• 'You don't really know what you're made of until a moment like that, you know, when it's kill or be killed, and there's just nothing between you and the tip of the spear.'


    De serie speelt zich 97 jaar na een nucleaire oorlog af. De enige overlevenden zijn de circa 4000 inwoners van ruimtestations die rondcirkelen boven de Aarde. De ruimtestations hebben zich gebundeld tot een geheel; "De Ark". Hulpmiddelen zijn schaars en op elk misdrijf staat de doodstraf, tenzij de dader de leeftijd van achttien nog niet heeft bereikt. 100 jeugdige bewoners, veroordeeld voor wat op de vooroorlogse Aarde relatief kleine misdaden en misdrijven zouden zijn geweest, worden nu beschouwd als "overtollig" en worden op een missie gestuurd om te testen of het aardoppervlak weer bewoonbaar is geworden.





    Die-hard fans:
    The100 • Kelly • 20 • seizoen 3 • Jasper, Monty, Octavia, Bellamy, Marcus, Abby, John, Lincoln, Harper, Emori, Bryan, Nathan • Jonty, Linctavia, Mabby, Marper, Jemori, Nyan •
    Bayley • Sylvie • 22 • seizoen 3, afl 9 • Bellamy, Jasper, Monty, Octavia, John, Lincoln, Lexa • Loctavia, Mabby, Flarke, Jaya •
    Nundu • Fanny • 16 • seizoen 3 • Raven, Octavia, Wells, Bellamy, Marcus Kane, John Murphy, Monty, Lexa • Clexa, Bellarke, Mabby, Nathan Miller and his dude, Jemori •
    Yugen • Addie • 13 • seizoen 3, alf 1 • Octavia, Raven, Wells, Murphy, Bellamy, Jasper, Monty, Abby, Lincoln, Emori, Lexa, Harper, Nathan, Bryan • Clexa, Bellarke, Linctavia, Mabby, Rawick, Jonty, Nyan •
    Papiliones • Filiz • 23 • seizoen 3 • Bellamy, Clarke, Lexa, Monty, Octavia, Murphy • Clexa, Bellarke •
    Skaikru • Lotte • 19 • seizoen 3, half • Bellamy, Octavia, Lincon, Murphy, Jasper, Raven, Clarke • Octavia/Lincon , Bellamy/Raven, Bellamy/Clarke •
    SIytherin • Elise • 22 • seizoen 3 • Lexa, Jasper, Murphy, Monty, Octavia, Lincoln • Linctavia, Lextavia, Ravick, Jonty, Clurphy •


    Want to join?
    Naam (optioneel):
    Leeftijd:
    Personage(s):
    Seizoen:
    Ship(s):

    Spoilers worden onder het spoiler knopje gezet. Ook wanneer je twijfelt.
    • Naamsveranderingen doorgeven alstublieft. •

    [ bericht aangepast op 24 feb 2017 - 13:04 ]


    16 - 09 - '17

    JustJake schreef:
    (...)

    Dat is klote, kun je t niet downloaden ?


    Nee, dat doe ik nooit.


    16 - 09 - '17

    Uso schreef:
    (...)

    Nee, dat doe ik nooit.


    Kijk via CW?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    (...)

    Kijk via CW?


    Ik bekijk het straks.


    16 - 09 - '17

    Uso schreef:
    (...)

    Ik bekijk het straks.

    Laat weten wat je ervan vindt (;
    Ik ben altijd benieuwd naar mensen hun reactie op die laatste episodes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    (...)
    Laat weten wat je ervan vindt (;
    Ik ben altijd benieuwd naar mensen hun reactie op die laatste episodes.


    Okay, maar dat zal nog even duren.


    16 - 09 - '17

    Ik kan nog wel weer wat meer reageren over de afgelopen afleveringen. (; xD


    Credendo Vides

    Uso schreef:
    Wat een ellende, ik heb al een paar weken het probleem dat de laatste afleveringen verdwijnen wanneer ik ze wil gaan kijken. Ik zit dus al twee of drie afleveringen achter...


    *whispers* kijk op Coke & Popcorn anders? *whispers*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Of via project free tv, dit is ook een hele handige site en anders Watch Series . Dit zijn echt mijn twee sites to go to voor series kijken.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Of via project free tv, dit is ook een hele handige site en anders Watch Series . Dit zijn echt mijn twee sites to go to voor series kijken.


    Ik kijk altijd op Watch Series (:


    16 - 09 - '17

    3x10


    Oh God. I'm so grossed out by the whole episode... Ik ben er werkelijk niet goed van.
    De helft van het verhaal in Arkadia deze episode, ben ik niet mee. Gewoon omdat ik er niet tegen kon om die dingen te bekijken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    3x10

    Oh God. I'm so grossed out by the whole episode... Ik ben er werkelijk niet goed van.
    De helft van het verhaal in Arkadia deze episode, ben ik niet mee. Gewoon omdat ik er niet tegen kon om die dingen te bekijken.


    Dus niet voor tijdens het eten? Wil nu gaan kijken namelijk, maar ben aan het eten xd

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 18:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    (...)

    Dus niet voor tijdens het eten? Wil nu gaan kijken namelijk, maar ben aan het eten xd


    Ik zou het niet kunnen kijken tijdens het eten... Het is niet erger dan Hannibal, maar ik kan er toch niet tegen... Edit, sorry voor het late antwoord

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 20:21 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    (...)

    Ik zou het niet kunnen kijken tijdens het eten... Het is niet erger dan Hannibal, maar ik kan er toch niet tegen... Edit, sorry voor het late antwoord


    Alsnog niet gekeken xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben nu aan het kijken en ik begrijp Octavia heel goed dat ze Bellamy zoveel pijn doet xd

    Maar CW doet een beetje vervelend, de ondertiteling werkt niet mee en dit is precies zo een serie waar ik het wel nodig heb, omdat ze te snel praten en het geluid de stemmen soms overstemd D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow. Wat een heftige episode weer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )