• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Fuck man. D: Je mag niet zomaar een bericht verwijderen, rotlaptop.


    Your make-up is terrible

    Meh, please popcorntime werk mee :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Morgen word echt zo'n dubbele dag. Een moeilijk en zwaar moment en daarna meteen over naar een vrolijk leuk moment. *zucht* totaal geen zin in.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik snap niet waarom je opeens niet meer tegen me praat en het maakt me gek. Ben je klaar met me, of weet je gewoon niks te zeggen? Ik weet het niet en ik wil het weten, maar tegelijk wil ik niet weer degene zijn die het gesprek moet starten. Als je echt om me geeft, kom je op den duur wel naar me toe, toch?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vierde keer gefavoriet \o/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik snap niet waarom je opeens niet meer tegen me praat en het maakt me gek. Ben je klaar met me, of weet je gewoon niks te zeggen? Ik weet het niet en ik wil het weten, maar tegelijk wil ik niet weer degene zijn die het gesprek moet starten. Als je echt om me geeft, kom je op den duur wel naar me toe, toch?


    Okay, iemand die dit leest, I need your opinion. Moet ik een gesprek starten of niet? :/ Ik wil geen ruzie en ik wil niet doodgezwegen worden, maar ik wil nu ook wel eens weten hoeveel ze nu daadwerkelijk om me geeft..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Okay, iemand die dit leest, I need your opinion. Moet ik een gesprek starten of niet? :/ Ik wil geen ruzie en ik wil niet doodgezwegen worden, maar ik wil nu ook wel eens weten hoeveel ze nu daadwerkelijk om me geeft..


    Werd dat tegen je gezegd, of is dit wat jij voelt?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Okay, iemand die dit leest, I need your opinion. Moet ik een gesprek starten of niet? :/ Ik wil geen ruzie en ik wil niet doodgezwegen worden, maar ik wil nu ook wel eens weten hoeveel ze nu daadwerkelijk om me geeft..


    Dit had ik ook laatst, maar achteraf bleek het een goede reden te hebben. Ik zou met haar gaan praten op een goed moment en rustig en voorzichtig uitleggen wat je voelt. Als ze echt een goede vriendin is zal ze eerlijk zijn en geen ruzie aangaan. Ik weet in ieder geval dat ikzelf het niet fijn vond om in zo'n 'tussenpositie' te zitten, vraag duidelijkheid!

    En toen kreeg ik out-of-the-blue een bos bloemen. Wow...


    26 - 02 - '16

    Margherita schreef:
    (...)

    Werd dat tegen je gezegd, of is dit wat jij voelt?


    Dit is wat ik voel :/ Al is er wel eens gezegd dat ik het initiatief eens aan haar moet laten door iemand..

    Jorah schreef:
    (...)

    Dit had ik ook laatst, maar achteraf bleek het een goede reden te hebben. Ik zou met haar gaan praten op een goed moment en rustig en voorzichtig uitleggen wat je voelt. Als ze echt een goede vriendin is zal ze eerlijk zijn en geen ruzie aangaan. Ik weet in ieder geval dat ikzelf het niet fijn vond om in zo'n 'tussenpositie' te zitten, vraag duidelijkheid!


    Probleem is dat ik haar wel vaker om een eerlijk antwoord heb gevraagd, maar ze in het verleden daarin ook niet helemaal eerlijk is geweest. Ik heb haar ook gezegd dat als er iets is, ze dat gewoon moet zeggen en ze het niet voor zich moet gaan houden, omdat ik dan net zoals nu ook niet weet waar ik aan toe ben. En het is eigenlijk niet zozeer dat er ruzie van komt, maar meestal is het dan even praten en weer terug vallen in hetzelfde ritme, vandaar dat ik dus nu zoiets heb van moet ik haar ermee laten komen? Maargoed, ik wil het wel voorleggen, in de hoop op een reactie :/ Ik weet alleen niet wanneer voor haar een goed moment is..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Argh, ik snap het niet. Waarom voel ik me telkens toch zo slecht?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Backbiter schreef:
    (...)

    Probleem is dat ik haar wel vaker om een eerlijk antwoord heb gevraagd, maar ze in het verleden daarin ook niet helemaal eerlijk is geweest. Ik heb haar ook gezegd dat als er iets is, ze dat gewoon moet zeggen en ze het niet voor zich moet gaan houden, omdat ik dan net zoals nu ook niet weet waar ik aan toe ben. En het is eigenlijk niet zozeer dat er ruzie van komt, maar meestal is het dan even praten en weer terug vallen in hetzelfde ritme, vandaar dat ik dus nu zoiets heb van moet ik haar ermee laten komen? Maargoed, ik wil het wel voorleggen, in de hoop op een reactie :/ Ik weet alleen niet wanneer voor haar een goed moment is..


    Verwoord wat je hier beschrijft ook, dan is de kans kleiner dat je terugvalt in dit ritme!
    Ik zou haar vertellen dat je iets wil bespreken en haar vragen wat een goed moment is (:

    We slaan dit weekend maar over. Ik wil er niet aan wennen je elk weekend te zien. Al verslechterd onze relatie heel erg als we elkaar een langere tijd niet zien. Vingers gekruist in de hoop dat we het overleven (:

    Jorah schreef:
    (...)

    Verwoord wat je hier beschrijft ook, dan is de kans kleiner dat je terugvalt in dit ritme!
    Ik zou haar vertellen dat je iets wil bespreken en haar vragen wat een goed moment is (:


    Well, okay..
    Ik stel het denk wel uit tot zaterdag, gezien ik morgen ook pas 6 uur thuis ben en zij dan nooit thuis is haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat je vriendje het wil uitmaken vind ik helemaal niet erg. Ik vind het maar een zak. Je verdient beter.