• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:38 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Toen werd je door een random iemand bedreigd.. :$ Hopelijk heeft blokken en rapporteren zin, want mijn hart klopt nu serieus in mijn keel, al weet ik dat ik nergens zorgen over hoef te maken..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tamir schreef:
    Ik wil hier wel over praten, maar ook weer totaal niet, en ik heb geen zin om er uit mezelf ineens over te beginnen, en ik ben gewoon triest.


    Als er iets is, pb staat altijd open als dat is wat je bedoeld c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    FOxlove schreef:
    Toen werd je door een random iemand bedreigd.. :$ Hopelijk heeft blokken en rapporteren zin, want mijn hart klopt nu serieus in mijn keel, al weet ik dat ik nergens zorgen over hoef te maken..


    wow serieus? o.O


    The Fairytale Happened

    Mortaliam schreef:
    (...)

    wow serieus? o.O


    ja... random jongen op facebook, ben wel bang tbh.. Maar ik heb hem geblokkeerd en gerapporteerd en ik heb ook niets echt waarmee hij me kan chanteren of bedreigen verder maar ik ben wel bang om een of andere reden..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pterodactyl schreef:
    Ben ik de enige die vindt dat die hartjes smiley (<3) ongelofelijk lijkt op een heel eng gezichtje?


    Ik dacht altijd dat het een ijshoorntje met twee bolletjes was


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    FOxlove schreef:
    (...)

    ja... random jongen op facebook, ben wel bang tbh.. Maar ik heb hem geblokkeerd en gerapporteerd en ik heb ook niets echt waarmee hij me kan chanteren of bedreigen verder maar ik ben wel bang om een of andere reden..

    Screenshot van maken, je weet maar nooit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Adara schreef:
    (...)
    Screenshot van maken, je weet maar nooit.


    Goed idee, thanks!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tamir schreef:
    Ik wil hier wel over praten, maar ook weer totaal niet, en ik heb geen zin om er uit mezelf ineens over te beginnen, en ik ben gewoon triest.


    Same. Je kan altijd bij mij terecht, dat weet je toch? Ik was een heel braaf pispaaltje afgelopen jaar, dat is me prima bevallen. Gooi alles maar tegen me aan, mocht je daar behoefte aan hebben <3

    FOxlove schreef:
    Toen werd je door een random iemand bedreigd.. :$ Hopelijk heeft blokken en rapporteren zin, want mijn hart klopt nu serieus in mijn keel, al weet ik dat ik nergens zorgen over hoef te maken..


    What the actual f*ck. Sommige mensen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    FOxlove schreef:
    (...)

    ja... random jongen op facebook, ben wel bang tbh.. Maar ik heb hem geblokkeerd en gerapporteerd en ik heb ook niets echt waarmee hij me kan chanteren of bedreigen verder maar ik ben wel bang om een of andere reden..


    Dat snap ik hoor. Het doet altijd wel wat met je. Maak er inderdaad een screenshot van, je weet het maar nooit.


    26 - 02 - '16

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    What the actual f*ck. Sommige mensen..


    Eshkeri schreef:
    (...)

    Dat snap ik hoor. Het doet altijd wel wat met je. Maak er inderdaad een screenshot van, je weet het maar nooit.


    Ugh.. Het gaat gelukkig weer iets, maar ik krijg nog steeds een hartverzakking als mijn facebook notificaties geeft.. wat is dit toch eng, is me nog nooit gebeurd. ik ken die hele jongen niet en ik voel me gewoon niet comfortabel op het moment. Ik tril, als ik praat kan ik niet harder praten dan fluisteren. Ik ga dood vanbinnen :(


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FOxlove schreef:
    (...)

    Ugh.. Het gaat gelukkig weer iets, maar ik krijg nog steeds een hartverzakking als mijn facebook notificaties geeft.. wat is dit toch eng, is me nog nooit gebeurd. ik ken die hele jongen niet en ik voel me gewoon niet comfortabel op het moment. Ik tril, als ik praat kan ik niet harder praten dan fluisteren. Ik ga dood vanbinnen :(


    * virtual hug *
    Ik hoop echt dat die gast een ban krijgt :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wanneer je aartsvijand aan de schoolpoort staat en je met een allesvernietigende blik aankijkt... Well, dan lach ik super vriendelijk terug ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    * virtual hug *
    Ik hoop echt dat die gast een ban krijgt :/


    Dankjewel lieverd *hug*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Why do you do this? Why did you leave? Why do you keep coming back? Why do you keep leaving? Why don't you talk to me? Or her? Or any of us? I have so many questions and I just can't ask them because you're not letting me. Why, why, why...


    kindness is never a burden.