• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Kepner schreef:
    (...)

    Zou er dan zo uit zien wss:



    Nee, nee, nee, nee, nee, nee.
    We nemen een party bus!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    omg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blaaaaaaargh


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mugh...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Well. That was a waste of time.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gespreksonderwerpen. Waarom heb ik daar zo'n moeite mee? Pfsh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    misschien moet ik mezelf eens aanleren om correct hoofdlettergebruik en interpunctie toe te passen op het forum, voorbeeldfunctie en alles, maar het leven is gewoon zo fijn en simpel als je niet op shift hoeft te drukken


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    This was such a good day. ^^


    Wiarda schreef:
    misschien moet ik mezelf eens aanleren om correct hoofdlettergebruik en interpunctie toe te passen op het forum, voorbeeldfunctie en alles, maar het leven is gewoon zo fijn en simpel als je niet op shift hoeft te drukken


    het is zoveel chiller om te doen alsof het leven ook werkt zonder voorgeschreven regels en dat je Gewoon midden in de zin een hoofdletter Kunt plaatsEn en dat niemand een fuck geeft


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    misschien moet ik mezelf eens aanleren om correct hoofdlettergebruik en interpunctie toe te passen op het forum, voorbeeldfunctie en alles, maar het leven is gewoon zo fijn en simpel als je niet op shift hoeft te drukken

    nau jah voorbeeltfunxie. wat voorbeeltfunxie
    *speelt thug life-muziek af op de achtergrond*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiarda schreef:
    misschien moet ik mezelf eens aanleren om correct hoofdlettergebruik en interpunctie toe te passen op het forum, voorbeeldfunctie en alles, maar het leven is gewoon zo fijn en simpel als je niet op shift hoeft te drukken


    Weet je, zolang je volledig zonder hoofdletters schrijft, is het in ieder geval duidelijk dat je geen enkele moeite doet. Dat is beter dan half moeite doen waardoor het er bijna correct uitziet, want zo zal tenminste niemand fouten uit je schrijfstijl overnemen. :Y) Hopelijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    het is zoveel chiller om te doen alsof het leven ook werkt zonder voorgeschreven regels en dat je Gewoon midden in de zin een hoofdletter Kunt plaatsEn en dat niemand een fuck geeft


    Het is alleen wel gruwelijk lelijk


    Sarah = ongewoon sexy

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    het is zoveel chiller om te doen alsof het leven ook werkt zonder voorgeschreven regels en dat je Gewoon midden in de zin een hoofdletter Kunt plaatsEn en dat niemand een fuck geeft

    ja precies mijn hoofdlettergebruik is gewoon een soort uiting van puberale frustratie gemengd met een gereïncarneerde en moderne versie van dadaïstische poëzie want ik KAn alles doen wat ik wil en niEMand kan me stoppen en KUNST voor de kUnst jongens


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik HeB nU zO'n BrEezAh noStAlgIe. DiE MSN TijD WAs mE wAt.


    Sarah = ongewoon sexy

    Wat zijn jullie toch weer enorm slim bezig zeg. Telkens weer gebeurt dit en het blijft me toch verbazen. Om een of andere reden verwacht ik gewoon... meer van julie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.