• Dat elke avond pasta pesto eten - hier en daar uiteraard afgewisseld met een kleffe diepvriespizza - niet al te bevorderlijk voor je gezondheid is, weten we natuurlijk allemaal. Wat we ongetwijfeld niet allemaal weten, is wat we dan wél moeten eten. Ik, als stereotype student (hallo, pasta? Pesto? Pizza?) niet althans. De kookboeken die ik heb zijn al tal van keren binnenstebuiten gekeerd en eigenlijk alles heb ik of al tien keer geprobeerd, of is een absolute 'no go' (eerder: te veel moeite).

    In ieder geval ga ik er vanuit dat ik vast niet de enige ben die zich elke avond opnieuw enigszins wanhopig afvraagt wat je nu weer moet eten.

    ----

    Daarom dacht ik dat een topic, waarin iedereen kan posten wat hij/zij die avond gaat eten of al heeft gegeten, misschien helemaal niet zo'n gek idee is. Op die manier kunnen we inspiratie op doen en hoeven we niet om de paar dagen meer hetzelfde te eten! :-)

    Dus, de brandende vraag is...

    Wat eten we vandaag?



    Laten we de eeuwige pasta pesto eindelijk gedag kussen! :-)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 19:52 ]


    She's imperfect but she tries

    Ik heb prei gegeten met lamskotelet en gebakken aardappeltjes
    Eigenlijk was het prei puree ma dat maakt niet veel uit. Ik lust eigenlijk vrij weinig als het op vlees of groeten aankomt. Maar bloemkool met kaassaus en dat in de oven met heerlijk korstje :) mmm maar ja gisteren had ik toch men bordje kunnen leeg eten;) als dessert heb ik een speculoos ijsje gegeten dat is echt heerlijk kan je kopen in je supermarkt je hoeft er niet naar speciale winkels of zo voor te gaan. Het is zeg maar roomijs met daartussen gewoon speculaaspasta:9~


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Gisteren at ik Turkse pizza's à la Jamie Oliver. Die zijn zooooooo verrukkelijk, maar je hebt er ook zo'n shitzooi aan ingrediënten voor nodig, dat het eigenlijk aan te raden is om het gewoon met een groepje te eten.

    Voor vandaag ben ik nog een beetje inspiratieloos, zucht. Ik stel het naar de winkel gaan continu uit, omdat ik weet dat als ik op goed geluk ga ik van alles in huis haal dat ik toch niet nodig heb. :')


    She's imperfect but she tries

    Vandaag wordt het wraps met houmous, wortel, sla en feta :3


    I am an idiot, I move.

    Pizza dus :Y)

    Vandaag was het worteltjes met varkensvlees en saus en aardappeltjes! Lekker comfi eten


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Nasi met zelfgemaakte babi pangang. Nom nom.


    26 - 02 - '16

    Ik heb gekozen voor penne, met tonijn, aubergine, crème fraîche met wat citroensap. En ik heb geen idee wat ik ervan moet vinden. :'D


    She's imperfect but she tries

    Ik hoop pizza van Domino's.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vispakketjes (pangasiusfilet) uit de oven met daarin paprika, sperzieboontjes en ui. Daarnaast gebakken krieltjes in de schil. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Volgens mij chicken teriyaki zonder chicken x)


    I am an idiot, I move.

    Ik reis op het moment naar m'n ouders en kan straks meteen aanschuiven, maar ik weet niet wat we eten. De spanning. Dit moment kan heel mij weekend maken of breken. :'D

    Malfiore schreef:
    Vispakketjes (pangasiusfilet) uit de oven met daarin paprika, sperzieboontjes en ui. Daarnaast gebakken krieltjes in de schil. (cat)
    Vispakketjes zijn liefde.


    She's imperfect but she tries

    Nasi met prei, lenteui, spekjes, knoflook en garnalen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rijst opgebakken met aubergine, wortel, broccoli, gele paprika, tomaat, ui en scrambled eggs met een loempia ernaast. Het was verassend te eten, want het rook niet veel belovend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sliptong met aardappelkroketjes, wortels en rucola ;D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een broccolistampotje met limoen en zelf gedraaide gehaktbal. :'D


    She's imperfect but she tries