• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Thanks schat, nu voel ik me iets minder extreem oud.

    Zag je trouwens hoe ik mijn gezonde leven nuanceerde, hah, ik ben zo scherp


    Goed bezig


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    Ik vind het wel mooi hoe alle oudjes en semi-oudjes als een soort opvoedkundige groep systematisch reageren hier hahaha


    Niet echt, het is gewoon aandacht vragen en ik reageer daar over het algemeen niet zo graag op, haha.


    Your make-up is terrible

    I don't like this.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb tot kwart na twee practicum en dan zou ik op een kwartier in het technologiepark moeten geraken? Er is weer veel rekening gehouden met het overige lessenrooster. Verbaast me niks.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aangespoelde walvissen. Het is net Life is Strange.

    Dat moment dat je honderd procent zeker weet dat je twee jaar geleden een programma op je MacBook had, maar google nu zegt dat dat zelfde programma niet voor Mac bestaat. Hoe dan.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 9:00 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zieke korting op Fyra
    Romantisch weekendje Parijs met vriendin en iedereen ervan overtuigen dat we een relatie hebben


    i put the fun in funeral

    Eigenheimer. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Panthasilea schreef:
    Aangespoelde walvissen. Het is net Life is Strange.
    Hahahaha...haha. Ha. That game is fucked up.
    Ooooh, wat hou ik er toch van om bass te kunnen voelen. :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het enorm leuk dat mijn moeder met haar broer en zussen naar NYC gaat, maar ik ben nu al bezorgd om de vliegreis. Ik ben net zelf een moeder. :')


    Caution first, always.

    Hoe bedoel je, aandacht willen. Ik ga even zitten en heb direct een kat op schoot x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben zo teleurgesteld.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 10:51 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Het is zo fijn
    ongesteld te zijn
    Te bloeden als een rund,
    het is me echt gegund :W

    Keates schreef:
    (...)
    Ik kan geen gezichten teken. :/

    Naakt persoon met zak over zn kop, lolololol

    O je bent er zo eentje...

    Trees schreef:
    (...)
    Jij... bent echt te voorspebaar :'D Perv.

    Hoezo perv? Het is gewoon anatomie hoor, Liekje. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omelet met hamreepjes, paprika, champignons en peper.

    Ik ben echt een chef aan het worden. GODDELIJK :D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 12:03 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Waarom moeten mijn hersenen zo onnodig panikeren? Het is dinsdag, niet woensdag!


    Mhm?