• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mehh. I don't know how else to describe it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik HeB nU zO'n BrEezAh noStAlgIe. DiE MSN TijD WAs mE wAt.

    nou in die tijd was het ook wel nodig om met zulke hoofdletters te praten, want als je in normale woorden praatte, veranderde echt 50% van de tekst in opdringerige smileys en animaties en god o god wat een gedoe was dat zeg


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dauth schreef:
    Wat zijn jullie toch weer enorm slim bezig zeg. Telkens weer gebeurt dit en het blijft me toch verbazen. Om een of andere reden verwacht ik gewoon... meer van julie.


    Haha, hoe kan je daar nou meer van verwachten? 8D

    Inderdaaaad, Jip! Oh, oude tijden op MSN.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Haha, hoe kan je daar nou meer van verwachten? 8D

    Inderdaaaad, Jip! Oh, oude tijden op MSN.


    Ik had een collectie van zo'n honderd verschillende 'doei'-smileys die allemaal in verschillende volgordes en hoeveelheden gepost moesten worden voordat ik het mezelf toestond om uit te loggen. Afscheid nemen kostte echt tien minuten, zaten allemaal verschillende sociale regeltjes aan vast. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Het is alleen wel gruwelijk lelijk



    NIET ZO BITCHY DOEN JIJ monstertje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nee, jij zou er nog eens bij moeten komen. Dan was ik meteen weg gegaan.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik had een collectie van zo'n honderd verschillende 'doei'-smileys die allemaal in verschillende volgordes en hoeveelheden gepost moesten worden voordat ik het mezelf toestond om uit te loggen. Afscheid nemen kostte echt tien minuten, zaten allemaal verschillende sociale regeltjes aan vast. :')


    -Ik ga gigantisch off-topic, maar dit is de laatste van mij-

    Alle eigen emoticons waren sowieso wel een drama. Sommigen hadden het hele alfabet in allerlei rare vormen en kleuren :"D
    Of het gebruik van animaties die als een pop-up op je hele scherm kwamen te staan, zoals het vuistje dat op je beeldscherm klopt. Mensen die dat gebruikten waren echt bloed irritant


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    -Ik ga gigantisch off-topic, maar dit is de laatste van mij-

    Alle eigen emoticons waren sowieso wel een drama. Sommigen hadden het hele alfabet in allerlei rare vormen en kleuren :"D
    Of het gebruik van animaties die als een pop-up op je hele scherm kwamen te staan, zoals het vuistje dat op je beeldscherm klopt. Mensen die dat gebruikten waren echt bloed irritant


    buzzers hahahahhaha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    buzzers hahahahhaha


    Oh lord, dat zijn de echte monstertjes


    Sarah = ongewoon sexy

    Voorspelbaar.


    Spijt van mijn net gekochte Camel-pakje (serieus, vragen ze tegenwoordig geen identiteitskaart meer of zo), but oh well. Twee per dag is nu niet echt wat je kunt noemen veel, of wel? ;/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    CENSORED schreef:
    Spijt van mijn net gekochte Camel-pakje (serieus, vragen ze tegenwoordig geen identiteitskaart meer of zo), but oh well. Twee per dag is nu niet echt wat je kunt noemen veel, of wel? ;/

    Aah mijn Lottakind nee :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CENSORED schreef:
    Spijt van mijn net gekochte Camel-pakje (serieus, vragen ze tegenwoordig geen identiteitskaart meer of zo), but oh well. Twee per dag is nu niet echt wat je kunt noemen veel, of wel? ;/


    Ohhh lotje toch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    CENSORED schreef:
    Spijt van mijn net gekochte Camel-pakje (serieus, vragen ze tegenwoordig geen identiteitskaart meer of zo), but oh well. Twee per dag is nu niet echt wat je kunt noemen veel, of wel? ;/


    Teleurgesteld, Lot, teleurgesteld. Roken is de meest zinloze bezigheid om ergens bij te willen horen :Y) Het mag alleen gecombineerd worden met extreem veel drank (N)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Teleurgesteld, Lot, teleurgesteld. Roken is de meest zinloze bezigheid om ergens bij te willen horen :Y) Het mag alleen gecombineerd worden met extreem veel drank (N)


    Je begon zo goed in je opvoedkundige speech, heel sterk begin. Nog wel wat werk aan de winkel wat betreft het einde.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.