• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik ben echt nog steeds misselijk van 't eten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You're lying, you lying liar.


    kindness is never a burden.

    Square schreef:
    Pro: vanaf morgen nieuwe laptop!
    Con: vanavond helemaal geen laptop terwijl gegevens worden overgezet, waardoor het wel heel erg duidelijk wordt dat ik nauwelijks andere dingen doe in mijn vrije tijd.


    Update: verwachtte tijd om alles over te zetten is 29 uur. Huilen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Update: verwachtte tijd om alles over te zetten is 29 uur. Huilen.

    Dappere telefoonquizletter in het wild


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dan zit je te zoeken naar een Russische naam voor je antagonist, kom je erachter dat de Russcische jongensnaam Melor een interessante herkomst heeft: Marx Engels Lenin October Revolution.
    Wauw, gekke Russen.


    Stenenlikker

    Therizinosaurus schreef:
    Dan zit je te zoeken naar een Russische naam voor je antagonist, kom je erachter dat de Russcische jongensnaam Melor een interessante herkomst heeft: Marx Engels Lenin October Revolution.
    Wauw, gekke Russen.


    Noted. For no particular reason.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb al vijf dagen achter elkaar non stop hoofdpijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dappere telefoonquizletter in het wild


    Zie haar nu in haar natuurlijke omgeving, tussen twee laptops, reacties typend in de notitieapp van haar telefoon omdat de telefoonbrowser willekeurige woorden verplaatst.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Clace schreef:
    Ik heb al vijf dagen achter elkaar non stop hoofdpijn.


    Ik doe met je mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Zie haar nu in haar natuurlijke omgeving, tussen twee laptops, reacties typend in de notitieapp van haar telefoon omdat de telefoonbrowser willekeurige woorden verplaatst.

    Willekeurige woorden verplaatst? Oké, nu heb je tien keer meer sympathie van mij, want wow, dat is bijzonder naar.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom is Q de laatste tijd zo saai en rustig?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik doe met je mee.


    Ah,beterschap!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Audacity schreef:
    Al die steken onder water hier gaat het lekker


    I'm your little ray of pitch black.

    Clace schreef:
    (...)

    Ah,beterschap!


    Jij ook ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, waarom heb ik altijd tijd tekort? Er is zoveel wat ik wil en moet doen, maar de tijd vliegt voorbij..