• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Bram de Haas - Rosanne
    Darius Visser - Jeffrey
    Elin van Haspengouw Hesbaye - Alicia
    Henk van Es - Rosanne
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jessica "Jess" Slager
    Jiang Chen - Rosanne
    Joris Franksen - Marjanne
    Kate Teresa Vergeest - Marieke
    Jelle van Dijck - Kelly
    Layla Caspers - Natas
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Petronella "Petra" D'Auxy - Marjanne
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia

    Andere personages:
    Jordana "Jordy" Visser - Natas
    Taco Boersma - Alicia

    Speeltopics: 1, 2, 3, 4
    Praattopics: 1
    Rollentopic


    Indeling groepjes sportweek
    Groep 1
    Maya van Leemhuizen – Alicia
    Henk van Es - Rosanne
    Thomas van Hof – Anouk
    Kyra van Bakkum – Lisa
    Ramon Scheepsma - Natas
    Isa de Vries – Marjanne

    Groep 2
    Jiang Chen – Rosanne
    Bram de Haas - Rosanne
    Darius Visser – Jeffrey
    Joris Franksen - Marjanne
    Mia den Hertogh - Natas
    Jelle van Dijck - Kelly
    Elin van Haspengouw Hesbaye - Alicia

    Groep 3
    Tyler Michigan – Lisa
    Qaasim Braam – Alicia
    Ian van Dijck - Kelly
    Petronella "Petra" D'Auxy – Marjanne
    Layla Caspers – Natas
    Phoebe van Longen – Rosanne
    Kate Teresa Vergeest – Marieke

    [ bericht aangepast op 2 sep 2016 - 11:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Qaasim had niet echt gezegd waar hij heenging, maar zijn afwezigheid zou waarschijnlijk sowieso niet heel erg opvallen. Het was toch wel druk thuis.
    Hij had naast een voetbal nu ook een basketbal meegenomen - hoewel die een beetje lek was - en een flesje AA dat hij uit zijn broers slaapkamer had gejat, hoewel hij niet zeker wist of het pis was of niet.
    Hij was wel blij dat het kamp voorbij was, hoewel dat ook betekende dat de eerste echte schooldag er aan begon te komen. Het was dan ook een opluchting dat er nog iemand wilde chillen nu ze nog geen zorgen hadden. Niet over school tenminste.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik denk dat we wel met de rest kunnen spelen nu,' grinnikte Isa. 'Thomas, ik dacht dat je hier was om te volleyballen! Die vieze gewoonte van je kan overal nog wel...'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ian gooide de bal wat over in zijn eigen handen en leunde tegen de paal waar het net aan vast zat.
    "Moeten de andere wel komen," zei hij toen en keek naar Isa, Thomas en Elin.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 21:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Ik doe niet mee: dit zijn Armani schoenen,' zei Elin. 'Ik wil gewoon kijken.'

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 21:28 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    "Och meid. . . " mompelde Ian. "Het is beach-volleyball, oftewel, blote voeten," hij wees naar zijn eigen voeten. Ian sprak niet snel zo, maar hij vond het gewoon een vreemde situatie.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 21:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 21:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Ik volg echt niet meer wie er allemaal zijn. Ik pas het wel even aan, want het is niet de bedoeling dat hij hen niet ziet als ze vlak voor hem staan]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan laat je hen achter hem staan. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    [heb het nou al aangepast xd Weet niet eens meer wat hij zei tho :o ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ''Ik kwam eigenlijk alleen om jou te zien,'' grapte hij richting Isa en stond op toen hij Elin zag en begroette haar kort, ''mooie schoenen wel, waren zeker niet goedkoop?''

    [elin layla thomas waren beetje groepje toch ofzo? haha]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Een aantal dingen voor mijn vader,' mompelde ze. 'Ik moet maar snel gaan want hij was-'
    Hij keek haar vragend aan en Phoebe beet op haar lip, '-hij was van plan om snel met het eten te beginnen.' Ze zou wel graag een zalfje tegen de blauwe plekken willen kopen, maar hij zou uitflippen als ze opnieuw meer geld uit zou geven.
    'Ik wist helemaal niet dat je hier werkte.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dan kun je toekijken hoe ik beachvolleybal,' zei Isa met een knipoog naar Thomas. Ze voelde zich niet echt gevleid door zijn woorden, omdat hij het tegen iedereen had kunnen zeggen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kate logeerde na het kamp bij haar vader, die haar vertelde wat er binnen het bouwbedrijf was gebeurt sinds ze had meegeholpen aan het laatste project.
    'We krijgen nu meer opdrachten binnen,' had hij gezegd. 'Een tevreden klant is altijd meer klanten waard. Het was goed dat je de fout in de bovenste planken zag.'
    Kate glimlachte. Het was goed om haar vader zo tevreden te zien sinds de scheiding met haar moeder. Zijn bouwbedrijf deed de laatste maanden goede zaken en ze was blij om medeverantwoordelijk te zijn geweest voor een zeer geslaagde opdracht. Ze vertelde hem vervolgens haar verhalen over het kamp, terwijl haar vader aandachtig luisterde.
    'Fijn dat je het leuk hebt gehad, lieverd.'
    Kate glimlachte. 'Dat moet me eraan denken dat er zondag een volleybal toernooi wordt georganiseerd. Ik denk dat ik er wel heen ga.'
    'Ga jij maar lekker sporten hoor, er is blijkbaar goed weer voorspeld.'
    Op de zondag pakte ze daarom haar fiets uit de garage om naar het volleyballen te fietsen. Ze zou helaas iets te laat komen, hopelijk waren ze nog niet begonnen.


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    Elin haalde haar schouders op. 'Geen idee; van mijn ouders gekregen. Je kijkt blijkbaar toch liever naar mijn schoenen dan naar Isa.'
    Ze glimlachte plagend naar haar klasgenootje en hoopte maar voor haar dat ze dat niet verkeerd opvatte, want anders was dat lekker haar probleem.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    "Zullen we beginnen?" vroeg Ian aan de personen die er al waren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.