• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Dit verhaal zonder hoofdletters. What the ef.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Waar? D: Ik wil ook


    Maastricht. :D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hagel?! D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vies weer. :<

    &Ik wil wat doeehoeeeen, maar alles behalve datgene dat ik doen moet; opruimen. xd lolol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom kom ik altijd de lerares tegen waarvan ik de les geskipt heb? Wat maakt het me ook uit. Ze hoeft de reden niet te weten waarom ik er soms niet ben en soms een halve dag wel.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 12:36 ]

    Aaaaah fuck, mijn toetsenbord is weer naar qwerty gesprongen en ik weet niet hoe ik dat moet aanpassen, uuugh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat een onzin. Kan het niet gewoon een keer goed gaan?


    I'm your little ray of pitch black.

    YES, eindelijk de combinatie gevonden die me weer naar azerty brengt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik haat het om de hele dag alleen thuis te zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wanneer je de grootste slet uit je middelbare klas op je mbo school tegenkomt. Een pijnlijk moment gezien ik altijd ruzie met haar had.

    Ik heb zin in ijs maar de jumbo is te ver weg om er met krukken naar toe te lopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik word zo schijtchagrijnig van discussies over vegetarisme/veganisme. Ik krijg er na Earthlings echt de kriebels van als iemand zo nonchalant doet over het eten van vlees. Wil je niet stoppen? Prima. Maar accepteer dat je indirect verantwoordelijk bent voor het feit dat die beesten op de meest gruwelijke en pijnlijke manieren worden afgeslacht. Ik word er zo boos en verdrietig van. Het is zo makkelijk om je ogen te sluiten en te doen of het allemaal niet zo erg is. Stapten er maar meer mensen uit hun comfort zone om de waarheid onder ogen te komen en zo'n documentaire te kijken.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 13:12 ]


    Caution first, always.

    AAAAAAAAH 7.5 VOOR REKENTOETS :D
    Eerste voldoende ever! ;3

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 13:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tamir schreef:
    Ik word zo schijtchagrijnig van discussies over vegetarisme/veganisme. Ik krijg er na Earthlings echt de kriebels van als iemand zo nonchalant doet over het eten van vlees. Wil je niet stoppen? Prima. Maar accepteer dat je indirect verantwoordelijk bent voor het feit dat die beesten op de meest gruwelijke en pijnlijke manieren worden afgeslacht. Ik word er zo boos en verdrietig van. Het is zo makkelijk om je ogen te sluiten en te doen of het allemaal niet zo erg is. Stapten er maar meer mensen uit hun comfort zone om de waarheid onder ogen te komen en zo'n documentaire te kijken.


    Dat is inderdaad echt een heel erg confronterende documentaire en meteen ook een van de redenen waarom ik zo weinig vlees eet. Ik heb echt zitten wenen tijdens dat stuk over kippen.


    What would Emma do?

    Fuck, Alan Rickman is gestorven. Bron Dit is vreselijk!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt