• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Als ik deze site moet geloven ben ik depressief. Het zou me eigenlijk niets verbazen, maar ik vraag me vooral af waardoor het komt. Een paar weken geleden was ik zo gelukkig.

    - minder of niet meer kunnen genieten
    - moe zijn en weinig energie hebben
    - slecht, of juist heel veel slapen
    - geen trek hebben in eten of juist heel veel snoepen
    - het liefst in bed blijven liggen en overal tegenop zien
    - angstig of gespannen zijn
    - onredelijk geprikkeld reageren
    - last hebben van stemmingswisselingen
    - concentratieproblemen
    - terugkerende gedachten aan de dood of aan zelfmoord

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 12:48 ]

    Jorah schreef:
    Als ik deze site moet geloven ben ik depressief. Het zou me eigenlijk niets verbazen, maar ik vraag me vooral af waardoor het komt. Een paar weken geleden was ik zo gelukkig.

    - minder of niet meer kunnen genieten
    - moe zijn en weinig energie hebben
    - slecht, of juist heel veel slapen
    - geen trek hebben in eten of juist heel veel snoepen
    - het liefst in bed blijven liggen en overal tegenop zien
    - angstig of gespannen zijn
    - onredelijk geprikkeld reageren
    - last hebben van stemmingswisselingen
    - concentratieproblemen
    - terugkerende gedachten aan de dood of aan zelfmoord


    Het punt van depressie is dat er niet per se een reden voor is. Je zou je ook niet afvragen waarom je verkouden was. Soms... is het er gewoon.

    Ik zou wel proberen niet al te snel conclusies te trekken op basis van dingen die je op het internet leest. Altijd goed om je in te lezen, natuurlijk, maar als je serieus denkt dat er misschien iets mis is, is het wel heel belangrijk om ook non-internet hulp te zoeken. Sterkte, in ieder geval.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het punt van depressie is dat er niet per se een reden voor is. Je zou je ook niet afvragen waarom je verkouden was. Soms... is het er gewoon.

    Ik zou wel proberen niet al te snel conclusies te trekken op basis van dingen die je op het internet leest. Altijd goed om je in te lezen, natuurlijk, maar als je serieus denkt dat er misschien iets mis is, is het wel heel belangrijk om ook non-internet hulp te zoeken. Sterkte, in ieder geval.


    Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar het vreemde is, een kleine tijd terug was ik zo gelukkig als ik in jaren niet meer geweest was. En toen plotseling binnen anderhalve week voelde ik me totaal het tegengestelde.
    Ik ken inderdaad de gevaren van internet als het gaat om het opzoeken wat de naam is voor waar je last van hebt. Maar ik moet weten waar dat slechte gevoel vandaan komt en of het echt zoiets is.
    Het zoeken van non-internet hulp - mocht het inderdaad zo zijn - is denk ik vrij lastig. Thuis gedraag ik me vrij vrolijk en... Ik denk niet dat mijn ouders genoeg door dat masker heen kunnen prikken om te erkennen dat ik me inderdaad kut voel.

    Ik moest dit even de wereld in gooien - vandaar de spoiler -, maar ik waardeer het dat je serieus reageert. Ik hoef niet perse reactie, maar het is altijd fijn als iemand zich om je bekommerd en de moeite neemt om aandacht te besteden en zoiets.

    Geef me die studentenkamer.


    Caution first, always.

    Ik kan moeilijk tegen je zeggen dat alles wel goed komt. Want dat doet het niet.. Ik neem wel vrij van school als het zover is.
    I wish some people would live forever..

    // Ja, lach maar als ik zeg dat ik geen opleiding af heb gemaakt. Lach maar. Je weet de reden niet dus veroordeel je me meteen. Je weet niks van mijn chronishe ziekte.

    // De o-zo pijnlijke engelse grammatica fout in je usernaam. Het moet your zijn, niet you're.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 14:55 ]

    Nerveusnerveusnerveusnerveusnerveus. :l

    -

    Lmaooo, sommige dog persons zijn zo fucking kinderachtig. :")

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 14:39 ]


    Caution first, always.

    Serieus? deze pesoon noemt zich een fan?

    Zij: "Team edward of team Jacob?"
    Ik: "Euhm team Paul."
    Zij: "Wie is paul?"
    Ik: "Je weet wel die jongen met agressie problemen."
    Zij: "Nope nog steeds geen idee."
    Ik: "Bella heeft hem nog geslagen."
    Zij: "Nee bella heeft alleen jacob geslagen."
    Ik: "Die scene in new moon? bella slaat paul, paul veranderd, bella rent weg, jacob rent op bella af veranderd ook en samen slopen paul en Jacob een boot?"
    Zij: "Maar dat is seth toch?"
    Ik: "Euhm ja, ja dat is seth. Je hebt helemaal gelijk mijn fout."

    Grrr, ik heb soms zo'n hekel aan mensen die beweren een fan te zijn en dan alleen maar weten dat edward een glinsterende vampier is en Jacob een goed uit ziende weerwolf. Dude serieus jacob is geen weerwolf maar een fucking shapeshifter. Er is een groot verschil!

    Zo ik ben weer uitgeraast.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ja mam, voer me vooral nog meer eten. -.-


    Your make-up is terrible

    SkeletonGirl schreef:
    Serieus? deze pesoon noemt zich een fan?

    Zij: "Team edward of team Jacob?"
    Ik: "Euhm team Paul."
    Zij: "Wie is paul?"
    Ik: "Je weet wel die jongen met agressie problemen."
    Zij: "Nope nog steeds geen idee."
    Ik: "Bella heeft hem nog geslagen."
    Zij: "Nee bella heeft alleen jacob geslagen."
    Ik: "Die scene in new moon? bella slaat paul, paul veranderd, bella rent weg, jacob rent op bella af veranderd ook en samen slopen paul en Jacob een boot?"
    Zij: "Maar dat is seth toch?"
    Ik: "Euhm ja, ja dat is seth. Je hebt helemaal gelijk mijn fout."

    Grrr, ik heb soms zo'n hekel aan mensen die beweren een fan te zijn en dan alleen maar weten dat edward een glinsterende vampier is en Jacob een goed uit ziende weerwolf. Dude serieus jacob is geen weerwolf maar een fucking shapeshifter. Er is een groot verschil!

    Zo ik ben weer uitgeraast.


    Zulke mensen. Om te jankeb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel me zo kut over alles wat ik over mijn vriend dacht omdat hij een moeilijke periode tegemoet ziet. Zijn opa zal waarschijnlijk niet lang meer "leven" (in hoeverre je het leven kan noemen..) en ik kon de afgelopen weken geen andere gedachten hebben dan dat ik een ander leuker vind en ik het uit wil maken, ook al hou ik wel ontzettend veel van hem.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 15:59 ]

    Ik voelde me plotseling heel vrolijk in het zonnetje daarnet, dus ik ging de winkel in en kocht een zak chocoladepepernoten voor de dakloze man die altijd krantjes verkoopt. Hij is zo beleefd terwijl iedereen op hem neerkijkt en hij zegt altijd gedag met een glimlach dat ik daar zo vrolijk van word, ik wilde hem eens plezier doen. Eindelijk wat happy feelings yass :Y)

    En ik maar zeggen dat ik eindelijk een stabiele vriendengroep heb. Ze is echt te ver gegaan op dit punt. Je gaat soort dingen toch niet zeggen terwijl het niet waar is? En dat ze ook nog gelooft word ook. Fucking bitch. Ik heb echt medelijden met hem.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Gisteren nog zeggen dat ik een hekel heb aan Latijn, vandaag superleuke les gehad. Latijn heeft vandaag juist zowat beter gemaakt. O.o
    Nou ja, hopelijk houd ik dat dan ook zo. :') Voor iets dat je leuk vind, werk je toch immers harder?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik begin het gehele gedoe behoorlijk zat te raken


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhysre schreef:
    Ik begin het gehele gedoe behoorlijk zat te raken


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."