• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Theroux schreef:
    (...)

    Haha mijn nieuwe whatsapp status. Hiervoor had ik Honey You should see me in a crown

    Zijn uitspraken zijn altijd geweldige quotes haha

    Tamir schreef:
    (...)
    Dat sowieso altijd! ;D
    Mycroft, ik ging stuk. :')

    Ik had zoveel medelijden haha :'D

    Oh my god ik snapte er helemaal niets van. Maar Moriarty en Sherlock hebben zoveel sexual tension ik ging dood


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meezt ego LJH bericht ever alert

    Ik ben eigenlijk wel trots op mezelf, als ik kijk naar de laatste twee weken. De familieleden die ik liever niet meer zie heb ik een goed nieuw jaar gewenst, evenals degene die me voor mijn gevoel verraden heeft. Ik heb mn best gedaan tegenover de vriend van mn moeder die hier veel meer zat dan ik eigenlijk kon hebben en ik heb het mijn humeur niet geheel laten verpesten. Ik heb mijn best gedaan er voor een aantal vrienden te zijn en het doet me goed te de positieve reacties van sommigen hier op Q te zien. Zelfs al heb ik zeker wel een aantal fouten gemaakt, het is een goede stap in de richting het persoon te vinden dat ik was, dat ik ben en dat ik wil zijn c:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 0:03 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Ik ben eigenlijk wel trots op mezelf, als ik kijk naar de laatste twee weken. De familieleden die ik liever niet meer zie heb ik een goed nieuw jaar gewenst, evenals degene die me voor mijn gevoel verraden heeft. Ik heb mn best gedaan tegenover de vriend van mn moeder die hier veel meer zat dan ik eigenlijk kon hebben en ik heb het mijn humeur niet geheel laten verpesten. Ik heb mijn best gedaan er voor een aantal vrienden te zijn en het doet me goed te de positieve reacties van sommigen hier op Q te zien. Zelfs al heb ik zeker wel een aantal fouten gemaakt, het is een goede stap in de richting het persoon te vinden dat ik was, dat ik ben en dat ik wil zijn c:


    [Moedigt je zachtjes op de achtergrond aan bij positieve dingen voor jezelf doen.] ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Echt, zelf sta je altijd klaar voor andere om te helpen, tenzij je echt niet kunt. Maar o wee o wee je hebt zelf eens hulp nodig...dan staat er niemand.
    Bedankt guys, ik weet weer waar ik sta..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tamir schreef:
    (...)
    Dat sowieso altijd! ;D
    Mycroft, ik ging stuk. :')


    Ja ik ook. Hij is sowieso een van mijn meest favorieten


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wauw. Wat slecht. (':


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Why don't you two just elope already?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En dan beginnen we het jaar ook nog met revenge of the uterus. Het kon niet beter /sarcasm


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aesthetiek schreef:
    Why don't you two just elope already?


    Good question (wbw)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Genegeerd worden doet pijn, snap je? Blijkbaar niet.
    Of tweede keus zijn... wat doe ik fout?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 0:25 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh my god, de kerst-/nieuwjaarsspecial van Sherlock was echt geniaal en geweldig. Mijn fangirlfeelings komen zo hard terug. ;-; EN MORIARTY OH MY GOD. Was echt het geld (en het gebrek aan ondertiteling en pauzes, ondanks dat ik in de bioscoop ben gaan kijken) waard. *cries because of the feelings*

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 0:45 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit is waarschijnlijk het toppunt van awkward. Ja, ik heb me geloof ik echt nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld in een chat.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat heeft iedereen ineens met Sherlock. Lees plots niets anders meer. Eerst hoor je er niets van en ineens BOEM. Thefuck?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 0:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.