• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caster schreef:
    (...)

    Vijf!


    Zes sowieso zes


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Zes sowieso zes


    drukke boel hahah


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mobiel besteld! *O*

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 21:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    drukke boel hahah


    HEEL Q (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alpacas, slap aftreksel van de Lama's...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    HEEL Q (bloos)


    Naah, ik ga lekker all inclusive naar Turkije hoor, haha.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    HEEL Q (bloos)

    Met z'n allen in hetzelfde hotel, alle kamers op dezelfde verdieping, lekker knus


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Met z'n allen in hetzelfde hotel, alle kamers op dezelfde verdieping, lekker knus


    voor


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    voor


    Eens, heel erg eens. Onderweg kunnen we in de bus van die vreselijke liedjes zingen over konijnen met vliegjes op hun neus. Klinkt goed. :Y)

    @ Nikki: Dan is dit je kans om twee keer op vakantie te gaan. :'D

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 21:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Eens, heel erg eens. Onderweg kunnen we in de bus van die vreselijke liedjes zingen over konijnen met vliegjes op hun neus. Klinkt goed. :Y)

    @ Nikki: Dan is dit je kans om twee keer op vakantie te gaan. :'D


    Maar ik wil geen doe-vakantie. D: ik wil lui zijn.


    Your make-up is terrible

    Jonty schreef:
    Alpacas, slap aftreksel van de Lama's...


    Ik zag het net ook al tijdens het zappen! Ik heb dr slechts enkele seconden bij gekeken though, maar het zag dr niet leuk uit, nee. De Lama's blijven t best. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor het eerst de pil genomen. Nu hopen dat mn lichaam niet met me gaat fucken, want ik moet deze week nog vijf toetsen maken....


    Stenenlikker

    Paard heeft dus hartruis..
    Vind je eindelijk weer een paard waar het gewoon goed mee klikt.. * zucht * Ik hoop dat hij toch nog lang zal blijven. Niet zoals toen met Argentino dat het nog geen jaar was. Still miss him :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    voor


    Zou er dan zo uit zien wss:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kepner schreef:
    (...)

    Zou er dan zo uit zien wss:



    Ja doei Meg. Ik geef een bodempje Pisang Ambon aan jou, we draaien Yes-R Uit Elkaar en iedereen heeft plezier


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.