• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    wel / niet extra voedsel halen. Luiheid en het feit dat ik weet dat ik allemaal ongezonde troep ga kopen / honger


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het boek leest damn langzaam als het voor school moet.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik word helemaal gek van mezelf.


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    Oké, ik heb Hello nu eens helemaal beluisterd en ik snap de hype niet echt? Echt niet, zelfs. Maar goed, misschien is dat gewoon dat Adele-liefhebbende steekje dat iedereen heeft en ik schijnbaar weer mis.


    Hier herken ik mezelf zo in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het zal ook allemaal wel.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    note to self; als je dan toch je benen gaat scheren in de herfst, maak dan het mesje niet schoon met je duim??? what the fuck were you thinking??? nu zitten er drie van die lijntjes in mijn duimtopje smart thinking Jip


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Rosencrantz schreef:
    Ik wil zoooo graag eens zo'n srprs.me vakantie. Lijkt me echt tof plus niet al die shit zelf helemaal uitpluizen


    Same. Mag ik met je mee?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kepner schreef:
    (...)

    Same. Mag ik met je mee?


    jup


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alles is zo oranje nu. D: Ik weet niet zeker of ik hier blij van word.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    jup

    Gaan we met z'n drietjes?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heeft Dotan zulke motiverende doch emotionele muziek? Ik hou van ze en wil ze live zien.


    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 20:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uwuwuwuwuwww en toen had ik het aan mijn vader verteld. Ik ben zo moe D:

    Jonty schreef:
    (...)
    Gaan we met z'n drietjes?


    Vieeeeer


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh. My. Gosh. D:
    #Slechtste chauffeur van Nederland


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Feyre schreef:
    (...)

    Vieeeeer


    Vijf!