• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Omg omg omg omg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Geeft niet. Niet jouw schuld. Ik had gewoon ruim van te voren moeten checken of ik BBC nog kon ontvangen.


    Wel vreemd, is het niet zo dat je het kanaal gewoon uit hebt, ipv dat het er niet is?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Echt, ik ben KLAAR met dr. Grrr!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Theroux schreef:
    (...)

    Wel vreemd, is het niet zo dat je het kanaal gewoon uit hebt, ipv dat het er niet is?



    Ik heb geen idee hoe dit ding werkt. Toen ik nog bij mijn ouders woonde, stond BBC op 19, maar die is nu verdwenen. Maar ga jij maar kijken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aaah, hoe bedoel je weird. Van degene van wie ik geen reactie verwachte krijg ik reactie en van degene van wie ik eigenlijk wel dacht dat hij zou reageren hoor ik niks. Oh well.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SonOfGondor schreef:
    (...)


    Ik heb geen idee hoe dit ding werkt. Toen ik nog bij mijn ouders woonde, stond BBC op 19, maar die is nu verdwenen. Maar ga jij maar kijken.


    Het is ook definitief niet gewoon naar een ander nummer verhuisd? Bij ons is er nog weleens gehusseld met zenders.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is ook definitief niet gewoon naar een ander nummer verhuisd? Bij ons is er nog weleens gehusseld met zenders.


    Ik heb ze allemaal al geprobeerd. En het zijn er niet veel, dus dat was snel gedaan


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)


    Ik heb geen idee hoe dit ding werkt. Toen ik nog bij mijn ouders woonde, stond BBC op 19, maar die is nu verdwenen. Maar ga jij maar kijken.


    Morgen even downloaden :) doe ik ook maar als jongen die zich vanavond niet zo kan concentreren op de televisie


    Sarah = ongewoon sexy

    Fuck conversations. Fuck friends. I'm going to bed :')

    Damn impressive


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oké, ik vond het een leuke episode, maar wel voorspelbaar AF. En ik heb nooit wat door. :')


    Caution first, always.

    SO MANY FEELS AHHH. <333

    Dead... is the new sexy
    En Moriarty in een jurk. Mijn leven is compleet hahaha

    ^Sherlock spoiler

    Tamir schreef:
    Oké, ik vond het een leuke episode, maar wel voorspelbaar AF. En ik heb nooit wat door. :')


    Ja maar wel supergoed in elkaar gezet vond ik. Ik vond m echt fantastisch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    KyloRen schreef:
    SO MANY FEELS AHHH. <333
    Dead... is the new sexy
    En Moriarty in een jurk. Mijn leven is compleet hahaha

    ^Sherlock spoiler


    Haha mijn nieuwe whatsapp status. Hiervoor had ik Honey You should see me in a crown


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    Ja maar wel supergoed in elkaar gezet vond ik. Ik vond m echt fantastisch

    Dat sowieso altijd! ;D
    Mycroft, ik ging stuk. :')


    Caution first, always.