• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    ZO SCHATTUG :33


    IKR! :3


    OTOFT: Hmm, zo maar es douchen. Geen zin. Oh well, laat ik het toch maar doen. Ben ik dr ook weer vanaf. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    What the hell. Waarom voegt het vriendinnetje van een ex, die mij vreselijk behandeld heeft, mij toe op Facebook?! D:


    26 - 02 - '16

    Het is eigenlijk alleen maar kutter om elke keer bij persoonlijkheidstesten te zien dat ik eigenlijk nog precies hetzelfde ben als vroeger, maar dat ik uit mezelf gewoon weet dat ik het in praktijk niet meer ben. Alleen de slechte karaktereigenschappen zijn me bijgebleven, de rest is weg doordat ik zo fucking pessimistisch ben geworden.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Volgens mij heb ik echt vijf rotte tanden ):


    <3

    Volgens mijn psychologisch onderzoek heb ik hyperfocus, hoogstwaarschijnlijk echt autisme en ADD... wow.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Sorry, deze pagina is niet beschikbaar

    De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd.'
    JA BETER IS HIJ OPGEROT sorry maar ik voel me zo opgelucht op het moment, damn...!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zonder make up is Jeffree Star best wel heel knap. Als je zijn roze haar weg denkt.

    Doe niet zo arrogant, lul!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whut, ik word uitgenodigd voor een Sweet Sixteen van de beste vriendin van m'n aartsvijand, looooool.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Whut, ik word uitgenodigd voor een Sweet Sixteen van de beste vriendin van m'n aartsvijand, looooool.


    Dat klinkt echt als een random uitnodiging.


    26 - 02 - '16

    Dé perfecte jurk gevonden. *-* Nu nog geld hebben. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK. WIL. DAT. BOEK.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik mis Pom :c


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Ik mis Pom :c


    <3
    *Huggles*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    <3
    *Huggles*


    <3
    Het is gewoon een plek in mijn hart die al jaren leeg is en het voelt gewoon vreselijk..


    26 - 02 - '16