• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, ik ga niet eerder naar dat examen toe omdat jij toevallig anderhalf uur te vroeg bent. -.-

    Shoot, waarom reageerde ik daar nou op. (cat)

    Ik haat het dat mijn afspraak steeds afgezegd wordt nu ik echt met iemand moet praten. Gewoon wachten tot vrijdag, blijkbaar. Denk ik.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Pissarro schreef:
    omg omg omg omg omg omg omg: ik heb mijn essay echt bijna af, ANDERHALVE DAG VOOR DE DEADLINE. First time in my life. proud


    Ha dit was echt mijn motivatie van de afgelopen twee blokuren, ik wil dit ook namelijk :')

    Straks mijn SE voor kunst. Oh help..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Examens doen in een benauwde eetzaal met te weinig plaatsen terwijl je doodziek bent, misschien drie uur geslapen hebt en algemeen niet echt lekker in je vel zit door ruzie in de vriendengroep en shit, wat een feest. Eerste onvoldoende is in the pocket, vrees ik en oh god ik heb echt nul komma nul motivatie om nóg meer te leren. Ik ben echt uitgeput. :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Trees schreef:
    (...)

    Ha dit was echt mijn motivatie van de afgelopen twee blokuren, ik wil dit ook namelijk :')


    Je kunt het!!!!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil het gewoon heel hard van de daken schreeuwen, maar helaas is dit weer een van de dingen die je niet zou moeten zeggen. Bovendien zou ik dan ook wel meteen mijn allesliefhebbende tolerantiepas in moeten leveren en ik geloof dat ik zonder dat ding mijn stomme school niet meer in zou mogen. Blergh. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb twee kiezen laten trekken en het deed niet eens pijn en nu ben ik blij. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb net een deur tegen mijn eigen hoofd geslagen omdat ik te druk bezig was met zwaaien naar de hond die aan de andere kant van het glas stond. Het is maar goed dat ik geen carrière als inbreker op het oog heb. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leren voor tentamens of zoo tycoon spelen
    zoo tycoon spelen


    i put the fun in funeral

    Nailed the freaking exam like a baws!... Or so I hope. (cat)

    Ik wil zoooo graag sneeuw. Ook al klaag ik er hoogstwaarschijnlijk over wanneer het er werkelijk ligt, ik hoop echt dat het tegen kerst gaat sneeuwen.


    United we stand, divided we fall.

    Kilgrave schreef:
    Ik wil zoooo graag sneeuw. Ook al klaag ik er hoogstwaarschijnlijk over wanneer het er werkelijk ligt, ik hoop echt dat het tegen kerst gaat sneeuwen.

    Ik denk er precies zo over haha. Als het eenmaal sneeuwt; OMG YES.
    En als het dan langer blijft liggen of je moet er een keer doorheen; Is het nu nog niet afgelopen met al die sneeuw...

    Maar zoals het er nu naar uit ziet hebben we een kerst zonder sneeuw. (no_chears)

    Ik wil niet meer


    Rest in Peace, Son of Gondor