• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Buurman_Mol schreef:
    Ik heb zin in Kapitein Koek, maken ze dat nog?

    When ur old af


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Waarom noemt media niet gewoon nieuws? Dan raken mensen zoals ik (je weet wel: niet slimme mensen) niet verdwaald met hun nieuwsartikeltjes.


    What would Emma do?

    Aesthetiek schreef:
    (...)
    When ur old af


    Nou :(


    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    Ik heb zin in Kapitein Koek, maken ze dat nog?


    Die krengen waren lekker. Jeugdsentiment.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Die krengen waren lekker. Jeugdsentiment.



    Sarah = ongewoon sexy

    Buurman_Mol schreef:
    (...)



    Ah, die goede oude onschuldige tijd. Je kon mij vroeger zoveel beloftes maken dat een stukje Peijnenburg hetzelfde smaakte als Kapitein Koek, maar ik wilde er nooit wat van horen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Uhm, is er iets? :') When you don't have the guts to actually ask.


    What would Emma do?

    Dit is stiekem wel heel erg vervelend, maar het is niet alsof ik er wat aan kan doen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Je bent zo fantastisch. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik en mijn stomme kop ook ><


    What would Emma do?

    Waarom ben ik elke ochtend misselijk sinds deze week?

    // 'Als je een model nodig hebt, roep je maar. Iedereen in de familie staat te springen.'
    En als puntje bij paaltje komt wil niemand. Fijn.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 7:16 ]

    Gaat wel lekker in het parlement

    Toen reed de bus 2 minuten te vroeg weg. Buschauffeurs kunnen tegenwoordig geen klok meer kijken. Sinds het nieuwe jaar rijden ze allemaal te vroeg weg.. Ach ja, nu heb ik weer een halve dag vrij.

    ik heb vandaag een presentatie in het Engels, en een sollicitatie gesprek later op de dag.

    Dus extra zenuwachtig.

    Nia schreef:
    (...)

    Ah, die goede oude onschuldige tijd. Je kon mij vroeger zoveel beloftes maken dat een stukje Peijnenburg hetzelfde smaakte als Kapitein Koek, maar ik wilde er nooit wat van horen.


    Idd want eerst moet je de sterretjes van de zijkant afplukken en opeten. Dat kan bij normale Peijnenburg niet


    Sarah = ongewoon sexy