• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    If you're sad, do not fear my friend. I'm sending puppies to help you!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 15:20 ]


    26 - 02 - '16

    Trees schreef:
    Als je op het toilet uit verveling gaat bedenken met welke toiletartikelen je allemaal iemand kan vermoorden weet je dat je officieel gefrustreerd bent ^^

    // Ik ben nu wel blij dat ik me heb teruggetrokken, op een moment als deze was zelfs zoiets voorspelbaars en logisch als geen enkele stem krijgen alsnog te pijnlijk geweest. Heb ik me toch mooi wat pijn bespaard, ipv te blijven hopen voor iets dat - terecht - nooit zou komen.



    Nee nee neee lieke dat is zwaar te pessimistisch


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)


    Nee nee neee lieke dat is zwaar te pessimistisch


    Hah, prove me wrong! In iedere poll zitten een aantal mensen die standaard alle stemmen krijgen (wel terecht, maar het effct blijft) en niemand heeft enige reden om op mij te stemmen. Oké, misschien ééntje dan, maar dan zo'n liefdadigheidsstem. Thanks but no thanks. Misschien klinkt het negatief, maar het is niet echt zo dat ik een pessimist ben omdat ik de waarheid - hoewel het een beetje pijnlijk is - hardop uitspreek, of niet?

    Trees schreef:
    (...)
    Hah, prove me wrong! In iedere poll zitten een aantal mensen die standaard alle stemmen krijgen (wel terecht, maar het effct blijft) en niemand heeft enige reden om op mij te stemmen. Oké, misschien ééntje dan, maar dan zo'n liefdadigheidsstem. Thanks but no thanks. Misschien klinkt het negatief, maar het is niet echt zo dat ik een pessimist ben omdat ik de waarheid - hoewel het een beetje pijnlijk is - hardop uitspreek, of niet?

    Vast niet één stem hoor, Lieke. Je zal verbaasd zijn uit welke verrassende kanten het allemaal kan komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Trees schreef:
    (...)

    Hah, prove me wrong! In iedere poll zitten een aantal mensen die standaard alle stemmen krijgen (wel terecht, maar het effect blijft) en niemand heeft enige reden om op mij te stemmen. Oké, misschien ééntje dan, maar dan zo'n liefdadigheidsstem. Thanks but no thanks. Misschien klinkt het negatief, maar het is niet echt zo dat ik een pessimist ben omdat ik de waarheid - hoewel het een beetje pijnlijk is - hardop uitspreek, of niet?


    Don't be so hard for yourself. Iedereen krijgt sowieso een stem/stemmen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 19:49 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Trees schreef:
    (...)

    Hah, prove me wrong! In iedere poll zitten een aantal mensen die standaard alle stemmen krijgen (wel terecht, maar het effct blijft) en niemand heeft enige reden om op mij te stemmen. Oké, misschien ééntje dan, maar dan zo'n liefdadigheidsstem. Thanks but no thanks. Misschien klinkt het negatief, maar het is niet echt zo dat ik een pessimist ben omdat ik de waarheid - hoewel het een beetje pijnlijk is - hardop uitspreek, of niet?


    Ik ben het eens met Maia, ik denk dat er meer mensen zijn die jou lief/leuk/fantastisch vinden en op je zouden stemmen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Criostal schreef:
    (...)

    Don't be so hard for yourself. Iedereen krijgt sowieso een stem/stemmen.


    Ja, uit liefdadigheid of medelijden omdat diegene geen stemmen of vriendjespolitiek waarbij een vriend of vriendin op iemand stemt omdat diegene het zielig vind dat iemand geen stemmen heeft. Zoals ik al zei, buiten die drie dingen zou niemand een reden hebben en ik heb liever geen stemmen, dan stemmen vanwege die drie.
    Maar waar maak ik me druk over? Ik ben gewoon zo zielig dat ik mijn geluk laat afhangen van zoiets waarbij het toch al duidelijk is wat er in mijn positie zal gebeuren.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 19:56 ]

    Ik trek dit niet meer. Mijn energie is op. Ik sta momenteel alleen nog maar op het punt is huilen uit te barsten en ik heb echt nergens zin in, zelfs al had ik er de energie voor.
    Morgen maar eens achter een psycholoog aanbellen. Dit wordt mij echt teveel.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Trees schreef:
    (...)
    Ja, uit liefdadigheid, medelijden of vriendjespolitiek. Zoals ik al zei, buiten die drie dingen zou niemand een reden hebben.

    Dat is helemaal niet zo. Ik heb users in de poll(en) zien staan waar ik niet zelf mee praat, maar wel door het forum een idee heb dat ze sympathieke mensen zijn. Daar is niets liefdadigheid, medelijden of vriendjespolitiek aan.
    Ik weet zeker dat er personen zijn waar je geen contact mee hebt, maar jou net zo aardig kunnen vinden.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 19:59 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat is helemaal niet zo. Ik heb users in de poll(en) zien staan waar ik niet zelf mee praat, maar wel door het forum een idee heb dat ze sympathieke mensen zijn. Daar is niets liefdadigheid, medelijden of vriendjespolitiek aan.
    Ik weet zeker dat er personen zijn waar je geen contact mee hebt, maar jou net zo aardig kunnen vinden.


    Ik ben geen sympathiek mens op het forum, dat weet iedereen. Mijn berichten bestaan meestal uit gezeik over hoe zielig ik wel niet ben.
    En geloof me, niemand zou op mij stemmen in een poll waarbij de keuze uit lieve/gezellige/etc mensen zo groot is.

    Ik waardeer het dat jullie me proberen op te vrolijken, maar een rooskleurig licht over de situatie die gewoon niet rooskleurig is... dat hoeven jullie niet te doen. Jullie zijn schatten, maar ik stel me aan en zet me er wel overheen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 20:06 ]

    Trees schreef:
    (...)

    Hah, prove me wrong! In iedere poll zitten een aantal mensen die standaard alle stemmen krijgen (wel terecht, maar het effct blijft) en niemand heeft enige reden om op mij te stemmen. Oké, misschien ééntje dan, maar dan zo'n liefdadigheidsstem. Thanks but no thanks. Misschien klinkt het negatief, maar het is niet echt zo dat ik een pessimist ben omdat ik de waarheid - hoewel het een beetje pijnlijk is - hardop uitspreek, of niet?


    - this, honestly :/ Ik snap het echt heel goed ja :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I just want to sleep.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Trees schreef:
    (...)
    Ik ben geen sympathiek mens op het forum, dat weet iedereen. Mijn berichten bestaan meestal uit gezeik over hoe zielig ik wel niet ben.
    En geloof me, niemand zou op mij stemmen in een poll waarbij de keuze uit lieve/gezellige/etc mensen zo groot is.

    Ik waardeer het dat jullie me proberen op te vrolijken, maar een rooskleurig licht over de situatie die gewoon niet rooskleurig is... dat hoeven jullie niet te doen. Jullie zijn schatten, maar ik stel me aan en zet me er wel overheen.

    En wat maakt dat uit? Jij bent ook maar een mens hoor.
    En ik geloof nog steeds dat mensen wél op je zouden stemmen. Dat zeg ik niet omdat ik je ken, maar omdat ik er heilig van overtuigd ben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Trees schreef:
    (...)

    Ik ben geen sympathiek mens op het forum, dat weet iedereen. Mijn berichten bestaan meestal uit gezeik over hoe zielig ik wel niet ben.
    En geloof me, niemand zou op mij stemmen in een poll waarbij de keuze uit lieve/gezellige/etc mensen zo groot is.

    Ik waardeer het dat jullie me proberen op te vrolijken, maar een rooskleurig licht over de situatie die gewoon niet rooskleurig is... dat hoeven jullie niet te doen. Jullie zijn schatten, maar ik stel me aan en zet me er wel overheen.


    Meis, je bent heus geen robot hoor. Als je problemen hebt dan is het juist beter dat je ze deelt zodat mensen je misschien kunnen helpen of geruststellen.
    Klagen is totaal normaal en niemand is zomaar zielig hoor. Hell, je bent een ontzettend lief meisje, snap dat gewoon eens even.
    Niemand is hier een aansteller.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    - this, honestly :/ Ik snap het echt heel goed ja :/


    Vat het niet verkeerd op, maar ergens ben ik blij niet de enige te zijn - hoewel ik het wel naar voor je vind.

    Tortura schreef:
    (...)
    En wat maakt dat uit? Jij bent ook maar een mens hoor.


    Dat maakt ten eerste uit omdat het mij dus geen sympathiek mens maakt. Ten tweede omdat dat nou de logische reden is om niet op mij te stemmen. En ten derde omdat het zielig is dat ieder ander mens wel zijn problemen voor zichzelf kan houden en omdat ik op iedere pagina loop te zeiken. Maar ik zal daar sowieso wel mee ophouden.

    Dinsdag begint met een d
    Dier begint met een d
    Dier rijmt op bier
    Dinsdag bierdag
    Bierdag


    i put the fun in funeral