• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Jaimz schreef:
    Iemand die iets weet als relatie met Ezra?

    Moet ook nog ff soort werk toevoegen maar weet niks. x:


    Oh ik denk dat Ella echt een onwijze crush op hem zal hebben. Daarnaast denk ik dat ze door de jaren heen ook wel vrienden kunnen zijn geworden?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jaimz schreef:
    Iemand die iets weet als relatie met Ezra?

    Moet ook nog ff soort werk toevoegen maar weet niks. x:


    Ik zal hem zo eens doorlezen. c: Er is genoeg keus qua werk, denk er even goed over na. Er staan genoeg ideeën in de beginpost natuurlijk, niemand zal het erg vinden om een extra collega te hebben. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Bijgewerkte relaties van Nova. Ik kon er niet overal uitkomen dus ik hoor het graag als er nog ideeën zijn!

    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    In Isaiah heeft Nova een erg leuke collega. Al werken ze niet op dezelfde afdeling, kunnen ze alsnog goed met elkaar omgaan.

    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam •
    Nova zal Dylan wel een aardige jongen vinden maar daar blijft het, mede door het leeftijdsverschil ook bij.

    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Geen idee..

    • Carter Russell • Vier jaar • Lifeguard •
    Nova vindt Carter een erg aantrekkelijke man om te zien. Gezien ze beiden een vlotte babbel hebben denk ik dat ze wel vrienden zouden kunnen zijn.

    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman
    Nova vindt Nolan een erg leuke collega. Ze vindt hem aantrekkelijk en is niet vies van een flirterige opmerking af en toe

    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster •
    Nova en Bellissa zullen deze zomer erg naar elkaar toegroeien. Gezien ze allebei nogal flirty zijn gaan ze vaak samen op mannenjacht.

    • Jamie Davis• • Zes jaar • Receptioniste •
    Jamie is Nova's beste vriendin. Toen Nova 3 jaar geleden voor het eerst in het hotel kwam werken heeft Jamie haar opgevangen en wegwijs gemaakt. Ze waardeert haar vriendschap heel erg.

    • Ella Ashby • Drie jaar • Chef-kok •
    Nova zou proberen om het meisje een beetje uit haar schulp te trekken. Ze houdt van het mysterieuze dat over Ella heen hangt.

    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Ik denk dat Nova haar wel aardig zou vinden maar het zou meer een oppervlakkige vriendschap zijn.

    • Caden Walsh • Vier jaar • Barman •
    Geen idee.

    • Yana Abdulov • Een jaar • Pattisier •
    Omdat Yana en Nova zo op elkaar lijken denk ik dat dat nog weleens zou kunnen leiden tot botsingen.

    • Ezra Attila • Drie jaar • ... •
    Geen idee..

    • Camillo Acosta • ... • Schoonmaakster •
    Komt wanneer de rol af is.


    EDIT: Ik zoek eigenlijk nog wel een friends with benefits voor Nova..

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 23:27 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    @ Asuka: Ja, is goed hoor. Ik zal zo nog zeggen wat Cadens' gedachten erover zijn. Hehehe.
    @ MrsSmollett: Wat was haar precieze reactie daarop? Mijn personage is toch niet van het hele relatiegebeuren, maar als ik weet wat Jamie's antwoord daarop was, zou ik meer informatie van de band tussen hun weten en het kunnen opschrijven.
    @ Sempre: Nee, is goed hoor. Hij kan zich vinden in de eenzaamheid in haar (niet pervers bedoeld lol), maar gezien hij zelf een 'orphan' is geweest kan hij dat gevoel maar alste goed snappen. Misschien dat ze op het begin bij dit werk zich niet thuis voelde en hij haar de plekken wat liet zien in het resort en het zo is opgebouwd en vanaf dat moment heeft beschermd? Dat lijkt me wel wat logischer bij Caden passen.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 22:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    @ Asuka: Ja, is goed hoor. Ik zal zo nog zeggen wat Cadens' gedachten erover zijn. Hehehe.
    @ MrsSmollett: Wat was haar precieze reactie daarop? Mijn personage is toch niet van het hele relatiegebeuren, maar als ik weet wat Jamie's antwoord daarop was, zou ik meer informatie van de band tussen hun weten en het kunnen opschrijven.
    @ Sempre: Nee, is goed hoor. Hij kan zich vinden in de eenzaamheid in haar (niet pervers bedoeld lol), maar gezien hij zelf een 'orphan' is geweest kan hij dat gevoel maar alste goed snappen. Misschien dat ze op het begin bij dit werk zich niet thuis voelde en hij haar de plekken wat liet zien in het resort en het zo is opgebouwd en vanaf dat moment heeft beschermd? Dat lijkt me wel wat logischer bij Caden passen.


    Ja, klinkt goed! Ik zet het erbij. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh ik denk dat Ella echt een onwijze crush op hem zal hebben. Daarnaast denk ik dat ze door de jaren heen ook wel vrienden kunnen zijn geworden?


    Ja, is goed c:

    Nippon schreef:
    @ Asuka: Ja, is goed hoor. Ik zal zo nog zeggen wat Cadens' gedachten erover zijn. Hehehe.
    @ MrsSmollett: Wat was haar precieze reactie daarop? Mijn personage is toch niet van het hele relatiegebeuren, maar als ik weet wat Jamie's antwoord daarop was, zou ik meer informatie van de band tussen hun weten en het kunnen opschrijven.
    @ Sempre: Nee, is goed hoor. Hij kan zich vinden in de eenzaamheid in haar (niet pervers bedoeld lol), maar gezien hij zelf een 'orphan' is geweest kan hij dat gevoel maar alste goed snappen. Misschien dat ze op het begin bij dit werk zich niet thuis voelde en hij haar de plekken wat liet zien in het resort en het zo is opgebouwd en vanaf dat moment heeft beschermd? Dat lijkt me wel wat logischer bij Caden passen.


    De aandacht die ze van Caden kreeg kon ze zeker waarderen, en ze ging ookwel enigszins mee in het geflirt, maar verder dan dat heeft Jamie nooit willen gaan, ook omdat ze Isaiah niet kon vergeten. En vanuit haar berust het meer op een goede vriendschap?
    Ik ga morgen mijn lijstje bijwerken en dan zet ik Caden er ook bij c:


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    De aandacht die ze van Caden kreeg kon ze zeker waarderen, en ze ging ookwel enigszins mee in het geflirt, maar verder dan dat heeft Jamie nooit willen gaan, ook omdat ze Isaiah niet kon vergeten. En vanuit haar berust het meer op een goede vriendschap?
    Ik ga morgen mijn lijstje bijwerken en dan zet ik Caden er ook bij c:

    Hahaha oke. Is goed. Ik zal het er meteen bijschrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Jaimz, dit had ik voor Bellissa en Ezra getypt net;

    Misschien dat Ezra Bellissa een verrassingsbezoekje heeft gebracht bij het horen van de dood van haar ouders dit jaar? Ik zie wel in hoe hij haar erdoorheen heeft weten te slepen, gezien hij zelf ook verlies kent? Ik zie wel voor me hoe deze twee voorheen goede vrienden waren, en dat hij het daarom deed. Misschien dat hij een van de weinige is die haar transformatie kan waarderen, puur omdat hij er wel begrip voor heeft?

    Ik weet niet of je dat wat vindt? Voor Isaiah ga ik zo aan de gang. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    I need these. Zien sommige deze relatie zitten met Caden?

          – friends brought together by unusual circumstance
          – leader/follower/secret admirer
          – friends with benefits
          – a pair who are always hooking up when drunk

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 23:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    I need these. Zien sommige deze relatie zitten met Caden?

          – friends brought together by unusual circumstance
          – leader/follower/secret admirer
          – friends with benefits
          – a pair who are always hooking up when drunk


    Ik zie Bellissa en Caden wel eindigen als één van de twee laatsten? Al denk ik niet dat dat al direct vanaf het begin is? Alhoewel... haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    R E L A T I E S Isaiah Price ——

    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam •
    Isaiah en Dylan moeten samenwerken, gezien ze hetzelfde werk doen, maar buiten dat om zal het er niet zo zoetjes aan toe gaan. Isaiah ziet Dylan als een concurrent en zal zich daarom eerder vijandig tegenover de jongen opstellen als vriendschappelijk.

    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Isaiah en Devinzijn goede vrienden die elkaar op muzikaal vlak uit de brand helpen, gezien ze elkaars mening respecteren. Deze twee mannen hebben een soort van pact, wanneer één van hen doorbreekt op muziekvlak zal diegene de ander een lied maken met de ander.

    • Carter Russell • Vier jaar • Lifeguard •
    Isaiah, Carter en Nolan zijn een soort van YOLO—douchebag club waarbij ze toch een soort van beste vrienden / bro's zijn — gezien de meeste gesprekken die de mannen delen over vrouwen en veroveringen gaan. Buiten het werk in de zomer spreken ze elkaar ook geregeld.

    • Gereserveerd PecuIiar • Jaren • Werk •
    Komt nog.

    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    Isaiah, Nolan en Carter zijn een soort van YOLO—douchebag club waarbij ze toch een soort van beste vrienden / bro's zijn — gezien de meeste gesprekken die de mannen delen over vrouwen en veroveringen gaan. Buiten het werk in de zomer spreken ze elkaar ook geregeld.

    • Ezra Attila • Jaren • Werk •
    Isaiah en Ezra zie ik wel voor me als partners in crime, en misschien dat we zelfs kunnen doen dat Ezra heeft gedate met een zus van Isaiah? Dan kunnen we eventueel doen dat één van zijn zussen hier ook gewerkt heeft, gezien dat makkelijker is. Ik zie Isaiah echter geen haat tegenover de jongen hebben, ik denk echt dat ze het goed zouden kunnen vinden.

    • Caden Walsh • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •
    Isaiah en Caden waren vrienden, maar gezien Caden de eerste persoon was die met zijn ex, Jamie, flirtte, was Isaiah al snel klaar met hem. Inmiddels is hun relatie weer wat oppervlakkig geworden, al heeft Isaiah altijd nog moeite met bepaalde dingen die Caden doet.

    • Bellissa Di Caprio • Twee jaar • Schoonmaakster •
    Isaiah zou zich moeilijk bij de grandioze verandering van de jongedame neer kunnen leggen, al zal hij wel wat onschuldig flirten met haar, puur om te zien hoe ver ze zou kunnen gaan. Ondanks dat alles voelt hij zich totaal niet aangetrokken tot haar en is hij een van de weinigen die haar 'Leonardo' noemt.

    • Jamie Davis• Zes jaar • Receptioniste •
    Isaiah hadden zo'n vier jaar een relatie, waarbij ze buiten de zomer om een langeafstandsrelatie hadden. Uiteindelijk is dit uitgegaan omdat geen van hen wilde verhuizen. Nu dragen ze alweer bijna twee zomers een friends with benefits relatie waarbij ze beide vreselijk jaloers worden op elkaar. Er zijn zeker nog gevoelens te vinden bij Isaiah, al zal hij dit niet gauw toegeven.

    • Nova Bateman • Drie jaar • Barvrouw •
    Isaiah zal zich charmant gedragen tegenover Nova, gezien het gewoon een prachtige dame is. Misschien dat hij wel een beetje aan haar plakt, wetende dat zijn vader haar wat meer zou kunnen accepteren dan zijn gewoonlijke type. Ik denk dat deze twee verder wel vrienden kunnen zijn en wel hun meningen delen over in een relatie zitten terwijl ouders er niet bepaald achterstaan.

    • Ella Ashby • Drie jaar • Chef-kok •
    Isaiah heeft het in het begin vreselijk verkeerd aangepakt met de jongedame. Zijn charmante lijkt haar op afstand te hebben gehouden, wat hij helemaal niet zo bedoeld had. Hij vind haar wel erg interessant en zal nooit een gesprek ontlopen, maar heeft zijn lesje geleerd qua gedrag tegenover Ella.

    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Isaiah en Eveline werken samen bij het entertainmentteam, wat toch wel een band creëert. Omdat ze een volger is zal Isaiah graag met haar werken en misschien zo nu en dan pushen om haar stem te laten horen wanneer ze een goed idee heeft. Verder zie ik Isaiah wel met de jongedame flirten gezien hij haar aantrekkelijk vindt.

    • Gereserveerd PecuIiar • Jaren • Werk •
    Komt nog.

    • Polina Abdulov • Eén jaar • Patissier •
    Isaiah en Polina houden beide wel van een interessant spelletje. Isaiah vindt Polina sowieso een aantrekkelijke jongedame, waardoor hij het helemaal niet erg vindt. Voor nu is het enkel nog wat zogenaamd onschuldig geflirt waar er zo nu en dan een glas uit iemands handen wordt getrokken, de jongedame op de schoot van Isaiah te vinden is of er plagerig dichtbij gehangen wordt door één van de twee.

    • Camillo Acosta • Jaren • Schoonmaakster •
    Komt nog.


    R E L A T I E S Bellissa Di Caprio ——
    • Isaiah Price • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    Bellissa en Isaiah zullen wat heen en weer flirten, al begint ze wel beetje bij beetje te beseffen dat de man er een dubbele agenda bij heeft waardoor ze zich weg zal trekken van hem. Buiten dat om zal ze altijd in zijn voor een gezellig gesprekje met de man.

    • Dylan Garcia • Eén jaar • Entertainmentteam •
    Bellissa zal zich erg vermaken met Dylan in de buurt omdat hij zo rebels is. Omdat hij jonger is beschouwt ze hem als een soort van broertje, waar ze misschien meer waarde aan hecht dan goed voor haar is.

    • Devin Cooper • Vijf jaar • Barman / DJ •
    Bellissa is het afgelopen jaar zoveel veranderd dat de vriendschap die deze twee droegen eigenlijk zo goed als verdwenen lijkt te zijn. Beide weten niet zo goed meer hoe ze met de ander om zouden moeten gaan. Bellissa's verdedigingsmechanisme is flirten, en laat dat nou net iets zijn waar Devin geen fan van is.

    • Carter Russell • Vier jaar • Lifeguard •
    Bellissa en Carter zullen misschien wel een vriendschap hebben gehad voordat de Italiaanse jongedame dit jaar terugkeerde, maar ik zie wel voor me hoe ze nu echt wel wat geflirt heen en weer zullen gooien. Sowieso zal Bellissa wel genieten van zijn aandacht. Misschien dat ze al enkele jaren een crush op hem had maar er nooit wat mee had gedaan.

    • Gereserveerd PecuIiar • Jaren • Werk •
    Komt nog.

    • Nolan Jacobs • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    Bellissa zal gek zijn op Nolan's accent, ze heeft al vanaf kinds af aan wat met Engelse accenten, alleen is dat nooit echt vertrokken. Verder heeft ze in dit nieuwe jaar wel een soort van interesse weten te kweken voor de man. Waarom het precies is weet ze niet zozeer, maar ze is van plan erachter te komen door te flirten en haar charmes in de strijd te gooien.

    • Ezra Attila • Jaren • Werk •
    Misschien dat Ezra Bellissa een verrassingsbezoekje heeft gebracht bij het horen van de dood van haar ouders dit jaar? Ik zie wel in hoe hij haar erdoorheen heeft weten te slepen, gezien hij zelf ook verlies kent? Ik zie wel voor me hoe deze twee voorheen goede vrienden waren, en dat hij het daarom deed. Misschien dat hij een van de weinige is die haar transformatie kan waarderen, puur omdat hij er wel begrip voor heeft?

    • Caden Walsh • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •
    Bellissa had altijd een gigantische crush op Caden, waardoor ze eens in zijn bed beland is. Ze trok erna erg aan hem, maar sinds dit jaar heeft ze niet meer die kinderachtige crush, al heeft ze nu wel haar zinnen erop gezet om hem het bed in te krijgen, puur om hem ditmaal te veroveren.

    • Jamie Davis• Zes jaar • Receptioniste •
    Bellissa en Jamie waren beste vrienden totdat het leven van de Italiaanse jongedame drastisch veranderden. Nu gaat het allemaal maar stroefjes en heeft Bellissa er op deze manier geen zin meer in. Het doet haar stiekem wel pijn, maar ze is niet van plan te veranderen omdat een paar vrienden het niet kunnen accepteren dat ze veranderd is.

    • Nova Bateman • Drie jaar • Barvrouw •
    Bellissa en Nova groeien naar elkaar toe deze zomer, gezien Bellissa zoveel veranderd is. Deze twee zullen wel samen op zoek kunnen gaan naar de nodige mannen en als dat niet mocht lukken dan zouden ze best eens in hetzelfde bed kunnen belanden. Het is enkel onschuldig zonder verdere gevoelens, het is puur om niet alleen te zijn.

    • Ella Ashby • Drie jaar • Chef-kok •
    Bellissa heeft twee jaar geleden een rondleiding gekregen van Ella en sinds dien is er wel een gezellige vriendschap te vinden, voorheen waren de dames haast hetzelfde, maar sinds dit jaar is Bellissa erg veranderd. Zelf probeert Bellissa Ella ook wat uit haar schulp te krijgen, vooral omdat ze haar vriendin meer gunt dan hoe ze voorheen leefde. Sowieso heeft ze nog altijd het beste met haar voort, en dat zal ze duidelijk willen maken.

    • Eveline Summers • Twee jaar • Entertainmentteam •
    Bellissa en Eveline hebben elkaar dit jaar wel gevonden. Bellissa zal het fijn vinden iemand achter haar te hebben staan op wie ze kan bouwen. Ze heeft ook het idee dat Eveline een van de weinige is die geen hekel aan haar heeft of zich niet al te ongemakkelijk voelt in haar bijzijn. Bellissa zal zich daarom ook fijner voelen in het bijzijn van de jongedame.

    • Gereserveerd PecuIiar • Jaren • Werk •
    Komt nog.

    • Polina Abdulov • Eén jaar • Patissier •
    Misschien dat we hier een wat oudere relatie van kunnen maken? Misschien dat de dames zo'n jaartje terug elkaar teruggevonden hadden? Ik zag de moeder van Bellissa altijd als iemand die een bakkerij runde, en misschien dat we daar wel wat leuks mee kunnen doen, dat er een patissier gezocht werd en dat het Yana was die er kwam te werken? Dat er echter geen grootse opties waren, dus dat ze er niet lang gewerkt had? Belissa zal er echter wel zo nu en dan rondgehangen hebben, dus misschien dat ze elkaar al kenden?

    • Camillo Acosta • Jaren • Schoonmaakster •
    Komt nog.


    Iedereen staat er weer op, en alle relaties zijn ingevuld die mogelijk waren, ik hoor wel of degene die ik verzonnen heb goed zijn though. ^_^

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 11:03 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)

    Ik zie Bellissa en Caden wel eindigen als één van de twee laatsten? Al denk ik niet dat dat al direct vanaf het begin is? Alhoewel... haha.

    Hahaha, that would be fun. Maar hoe was ze eerst dan? Hoe is het eerst gekomen dat ze samen in bed belanden, voor haar traumatische gebeurtenis?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    I need these. Zien sommige deze relatie zitten met Caden?

          – friends brought together by unusual circumstance
          – leader/follower/secret admirer
          – friends with benefits
          – a pair who are always hooking up when drunk


    Ik heb Nolan eventueel voor de eerste, of Yana voor alle vier wel eigenlijk?

    @Asuka, ik vind dat idee tussen Yana en Belissa wel leuk klinken, dat Yana haar eerste baantje in Amerika bijvoorbeeld bij de moeder van Belissa was?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nippon schreef:
    (...)
    Hahaha, that would be fun. Maar hoe was ze eerst dan? Hoe is het eerst gekomen dat ze samen in bed belanden, voor haar traumatische gebeurtenis?

    Dat is dit jaar pas gebeurd, ik zie eerder voor me dat ze het bed vorig jaar of twee jaar terug hebben gedeeld? Sowieso had Bellissa een gigantische crush op Caden, dus hing ze aan zijn lippen. Mocht hij eenmaal met haar geflirt hebben, dan was ze er zonder enig probleem ingetrapt. Hij zal haar niet eens valse beloftes gegeven moeten hebben. ^_^ Ze was erg verlegen en onzeker, dus zal ze veel waarde hebben gehecht aan Caden's geflirt — meer dan ze eigenlijk had moeten doen.

    Magari schreef:
    (...)

    Ik heb Nolan eventueel voor de eerste, of Yana voor alle vier wel eigenlijk?

    @Asuka, ik vind dat idee tussen Yana en Belissa wel leuk klinken, dat Yana haar eerste baantje in Amerika bijvoorbeeld bij de moeder van Belissa was?

    Jaa, ik weet niet of je dat zag zitten, maar fijn om te horen. c: Alleen weet ik niet hoe het er toentertijd tussen hen aan toe ging, gezien hun verschillen in die tijd?


    I'm your little ray of pitch black.