• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    Blij dat ik klaar ben met leren, maar ben ik de enige voor wie quizlet raar doet?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wauw, de sundog vandaag was super mooi.

    Waarom kan ik niet stoppen met denken 'als je eens wist wat ik deed, dan zou je dit niet zeggen/doen'? Waarom insinueer ik dingen aan mensen die het niet hoeven te weten? En WAAROM ben ik zo'n aandachtshoer? Like hell, ik ben klaar met dit leven.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 18:22 ]

    Trees schreef:
    Waarom kan ik niet stoppen met denken 'als je eens wist wat ik deed, dan zou je dit niet zeggen/doen'? Waarom insinueer ik dingen aan mensen die het niet hoeven te weten? En WAAROM ben ik zo'n aandachtshoer? Like hell, ik ben klaar met dit leven.


    Je bent geen aandachtshoer, je wilt dat iemand weet hoe het met je gaat en je helpt.


    Your make-up is terrible

    Huilen tijdens Nederlands bijles omdat ik er na 10 jaar nog steeds niks van snap! %#$|£€@(! > Zinsdelen....

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 18:25 ]


    Don't trust anyone . . .

    AlphaBetaOmega schreef:
    Huilen tijdens Nederlands bijles omdat ik er na 10 jaar nog steeds niks van snap! %#$|£€@(! > Zinsdelen....


    Kun je niet iemand op Q benaderen voor hulp? Er zitten hier zoveel schrijfers, dat er vast iemand is die kan helpen c: Soms helpt het wel eens om dingen op andere manieren uitgelegd te krijgen namelijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Er gebeurt ineens zo veel omg.


    Caution first, always.

    Oh ik ben uitgenodigd voor een vakantie. "Ik wil je graag meehebben, maar het is dan net als je niet kan" altijd fijn


    Photosynthesis

    Nieuwe telefoons zijn helemaal toppie, maar alle backups terug krijgen is een gekut zeg. Pffff ik probeer nu mijn Whatsapp-gesprekken te bewaren, maar helaas ben ik echt een faalhaas.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    28 oktober is mijn OP een jaar oud en gaat mijn 9e jaar op quizlet in (: Quizlet is al zo lang een deel van mijn leven. Ben na al die jaren nog steeds blij dat ik het ooit ontdekte.

    hoe leg ik aan mijn dramadocent uit dat er een reden is dat ik geen dans gekozen heb en dat ik nog liever mijn eigen benen eraf bijt dan een of andere sexy, supermoeilijke choreo moet uitvoeren oP HAKKEN HALLO IK KAN AL AMPER OP GYMPEN LOPEN LAAT STAAN RONDSPRINGEN OP PUMPS

    ik zweer je, die vent wil me dubbelop dood hebben


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Needles schreef:
    (...)

    Je bent geen aandachtshoer, je wilt dat iemand weet hoe het met je gaat en je helpt.


    Dat is precies wat ik wil. Maar ik wil het van mensen die al genoeg aan hun eigen leven hebben en zelf ook met moeite het hoofd boven water kunnen houden. Ik wil het in een situatie waar ik zelf mee zou moeten kunnen dealen, maar daar ben ik te stom en te zwak voor. En ik wil het op het moment dat het beter is als ik gewoon stil ben en mijn leven leef, want dit heb ik immers zelf veroorzaakt. De rest van de wereld kan wel met zijn eigen shit dealen, maar ik niet en dat is zo godverdomme frustrerend. Iedereen in deze situatie zou roepen 'ik heb geen hulp nodig, ik kan het alleen', maar in de plaats daarvan kan ik alleen maar denken 'ik kan dit niet alleen en al zal niemand het begrijpen, ik wil dat iemand opmerkt dat het niet goed met me gaat'. Dat is zwak.

    Trees schreef:
    (...)

    Dat is precies wat ik wil. Maar ik wil het van mensen die al genoeg aan hun eigen leven hebben en zelf ook met moeite het hoofd boven water kunnen houden. Ik wil het in een situatie waar ik zelf mee zou moeten kunnen dealen, maar daar ben ik te stom en te zwak voor. En ik wil het op het moment dat het beter is als ik gewoon stil ben en mijn leven leef, want dit heb ik immers zelf veroorzaakt. De rest van de wereld kan wel met zijn eigen shit dealen, maar ik niet en dat is zo godverdomme frustrerend. Iedereen in deze situatie zou roepen 'ik heb geen hulp nodig, ik kan het alleen', maar in de plaats daarvan kan ik alleen maar denken 'ik kan dit niet alleen en al zal niemand het begrijpen, ik wil dat iemand opmerkt dat het niet goed met me gaat'. Dat is zwak.


    Dat is echt niet zwak, want mensen kunnen het niet alleen. Hoe weet je dat die mensen zelf amper het hoofd boven water houden? Omdat ze het aan jou vertelt hebben en iemand nodig hadden die luisterde of advies gaf. Vind je hen dan ook zwak? Het is lastig om zulke dingen te relativeren, maar echt, bijna niemand kan het zelf. We willen allemaal dat iemand het opmerkt en ons komt helpen. Je bent echt niet zwak.


    Your make-up is terrible

    Nou fuck dit dan. Ik ga volgend jaar wel alleen naar dat festival of zo. e.e


    Caution first, always.

    Goh ja eh.. ik moet zeg maar een presentatie in elkaar zetten voor school.. Maar ja he, jouw telefoon is belangrijker he.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."