuurt gewoon een random dickpic terug. 8D


    Dat is wel een serieuze shocker. En dan "Ik heb echt het gevoel dat ik jou hier mee kan vertrouwen, en dat het jou niet uit maakt dat ik zo ben zoals ik ben"


    Sarah = ongewoon sexy

    Furiosa schreef:
    (...)

    Of je stuurt gewoon een random dickpic terug. 8D


    Maar dan moet je die randomly op je phone hebben staan :')
    Al vind ik deze ook wel funny :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dat is wel een serieuze shocker. En dan "Ik heb echt het gevoel dat ik jou hier mee kan vertrouwen, en dat het jou niet uit maakt dat ik zo ben zoals ik ben"


    Ah, prachtig. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Of je stuurt gewoon een random dickpic terug. 8D


    Hahahah, genius! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Guess you're the queen of this website.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Puss


    i put the fun in funeral

    Het falende moment dat wanneer je naar je toetsenbord kijkt alleen maar fouten maakt tijdens het typen maar wanneer je naar het scherm of ergens anders kijkt dan je foutloos schrijft (voor zo ver ik foutloos kan schrijven hihi)


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Heerlijk gevoel om eindelijk weer eens een stuk geschreven te hebben en er ook blij mee te zijn. (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Umm excuse you buik maar volgens mijn agenda is dit de derde dag en op de derde dag had ik geen kramp besteld, tenk joe verie muts.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.