• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    What you know about me
    Nega nal anyago

    I am a good boy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Treurig hoe fake mensen soms zijn. Alsof ze zich schamen voor wie ze echt zijn


    Sarah = ongewoon sexy

    Pfff, toetsweek is net begonnen en nu al geen zin meer.... En nu al helemaal niet in een voorbereiding op mn Nederlands beschouwing voor morgen. Het was me de vorige keer zonder voorbereiding gelukt en morgen heb ik ook nog eens een halfuur extra voor ongeveer dezelfde opdracht....
    Maaaaar, misschien haal ik op deze manier toch een hoger cijfer, omdat ik dan meer tijd heb om alle stijl/spelling fouten ed eruit te halen. Alhoewel, ik vraag me af of ik mijn eigen stijlfouten zie, omdat ik gewoon een eigen schrijfstijl heb met wat dingetjes die volgens Nederlands docenten niet helemaal correct zijn. Zucht...
    En wauw, heel verhaal, maar ach, moet het even kwijt.....


    Stenenlikker

    Lol, ik kijk Utopia normaal echt nooit, maar als deze show doorlopend zogenaamd platonische bromance momenten heeft met de themamuziek van Brokeback Mountain op de achtergrond, vind ik het prachtig. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Not my problem.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oké, ik voel me toch wel een beetje eenzaam na twee jaar lang geen diepe vriendschappen te hebben gesloten.


    Your make-up is terrible

    Ahhh de geur van de theaterzaal <3

    Square schreef:
    Oh, geweldig. Iemand zou even tegen me moeten schreeuwen.


    INGE JE BENT LEUK!

    schreeuw ik zo hard als ik kan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zucht. Je zou ook voor mij kiezen. /sarcasm


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Youtube Red <> RedTube. Lel. Don't get confused. X"D

    Kan je niet voor één seconde doen alsof ik iets voor je uitmaak?


    -

    Nee, ik kan haar hier niet nog een keer mee lastigvallen? Ik moet gewoon leren beslissingen te maken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oef, dat is dan toch een kleine opluchting. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    SonOfGondor schreef:
    Nee, ik kan haar hier niet nog een keer mee lastigvallen? Ik moet gewoon leren beslissingen te maken.


    Gewoon doen.


    OTOFT: gotta love SBS6 right now. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nobody can drag me down!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.