• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Doe effe normaal. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Je begon zo goed in je opvoedkundige speech, heel sterk begin. Nog wel wat werk aan de winkel wat betreft het einde.



    Zo doe ik dat later ook bij mijn kinderen. Dan zet ik ze een fles Jack Daniels voor hun neus en een pak sigaretten.
    Nee grapje, ik ga alleen niet net doen alsof ik heel netjes ben.


    -
    OT
    Vriendjespolitiek op Q! Maakt de boel wel ongeloofwaardig eigenlijk


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Teleurgesteld, Lot, teleurgesteld. Roken is de meest zinloze bezigheid om ergens bij te willen horen :Y) Het mag alleen gecombineerd worden met extreem veel drank (N)

    Ik weet het. (no_chears) Nooit gedacht van mezelf, eerlijk gezegd, maar ik geef de schuld aan slechte vrienden en het feit dat ik niet hou van gerookte zalm


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    CENSORED schreef:
    (...)
    Ik weet het. (no_chears) Nooit gedacht van mezelf, eerlijk gezegd, maar ik geef de schuld aan slechte vrienden en het feit dat ik niet hou van gerookte zalm


    Foei zeggen helpt ook weinig hé haha, het wordt vanzelf een keer zonde van je geld. En dan stink je ook nog. Wat een serieus minpunt is voor niet rokende jongens, wat de beste jongens zijn (Want geen meelopers). Dat wil je toch niet? (cool)

    Genoeg redenen, maar ik begrijp ook wel dat het af en toe lekker is. Bijvoorbeeld als je extreem veel gedronken hebt.


    Sarah = ongewoon sexy

    CENSORED schreef:
    (...)
    Ik weet het. (no_chears) Nooit gedacht van mezelf, eerlijk gezegd, maar ik geef de schuld aan slechte vrienden en het feit dat ik niet hou van gerookte zalm


    Mag ik hier even op inhaken?
    Als je weet dat het slechte vrienden zjjn, waarom dump je ze dan niet gewoon. Dan zou je nooit die dingen doen, wat ik überhaupt als niet snap, maar goed. Je kan toch wel nadenken over het feit dat mensen die niet goed voor je zijn, niet in je buurt moeten zijn, omdat je dan in hun slechte gewoonte terecht komt.

    Waar is de Lotta van een jaar geleden gebleven?...

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 0:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Doe effe normaal. Ugh.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nobody could ever replace you.


    kindness is never a burden.

    Ik vind het wel mooi hoe alle oudjes en semi-oudjes als een soort opvoedkundige groep systematisch reageren hier hahaha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jonty schreef:
    (...)

    Mag ik hier even op inhaken?
    Als je weet dat het slechte vrienden zjjn, waarom dump je ze dan niet gewoon. Dan zou je nooit die dingen doen, wat ik überhaupt als niet snap, maar goed. Je kan toch wel nadenken over het feit dat mensen die niet goed voor je zijn, niet in je buurt moeten zijn, omdat je dan in hun slechte gewoonte terecht komt.

    Waar is de Lotta van een jaar geleden gebleven?...


    Niet helemaal eerlijk denk ik. Iedereen moet bepaalde dingen ontdekken. Ja soms zijn het slechte gewoontes, maar je wilt niet weten wat ik allemaal heb uitgespookt en ik heb alsnog ook gewoon goed werk, een redelijk gezond leven en leuke vrienden.
    Dingen verbieden werkt in mijn optiek vaak juist averechts.


    Ja, ik word de meest awesome ouder ooit.


    Edit: Margot, noem je me nu een oudje?! Damn you, woman

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 0:37 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    CENSORED schreef:
    Spijt van mijn net gekochte Camel-pakje (serieus, vragen ze tegenwoordig geen identiteitskaart meer of zo), but oh well. Twee per dag is nu niet echt wat je kunt noemen veel, of wel? ;/


    Lottaaaa, ik wil niet vervelend overkomen, maar kom op. Je bent nog zo jong, nu het nog kan, probeer ermee te stoppen ja! <3
    Als je wilt praten ben ik hier he!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Niet helemaal eerlijk denk ik. Iedereen moet bepaalde dingen ontdekken. Ja soms zijn het slechte gewoontes, maar je wilt niet weten wat ik allemaal heb uitgespookt en ik heb alsnog ook gewoon goed werk, een redelijk gezond leven en leuke vrienden.
    Dingen verbieden werkt in mijn optiek vaak juist averechts.


    Ja, ik word de meest awesome ouder ooit.


    Edit: Margot, noem je me nu een oudje?! Damn you, woman


    Sorry snoes. Troost: ik reken mezelf daar ook toe


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I'm not going to be sad — not now.


    Ik wil niet slapen. Ik wil gewoon de hele nacht wakker blijven zodat ik morgen de hele dag kan slapen maar dat kan niet door stomme tentamens, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eh, ik wil niet zeuren of iets en eigenlijk wilde ik er ook niets op zeggen, maar ze kan nog gemakkelijk stoppen.. Met dat je bijna een heel pakje per dag rookt zou ik me echt heel erge zorgen gaan maken (met het stoppen). En heel eerlijk gezegd vind ik het dat je het afschuift op anderen, terwijl het je eigen keuze is.

    OT: Eigenlijk verbaasd het me niks dat ik maar een back-up ben voor je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Sorry snoes. Troost: ik reken mezelf daar ook toe


    Thanks schat, nu voel ik me iets minder extreem oud.

    Zag je trouwens hoe ik mijn gezonde leven nuanceerde, hah, ik ben zo scherp


    Sarah = ongewoon sexy